R4 Ds reviews

Very low
1.9

utroværdigt

r4-ds.dk
- ejet af Merts Hendrik i Holland, administreret af Anson Shawn i Norge.
r4-3ds.dk
- Ejet af Anson Shawn, dog med adresse i Kina denne gang, og administreret fra Frankrig.

Tlf. +47 76114660
+31 765222020
+8613570984216
+1 425 882 2040

Hvis du bliver snydt, så har du ringe chancer for at få penge igen eller noget.

skod firma

har købt 3 kort af dem hvor de store kort ikke virker og det var i dec , skrev så til dem og fik alle mulige ting at vide af dem som jeg skulle gøre, men fik dem tjekkede af en anden ekspert og de er defekte. og skrev det til dem og nu har jeg ikke hørt fra dem. så har 635 kr til gode eller nye kort. køb aldrig ved dem. havde lyst til at melde dem til nogen for fusk.

Dårlig info om langsom levering

Kan godt være at der er nogen som skriver at man bare skal åbne øjene og se firma profilen men alligevel burte de skrive tydeligere at de sender fra hong kong så det tager 3-4 uger at få sine varer...når man først køber noget på nettet regner man ikke med at skulle vente så lang tid. Havde til enhver tid valgt et andet sted at handle hvis jeg havde set det.

TOP DOLLAR. Og SKAM JER

Helt i orden levering hver gang, også tidsmæssigt.
Og jer der brokker sig, over det er en kinesisk butik, og problemer med den danske told.
SKAM JER FOR HELVEDE. De ligger ikke skjul på de sender fra kina, man kan gå ind og læse firmaoplysninger ca. samme sted som på de fleste andre webshops. Så åbn øjnene folkens.
Og de danske toldgebyrerer, kan vi sgu da ikke bebrejde en fremmed kineser for. Men kun os selv, fordi vi er så total dumme at vi bliver ved med at finde os i statens mærkelige regler, skatter og afgifer.. Så råbe vildt op og rakke en god butik ned fordi man selv er lidt dum, er ikke så smart. Håber ikke dette rustpilot bliver taget for alvorligt.
Der ikke ud til det er nogen anmeldelser man kan tage alvorligt
NB: Men sgu godt nok irreterende de kinesiske trackingnumre, ikke kan bruges til en skid. Uanset hvem afsenderen er, eller hvor fra i Kina der bliver sendt.

penge trukket 4 GANGE!!

Inden beskrivelsen - Fakta :
- Kinesisk firma (bag den danske facade), kun kontakt på engelsk, Kinesisk kundeservice (!), Sender hver 14 dag, Told & Moms og forsinkelser kommer oveni, kan finde på at trække beløbet mere end 1 gang, Min konklusion: De er langtfra ærlige (nærmere profit-desperate og mafia-agtige, lidt med samme moral som dem der snyder med kædebreve etc efter princippet "mange betalere/bække små, udgør en stor å/indtjening").

Beskrivelsen :

I en sen nattetime bestilte jeg. Det var prisen der lokkede.

Problemer med browseren gjorde at jeg undervejs blev i tvivl mht. om betalingen var gået igennem mere end 1 gang (1 eller 2 gange ialt).

Jeg kontaktede pr. email firmaet, og blev forvisset om, at pengene kun var trukket 1 gang.

Her idag, 1 uge efter, ser jeg så ved en tilfældighed på vores bankkontoudtog, at pengene er blevet trukket 4 GANGE!, ja du læser rigtigt.

Oveni, at jeg efterfølgende fandt ud af, at firmaet faktisk er Kinesisk!, og kun begår sig på gebrokkent engelsk. Og, at der typisk kommer told og moms oveni!

Jeg havde simpelthen ikke fantasi til at forestille mig dette, inden handlen! ... Dette er nok verdens mest desperate firma - og, oveni dette forstår de ikke engang at yde en ordentlig service, for den resulterende overpris på deres varer (efter told+moms).

Det ser indtil videre rigtigt sort ud i mit tilfælde. Måske får jeg varen? Måske skal jeg betale 4 gange? Måske ryger der told oveni?
Alt i alt min absolut dårligste erfaring med et firma, i hele mit liv!
Knuue firmaet få mindre end 1 stjerne, så ville firmaet få x antal "negative rådne tomater" istedet, lige midt i ledelsens ansigt.

All i all, indeed a very profound and unique company, you have (til firmaet, for, de er jo ligeglade alligevel, og kan absolut ikke læse dansk, så ironi)

erfaringer.

R4-ds.dk er et firma der sender sine vare fra hong kong én gang hver 14 dag. svare/skrive kun engelsk. hmmm.

Betalte med VISA/dankort via paypal til firmaet. Det var mit held.

kunne se via track and trace at varen lå i toll og manglede faktura. Nægtede modtagelse og vare sendt retur.

Oprettede sag hos Paypal. som returnerede pengen (115,50 kr) inden for 3 hverdage.. (HUSK referer til de andre sage på trustpilot)

Hvis der skulle oprettes sag hos Visa/dankort. skulle jeg først fremskaffe dokumentation på varen var på vej retur og at man havde prøvede at kontakte firmaet for at få pengene retur.

R4-ds.dk er meget svære at få i tale per mail. men har faktisk fået en bekræftigelse per mail efterfølgene at de vil føre penge retur når de har fået varen retur. (efter at jeg allerede har fået mine penge via paypal retur)

Snydt !

Det er ved at være 6 måneder siden jeg købte mine 2 kort og de kom fra HK med 160,- i gebyr samt told !

Fik oprettet en sag ved Forbrugerombudsmanden og fik en mail med bekræftigelse på at sagen var oprettet og har INTET hørt siden ?

Med andre ord er denne måde at drive forretning på fuldstændig "legal" da man har frit slag )-,

Mvh Jan

Falsk DK side

Pas på denne side er ikke dansk men kinesisk, tror ikke man får noget godt af at handle her

ingen pakke

det track and trace nummer de har givet mig findes ikke.

EDIT:
har efter ca 20 dage fået et track n trace nummer som virker, og det ser nu ud som om min pakke er på vej.

EDIT: efter meget møj fik jeg produktet.

Manglende faktura

Jeg kan ifølge post.dk se at min pakke er ankommet til Danmark d. 22 december, jeg finder ud af dette ved et tilfælde, der står at den er tilbageholdt i tolden fordi der mangler en faktura, det er satme uprofessionelt, det betyder at jeg først får mine vare 14 dage efter de er ankommet til Danmark, det er sidste gang jeg handler der

Husk at beregne moms og 160 kr oven i varenspris

De sender produkterne fra Kina og når det skal igennem tolden ryger der moms og et 160 gebyr oven i. Varen fungere som den skulle, men blev dobbelt så dyr øv.

Defekt kort fra R4-ds.dk

Ordre #100006030 - defekt ds kort modtaget. Firmaet vil ikke sende mig et nyt, men foreslår jeg indbetaler 3,8 euro fordi jeg så sparer dette beløb når jeg ikke skal sende kortet retur. Når jeg har indbetalt det beløb sender de et nyt kort - det lyder som svindel og humbug.

Desuden at varene sendes fra Hongkong er direkte ulovligt når der ikke oplyses om dette. Jeg slap heldigvis for told opkrævning.

Jeg handler meget på nettet og jeg fatter ikke at et firma har råd til at miste så mange kunder. Jeg ville som tilfreds kunde handle hos dem igen og igen, men dette vil nok ikke ske igen,

Send det kort ASAP så glemme vi denne sag.

Hilsen Peter

Sent leveret og det korrekte, men bruger dem ikke igen

Jeg bestilte en lille leverance for at tjekke om de var reelle nok. Første bagefter tjekkede jeg Trustpilot, uha.
Min bestilling er ankommet uden problemer, lettere forsinket, men ingen ekstra gebyrer. Deres "trace"-virkede i øvrigt ikke.
Det kom lidt bag på mig at de er fra Hongkong, når de reklamerer med at de er et dansk firma...
Jeg tror ikke, at jeg vil bestille mere fra denne side, selv om jeg fik min vare.

De sender fra Hong Kong

Ligner en dansk hjemme side.. men de sender fra hong Kong.. så der kommer moms + toldgebyr (160 kr) oveni prisen.. så det kan ikke betale sig..

+ der går hurtigt 14+ extra dage.. da de ikke sende faktura med i pakken.. så dem skal man først sende til postdanmarks told afd. før de kan bestemme told og så sende pakken videre..

LORTE FIRMA

Køb ikke ved dette fuske firma.
Håb på at du får dine varer og håb på at det ikke er i stykker.
Købte 4 enheder og en var defekt. Og så kommer der bare en masse bla bla på engelsk hvad du skal gøre og selvfølgelig virker det jo ikke. Når man så be`r om en nye en eller pengene tilbage sååååååååå kommer der ikke svare fra dem mere.
KØB ALDRIG VED DEM, HOLD JER VÆK, de er nogle fusker

skod firma

rigtig lorte firma køb aldrig ved dem. købte 3 kort i dec og de store kort virkede ikke, skrev så det til dem og sendte billeder osv og de skrev så alt muligt jeg skulle gøre, men det virkede ikke, fik så en ekspert til at kigge på dem som så kunne fortælle de var defekte. skrev det til dem og har så ikke hørt mere fra dem , skriver stadigvæk til dem og forsætter. har sådan lyst til at melde dem til nogen.

Dårlig infomation

ordre #100003900
troede at jeg havde betalt en gang. men skal så lige betale 280,70 kr i told/moms inden jeg kan få varen, så det blev over dobbelt så dyrt. håber jeg kan få de penge tilbage.

R4-DS.DK er ligeglad med sine kunder

Ordre nr 100002061 Har ryket og ryket R4-DS.DK i over 3 måneder for at få mine 330 kr. tilbage, uden at der kommer svar. Kan kun sige hold jer langt væk fra dette firma medmindre du har for mange penge. Køber du varer hos dem, kommer der told (moms) og et ekspeditionsgebyr på 160 kr. fra post danmark, Henter du ikke varerne på posthuset, bliver varerne godt nok sendt retur til R4-DS.DK (Hongkong) men du skal da ikke have dine penge tilbage næ de er da ligeglade. Tyveknægte

Udo

meget hurtig og god service

bestilt fridag og fik min order tirsdag,sendt dem en email og de svared på 15 min,

FUPFIRMA

Bestilte i oktober 2010 et R4i Gold kort hos r4-ds.dk. Endte med at betale importmoms og importgebyr på sammenlagt 226,- for et kort bestilt ved et dansk firma. Har skrevet til firmaet flere gange for at få refunderet pengene, men de svarer ikke. Kan SLET ikke anbefales at handle hos r4-ds.dk.

Is R4 Ds your company?

Visit R4 Ds