Restaurant 2 Night reviews

Restaurant 2 Night reviews

8.8

Super fin ordning der virker

Jeg har brugt R2N mange gange nu, og hver gang med stor tilfredshed.
Det er dejligt at kunne prøve nogle lidt dyre steder med stor rabat, så man ved om det en anden gang er pengene værd.
Der kommer altid hurtig besked om reservationen er ok og restauranterne tager godt imod en.

Hvem vil ikke gerne spare penge ?

Tænk at man kan spare et sted ml. 10-30 % af prisen, på at reservere et restaurentbesøg gennem R2N ? Jeg siger ikke nej til afslag i prisen det er helt sikkert.. Syntes at konceptet er intet mindre end genialt, og hjemmesiden er hurtig og nem at benytte.

God idé

Har nu brugt r2n.dk et par gange, og det har virket upåklageligt hver gang. Godt koncept fordi det giver en mulighed for at spise ude til en god pris,og derfor også lidt oftere, og restauranterne får fyldt de tomme borde. En anden gevinst er, at man ind imellem fristes til at spise andre steder, end man ellers ville have valgt.

Godt koncept

Super, men mangler lige en tilbagemelding på en manglende rabat på en restaurant.

Alletiders

Godt koncept og nemt at bruge hjemmesiden. Godt valg og udbud af restauranter.

Rigtig godt

Har benyttet R2N flere gange og selve konceptet er super. En god informativ hjemmeside, altid med plads til forbedringer :-)

en god måde for restauranter at få fyldt restauranten på, på low dage.

Godt koncept og nemt at bruge

Jeg har brugt R2N 4 gange og hver gang har konceptet virket helt perfekt. Man skal dog huske, at tjekke om man får sin rabat på restauranten, men der er ingen problemer med at få den. Det har jo intet med R2N at gøre. Der har altid været super service der fra.

Fantastisk og troværdigt koncept !

Har anvendt r2n flere gange og alle gange har konceptet levet op til hvad det postulerede. Man får procenter på HELE regningen og der har aldrig været nogen problemer med dette så længe man nævner det for tjeneren på den pågældende restaurant/café.
Der er et bredt udvalg af spisesteder, alt fra det franske køkken til det asiatiske og derfor rammer konceptet bredt..

Kan kun anbefale det til alle, der elsker at spise ude!

Super ide. Super koncept.

Nemt at bestille gennem R2N.
Vil helt klart booke via R2N fremover.
Har allerede anbefalet R2N til andre.
Rabatten giver lyst til hyppigere restaurant besøg, så R2N er godt for alle parter.
Dog skal man selv nævn R2N-reservation til tjeneren for at få rabat.

Mega fedt koncept

Kan kun sige positive ting om r2n, og har selv benyttet mig af det flere gange til både små og store selskaber.
Det er alletiders måde både at prøve nye steder på, som man ellers ikke ville have prøvet og også et godt sted at høre om forskellige restauranter. Har jeg en café/restaurant aftale med kæresten, veninderne eller familien foreslår jeg altid, at vi finder et spændende sted på r2n.

Altså de varmeste anbefalinger herfra!

Win win

R2N udfylder et hul som er til gavn for gæster såvel som restauratører. Restauranterne får fyldt deres borde på dage hvor de ikke er fyldt på forhånd, og vi forbrugere for råd til at gå ud lidt oftere. Det kan også være medvirkende til at man får prøver nogle steder man normalt ikke ville overveje, eller var klar over eksisterede. Fedt at rabatten er på hele regningen og ikke på en i forvejen fastlagt menu. Den femte stjerne kommer på når flere af mine favoritrestauranter kommer på listen ;0)

Super koncept!

R2N er et genialt koncept. Restauranterne ved at man kommer og det er selvfølgelig billigere end normalt.

Det eneste jeg mangler, er et større udvalg og mere rabat. Men hvem kunne ikke tænke sig det? :)

Smart!

Jeg faldt helt tilfældigt over r2n da jeg ledte efter et godt sted at spise en aften. Jeg fandt frem til en super restaurant, havde en dejlig middag, en god oplevelse og endda med 15 % rabat. Kun positiv feedback herfra!

Super koncept

Fantastisk idé. har prøvet mange rigtigt gode resturanter som jeg sikkert aldrig havde fundet uden R2N, og så er det jo også perfekt at middagen fås med rabat..

Et fantastisk tilbud

Et knald godt tilbud.
Vi bestilte 2 timer før vi sad på en dejlig restaurant, hvor vi fik udsøgt med og fantastisk betjening.
R2N kan kun anbefales - det er faktisk dumt at lade være!

Super enkelt og rigtig gode rabatter

Hjemmesiden er let og overskuelig (men grim - det betyder dog ikke noget, for den er til at finde rundt på!). Der er mange forskellige restauranter og cafeer at vælge imellem, og rabatterne er fantastisk gode! Jeg har kun haft positive oplevelser igennem R2N, og kommer helt sikkert til at benytte mig mere af det.

Smart og brugervenligt

Nemt at bruge og fantastiske rabatter.

Genialt koncept!

Det er fedt at man kan finde en restaurant med meget kort varsel og så samtidig spare et stor procentdel af prisen...

Let og enkelt

R2N kan klart anbefales.
Selv om man, som jeg, ikke er den bedste til at finde rundt i en pc, går det hele nemt og enkelt via R2Ns hjemmeside.
Prøv det!!
Konceptet er rigtig godt. Til glæde for både kunden og restauranten.
Rabat er godt.
Især når man er jyde.. ;O)

Restaurant 2 Night Details

Velkommen til Restaurant 2 Night (Restaurant Tonight) - Reservér dine restaurantbesøg her på hjemmesiden med kort varsel og få et mærkbart afslag i pris på den samlede regning.

Visit Restaurant 2 Night

Write to: email@r2n.dk