raadhuskiosken.dk reviews

raadhuskiosken.dk reviews

7.0

restordre sildekrydderi!

endelig er mit sildekrydderi ankommet...
det var måske en smart ide at anføre varelagets status...
således at langgggggggggg ventetid kunne undgås...
glæder mig til at smage kryddersildene om 3 mdr...

God og hurtig service

Nemt at finde, hvad man skal købe, og lynhurtig levering, dejligt.

Ikke god/rigtig god

Efter lidt start vanskeligheder og en snak Med Dennis Bech- Mortensen, fin handling omgående. Forsendelsen ok og varen dejlig.

Jan Exendahl

Jeg Giver op efter 15dage!

Super dårlig service (ingen info om at vare er forsinkede og ingen svar på mail, hvor jeg spørger til status). Jeg ventede mere end 15 dage og der var varene jeg havde bestilt ikke engang afsendt, da jeg tilsidst ringede derind for at høre dem ad. Ja de kunne ikke engang finde mig i deres system (på trods af at jeg havde odrenummeret), men pigen jeg snakkede med kunne se ude på lageret at pakken endnu ikke var afsendt, og hun kunne ikke lige sige præcist sige hvornår den ville blive det. Sikke en joke at firma! Lad vær med at handle der!

Hej, Jeg bestilte 12 ølglas om onsdagen og fik dem om fredagen i god behold. Det var super service.

Hilsen

Anna Pallikaras

Store gode poser, langsom pakning

Kviliteten og størrelsen af poserne er rigtig fin, men det tog over en uge, før varerne var pakket fra da jeg bestilte. Jeg havde samme dag bestilt andre kryderier fra en engelsk hjemmeside, og de kom frem før varerne fra Rådhuskiosken var blevet sendt afsted, og det til en billigere porto.

Tilfreds med forbehold!

Jeg bestilte en Zippo-lighter med mit fornavn indgraveret. Jeg mogtog lighteren - uden indgravering!
Denne mangel meddelte jeg jer pr. telefon - men har aldrig modtaget et svar. Så det må være tilfredshed - med forbehold.. Hvorfor har I iøvrigt ikke jeres gas-zippoere på Jeres hjemmeside?

V/H Lauge.
raadhuskiosken.dk

Reply from raadhuskiosken.dk

Hej Lauge. Indgraveringen bestiller man normalt på vores på vores hjemmeside som et selvstændigt produkt. Altså et tilkøb udover selve lighteren. Der er derfor ej heller betalt for en gravering. Vi beklager ulejligheden at vi ikke har set din bemærkning. Vi har også gas-zippoere, de såkaldte Zippo BLU lightere, på vores hjemmeside.

Hurtig og nem levering

Det var nemt og overskulig og hurtig levering

jepper

Det går hurtigt og fejlfrit, så bare vent, din pakke kommer helt sikkert

Fin behandling...

Hurtig og effektivt...

Nemt og pålidelig!

Nem hjemmside at overskue og tingene kom som bestilt!

Problemfri bestilling/levering

Har købt fra webshoppen 1 gang og orderen kørte igennem uden problemer. Varen leveret uden problemer.

god service

har bestilt en vare hos rådhuskiosken på nettet
det var hurtig og nemt og jeg kunne se i min mail hvornår varen blev sendt

ALT for dårligt !!!

Ingenting udover en bekræftelse efter 14 dage, har mailet dem og ringet uden svar.

Ville gerne afbestille ordren, men det er lidt svært uden tilbagemelding fra firmaet.

Meget dårligt :(

Aldrig igen, men hellere www.hedebogaard.dk

Dem kan man nemlig godt få fat på telefonisk.

OK men lidt lang leveringstid

Jeg savner at kunne se lagerstatus ved bestilling, og efter bestilling ville det være rart at kunne se en bedre ordrestatus. Jeg savnede en forklaring på den lidt lange leveringstid på en uge.

Håbløs kundepleje

90 % af de bestilte varer kom frem og disse 90 % var i den forventede kvalitet. Det var det positive... Varerne blev bestilt som erhverspakke med levering af postdanmark - forventet leveringstid 2 arbejdsdage. Varerne dukkede først op efter 9 dage :(

I perioden fra bestilling til levering, kontaktede jeg raadhuskiosken 10 gange. 2 gange på mail og 8 gange på telefon. Mine henvendelser havde til formål at få afklaret om ordren var ekspederet.
Resultatet var 2 afsendte mails fra min side uden svar tilbage... -Og ud af de 8 telefonopkald lykkedes det af fange en medarbejder een gang. Denne kunne dog ikke svare på spørgsmål vedr. web-shoppen, hvorfor jeg efterlod navn og telefonnr., og fik at vide, at jeg ville blive kontaktet samme dag, når den web-shopansvarlige var tilbage i virksomheden. Dette skete bare aldrig!
Ud af de resterende 7 opkald efterlod jeg navn og nummer til en telefonsvarer i forbindelse med to opkald. Telefonsvareren lovede at virksomheden ville vende tilbage indenfor een time... Dette skete aldrig.

Kort sagt - det vil være en kæmpe overdrivelse at sige at raadhuskiosken er istand til at levere nogen som helst form for kundeservice!

Ikke modtaget varer, ingen svar fra Rådhuskiosken

Har bestil for næsten 1.000 kr for snart en måned siden. Rykket og ringet pr mail og tlf uden at få noget svar tilbage. Hvad sker der for jer, rådhuskiosk???

Absolut skandaløst

Fik en hurtig bekræftelse på, at ordren var registreret og pengene reserveret hos PBS. Hørte derefter intet. Ringede til butikken en uge efter. ØH - den havde de vist lige overset og den ene af varerne havde de ikke. De skulle dog straks sende den anden vare, som jeg ville modtage få dage efter. Nu er der gået endnu en uge uden nogen kontakt overhovedet. Jeg har faktisk aldrig oplevet noget tilsvarende ved nogen on-line handel før.

Kontakt dem inden bestilling!

Jeg afgav en ordre på 6 produkter som var i deres onlinebutik, men efter bestilling hørte jeg ikke mere fra dem. Der gik så en uge, hvorefter jeg kontaktede dem telefonisk og de undskyldte at ordren var blevet glemt. De kunne så kun levere 5 af produkterne. Dog annoncerer de at hvis et produkt ikke er tilgængeligt, så vil de kontakte én. Det skete ikke.
Odren ville så blive afsendt fik jeg at vide, men det skete endnu en gang ikke. 2 dage senere måtte jeg igen kontakte dem telefonisk, da de ikke svarede på e-mail. Denne gang en ny medarbejder der ikke viste noget og ikke havde forstand på deres e-mail butik. Til sidst blev ordren afsendt.
Det man kan lære er, at forsøg at kontakte dem før bestilling, muligt telefonisk, da de muligvis ikke svarer på mail.

raadhuskiosken.dk Details

Stort udvalg i kvalitetsvine, spiritus, danske og udenlandske øl, krydderier, bornholmske specialiteter samt gaveideer.

Visit raadhuskiosken.dk

Call us on: +45 5695 0766