raadhuskiosken.dk reviews

raadhuskiosken.dk reviews

7.0

Alle tiders

Bestilte et specielt produkt lige før jul og på trods af at det først skulle laves var der meget kort leveringstid.
Der var noget jeg skulle have ordnet med kundeservice efterfølgende pga af en ridse, der var super og ikke mindst hurtig reaktion fra dem.
Kan helt klart anbefales

Imponerende

Det var meget nemt og hurtigt at bestille og gør det bestemt igen. Kan varmt anbefale det til andre.

god og hurtig betjening

Jeg kan godt anbefale dig at handle på denne side, det er nemt og man får varene hurtig

Elendig service

16 dage efter en bestilling har jeg fortsat intet modtaget, intet hørt, og mine telefoniske henvendelser er ubesvarede. En telefonsvarer lover opkald, intet sker. Mail-henvendelser til 2 angivne e-mail adresser afvises af mailer-demon.
Hvis firmaet har leveringsproblemer, kan de i det mindste kommunikere med køber!
Er firmaet gået ned?

langleveringstid

har bestilt en sippo håndvarmer med en stor dunk benzin til for snart 14 dage siden har ikke modtaget varene endnu .
mon man kan afbestille ordren , nu da vinteren er ved at være slut ?

Utrolig dårlig service.

Jeg modtog en ordrebekræftelse den 4-2-2013 på en vare, der skulle leveres til en person som gave. Varen kom ikke, jeg skrev tre email, som aldrig blev besvaret. Ringede til firmaet to gange, lagde mit nr. på deres telefonsvarer,som de bad om. De lovede at ringe tilbage, men der er indtil nu, absolut intet sket. Så ikke et firma jeg hverken vil anbefale eller benytte igen.
Bitten Matthiesen

dårligt

har bestilt en zippo den 31 januar og nu har vi den 12-02 og har skrevet til dem på mail og ringet til dem har ikke høre noget som helst

Fik ordrebekræftelse men firma kunne/ville ikke levere

Bestilte ”vinkurve” via nettet.
Gennemfører betaling og modtager ordrebekræftelse.
Modtager ikke varerne men blot en kort mail om at de har annulleret ordren da de ikke sælger de valgte vare med mindre jeg køber vin.
Dette fremgik ikke af nettet.

Perfekt og hurtig service

Perfekt service. Noget som var bestilt var i restordre men straks besked at det ikke var hjemme men på vej. Ved en forsinkelse endnu et opkald om vi skulle ændre ordren så jeg kunne få leveret resten af min ordre.

Kan man ikke give 0 stjerner???

Sørgelig betjening efter handel på hjemmesiden. Vi venter nu på 10'ende døgn på at butikken sender de ting vi har bestilt!
Har ringet flere gange og kun fået fat på firmaet en gang, hvor jeg fik af vide, at de ville sende varerne dagen efter. Det skete aldrig.

Opdatering af hjemmeside

Havde bestilt en lighter, som der var annonceret med på hjemmesiden. Den var udsolgt, der er ret ærgerligt. Og dårlig service

Nemt, hurtigt og fornuftige priser !

Jeg hørte om dette unikkie middel "Riga Balsam" i P3 og tænkte at det var nok noget lige for min gamle far.
Søge på Google, bingo, ind på deres side, bestille, betale og vupti gamle Andersen havde sin Riga Balsam !
God og hurtig betjening, specielt npr man som mig bot 8000 KM. væk, er det fantastisk at have sådanne firmaer !
Kan kun anbefales !!

Leverer ikke varer for pengene.

Bestilte en året-der-gik-pakke 4 snapse á 50 cl) til en rund fødselsdag i København.
Jeg var til stede, da pakken blev åbnet. Den indeholdt 1 snaps á 70cl og 2 á 50 cl. d.v.s jeg har betalt for 30 cl, som ikke er leveret.
Ved mail til Rådhuskiosken indrømmede de, at det var en fejlpakning ??? , men at jeg skulle have nogle penge tilbage. Det får fødselaren ligesom ingen glæde af. Det var den 15. dec. og jeg har ikke set nogen penge endnu, hvor vi har den 31. dec.
Som Bornholmer bosat andetsteds i landet er det fint at kunne sende sådanne gaver.
Ærgerligt jeg var til stede og således kunne konstatere manglen.
Rigtig godt Nytår til alle i Rådhuskiosken.
Grethe Naber

Langsom levering

Blev på hjemmesiden lovet forsendelse senest dagen efter bestilling. Mine vare blev først afsendt da jeg 4 dage senere telefonisk måtte rykke for min bestilling.

Venlig og effektiv service og meget hurtig levering

Som en der er glad for bornholmske varer er det godt at have et sted at kunne bestille de lækre bornholmske produkter - jeg bestilte i år lidt sent og var nervøs for, om varerne ville komme til tiden - de kom efter blot et par dage. Meget fint.

God oplevelse som jeg vil gentage når jeg skal bruge særlige vare fra Bornholm

Skal du bruge specialiteter fra Bornholm, så kan jeg anbefale at bestille vare fra denne side

Her handler jeg gerne igen.
God jul fra
Jette.

Meget hjælpsomme.

Min datter bestilte en lighter med inskription, men kunne ikke få antallet af bogstaver til at passe. Det blev ordnet lynhurtigt - og hun var lykkelig.

superservice

Meget omhyggelig indpakning af min flaske med Honningsyp og hurtig levering.

Rigtigt godt tilfreds, men leveringstiden kunne måsk godt have være korter

Da varen kom var alt helt fint, jeg havde nået at skriver til Raadhuskiosken og de svaret også fint at lageret ikke havde varen før, men de sendte i dag.

raadhuskiosken.dk Details

Stort udvalg i kvalitetsvine, spiritus, danske og udenlandske øl, krydderier, bornholmske specialiteter samt gaveideer.

Visit raadhuskiosken.dk

Call us on: +45 5695 0766