raadhuskiosken.dk reviews

raadhuskiosken.dk reviews

7.0

Helt problemløst

Nem og enkel måde at købe krydderier, som ellers kan være svære at få fat på, f.eks. muskatblomme!!

Ikke imponeret

Bestilte d. 3 november franske juleøl, og hørte ikke noget før i går 14 november, hvor jeg fik besked på at produktet ikke var på lager og ikke ville komme inden jul. Synes det er skidt stil ikke at gøre opmærksom, at produktet er i restordre på hjemmesiden - og ikke mindst reagere noget hurtigere.

Ikke sidste gang...

Fin levering og hurtig levering. God orientering undervejs mht. hvornår pakken var sendt af sted osv.
At jeg selv havde læst forkert på hjemmesiden, at chilipasta vejer 1 kg. og der så kun er 250 g. i pakken, er jo nok min egen fejl. Men i hvert fald blev pastaen pludselig en del dyrere end jeg havde regnet med.

Svarer ikke tilbage, når varen ikke er iorden.

Fik min elektroniske cigaret hurtigt, men den duede ikke. Så skrev jeg en mail og fortalte at den ikke virkede efter hensigten. Det er 14 dage siden, ca. Og jeg har ikke fået noget svar endnu. For dårligt.

Varerne kom aldrig

Efter næsten 2 måneder og 4 opkald til Rådhuskiosken måtte jeg til sidst afbestille mine varer. Er så dybt skuffet.

I kan roligt handle hos raadhuskiosken.

Hej alle i som gerne vil stoppe med at ryge!
Jeg er meget tilfreds,og min ryge trang er godt på retur,så jeg kan varmt anbefale.
Med venlig hilsen Inger.

Bornholm kjeks til Norge

Flott nettbutikk, super service og rask levering:))))

Godt sted at handle. Krævede dog lidt tålmodighed.

Var i første omgang lidt længe om at svare på en henvendelse indsendt via nettet, men ellers god service.
Bestilling over nettet uden problemer.
Den nye mand i butikken havde dog glemt at sende T&T-nummeret med i kvitteringen.
Forespurgte via mail efter nummeret, men der blev ikke svaret indenfor 3 dage, så jeg ringede dem op i stedet.
Meget venlig betjening i telefonen og jeg fik nummeret.
Sammen med Post Danmarks manglende meddelelse om at pakken var klar til afhentning og det at pakken var adresseret til postbutikken, resulterede det i at jeg først fik pakken en uge efter den faktisk var klar til afhentning.

Vil helt sikkert købe igen!

Rigtig god service, god behandling fin og hurtig ekspedition.

forkert kg priser

grov pasta blev opgivet til at koste 29,- kr/kg på Pastarigeriget.dk,
men I tog 29.- kr for 250 g, hvilket gjorde at jeg kunne have fået det noget billigere herovre, når fragten tages med. Jeg føler mig snydt, selvom pastaen er god.

Uacceptabel leveringsmetode.

Jeg er overordentlig tilfreds med mit køb - da jeg endelig fandt varen.
Pkt. 1, var der meget lang leveringstid på varen uden at dette var blevet oplyst ved orderbekræftelse.
Pkt. 2, varen var bestilt med Post Danmark uden omdeling.
Pkt. 3, da varen endelig bliver afsendt og jeg modtager et track and trace nr, går jeg ud fra at jeg har varen om et par dage.
Pkt. 4, det skete bare ikke. Da der er gået det meste af en uge, prøver jeg track and trace. Det viser sig at varen har ligget på posthuset hele tiden, men jeg er ikke blever adviceret. Jeg går på posthuset og der ledes stolpe op og stolpe ned. Pakken findes ikke. Jeg bliver krydsforhørt på alle leder og kanter, indtil der et et lyst hoved, der til sidst finder pakken - den er godt nok leveret i mit navn, men til POSTHUSETS ADRESSE...... Derfor skete der ikke mere fra postvæsnets side, opgaven var fuldført.
Pkt. 5, jeres pakker SKAL sendes, som postpakke uden omdeling til købers adresse - og ikke til posthusets. Pakken ville være gået tabt, da min adresse overhovedet ikke figurerede på pakken og I ville aldrig have fået den retur. Den var jo leveret til adressen.
Pkt. 6, det ville virkelig have været spild af guddommelige dråber (det var 2 flasker kastanielikør, indkøbt til en meget speciel lejlighed, som kun nåede frem, grundet min forudseendehed) og ikke mindst spild af mine penge.

For DÅRLIGT

Bestilt min vare for over en måned siden, og har ikke modtaget den endnu.

Nitte...

Desværre tog det Rådhuskiosken 14 dage at finde ud af, en bestilt vare var i restordre.
Giv besked med det samme, eller fuldfør den del af handlen, der er mulig. Jeg vil som kunde ikke skrive mail for at undersøge en ordre. Det er desværre for ringe.

Det var bare super hurtigt levering

super service

Alt ok, en fornøjelse.

Let og nem hjemmeside at finde rundt på og hurtig levering, kunne ikke være bedre.

Som e-handel bør være - super.

Se overskrift

tilfreds, men

levering efter 7 - 8 dage, ikke som lovet ved bestilling 2 - 3 dage.

pengene til dækning af mit køb, blev reserveret i banken samme
dag som bestillingen blev afgivet. (ingen forsinkelse der).

prisstigning på 50% pr. enhed, lidt ærgeligt.

dog 4 stjerner, da jeg er helt tilfreds med det leverede.

service helt i top!

Bestilte zippo med ingravering, kanon service, man bliver løbende orienteret både på mail, og via ens konto hos rådhuskiosken. :) hilsen martin sørensen

God måde at lære andre krydderier at kende; til et beløb som er til at betale

mange muligheder, super billigt, men forsendelse har jeg dog haft lidt problemer med, da jeg tror at Rådhuskiosken ikke har helt tjek på hvordan man gør.Nå men det lykkes og jeg har altid været glad for de produkter som jeg har modtaget.
Jo alt i alt er det en super ide at handle i rådhuskiosken ;O)

raadhuskiosken.dk Details

Stort udvalg i kvalitetsvine, spiritus, danske og udenlandske øl, krydderier, bornholmske specialiteter samt gaveideer.

Visit raadhuskiosken.dk

Call us on: +45 5695 0766