Raamdecoratietotaalmarkt.nl reviews

Raamdecoratietotaalmarkt.nl reviews

Excellent
9.1

snelle levering en precies pas

als je lamellen nodig hebt kan ik je van harte Raamdecoratietotaalmarkt aanbevelen

Bestelling voldeed aan de eisen.

Raamdecoratie op maat nodig? Dit bedrijf biedt goede kwaliteit en snelle service!

Mooie raambekleding, perfect gemonteerd!

Duocell shades (ultracel) top down 45 mm voor woonkamer en keuken gekocht. T.o.v. vergelijkbare producten van andere aanbieders gunstig geprijsd bij Raamdecoratietotaalmarkt. I.v.m. staal in het plafond hebben wij de montage door Raamdecoratietotaalmarkt laten uitvoeren. Complimenten voor monteur Huub! Hij heeft de Duocell shades perfect gemonteerd voor de schuifpui (speling van maar 2-3 millimeters). Wij zijn zeer tevreden met het resultaat. Hoop wel dat het materiaal niet te gauw veel stof vangt/vuil wordt, want je kunt ze volgens mij niet heel eenvoudig zelf in z'n geheel reinigen.

Grandioos

Vlotte afhandeling
Zeer correcte en vriendelijke persoonlijke behandeling
Snelle aflevering
Product grandioos
Meer bestellingen volgen!!!!!!!

Klantvriendelijke profesionele zaak

Wij zijn zeer netjes, kundig en snel geholpen door raamdecoratie Nistelrode.
De levertijd was precies zoals van tevoren aangegeven.
De koven waren 2 mm te breed en paste niet tussen de muur.
Na telefonisch contact heb ik de koven afgeleverd en de volgende dag waren deze op maat.

Algehele indruk: Goed tot zeer goed.

Zeer tevreden over de lamellen en de service

Ik ben zeer tevreden en zal in het vervolg alle lamellen hier bestellen

naar verwachting!

Een opmerking betreft de lengte van de jaloezie, doordat de onderste lamel direct op de onderkant rust (zonder)draad ertussen, lijkt het iets te kort te hangen. Bij een totaal gesloten jaloezie is het raam wel afgedicht.

uitermate tevreden , uitstekend

De twee bestellingen werden correct uitgevoerd. Wij zijn uitermate tevreden. Zelfs bij eigen fouten werden zaken kosteloos herleverd. Bedankt.

Goede shop

Vriendelijk te woord gestaan,prima de hulp bij mijn keuze voor de lamellen gordijn.
Aanrader

Prima bedrijf!

Ik kan je zeer zeker raamdecoratietotaal aanbevelen als je rol e/o vouwgordijnen nodig hebt. Het bedrijf informeert goed en de website is uitermate duidelijk.
Wil je Vanseveren een proefstukken ivm kleur...geen probleem. Ze sturen het voor je op zodat je thuis alles op je gemak kunt bekijken.

geen klachten

ook als afwijking v standaardprocedure ging OK

snelle levering, duidelijke montage-instructies

Snelle levering, duidelijke montage-instructies

helemaal niets op af te dingen

Zelden meegemaakt deze service van een webwinkel. Ben ook op bezoek geweest, kreeg kleurenmonsters opgestuurd, vragen snel beantwoord, kortom; perfecte service!

Service als in een winkel

Enige tijd geleden hebben wij een Multiweave rolgordijn besteld. Wij zijn hier zeer tevreden over. Wij kregen eerst een aantal kleurstalen toegestuurd op aanvraag. Na een week keurig een telefoontje met de vraag of deze goed waren aangekomen. Tevens een duidelijke uitleg over het bestelproces en de levertijd. De levering verliep netjes en het monteren was zo gedaaan. Onze ervaring met raamdecoratietotaalmarkt is erg positief, wij kunnen ze van harte aanbevelen.

Goede onderneming en hun site, verder dan geen zorgen meer over product en levering.

Product is eenvoudig samen te stellen en te bestellen via hun site. Daarna snelle bevestigingen en levering.

gewoon goed voor een mooie prijs

Goeie prijs en kwaliteit zeker een aanrader

geleverd precies zoals besteld

Overzichtelijke site, duidelijk wat alle mogelijkheden zijn. Lamellen precies geleverd zoals we ze besteld hebben. Goede prijs kwaliteit verhouding. Makkelijk zelf op te hangen en te monteren.

Wij zij buitengewoon tevreden over onze aankoop bij Raamdecoratietotaalmarkt.nl !!

Wij kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen. De informatie op hun website is erg duidelijk en ze leveren een prima kwaliteit tegen aantrekkelijke prijzen. Over de communicatie via telefoon en per e-mail zijn wij zeer te spreken en wat ze beloven komen ze ook na.

prima en mooi duo rolgordijn.

We vinden het een mooi rolgordijn, snelle levering en prima op maat.

Raamdecoratietotaalmarkt

Kwaliteitsproducten

Raamdecoratietotaalmarkt.nl levert alleen kwaliteitsproducten tegen een zeer goede prijs. Bij ons krijgt u dus echt waar voor uw geld. Wij hebben de Nationale Thuiswinkel Awards 2013 gewonnen in de categorie Wonen.

Gratis kleurstalen

Wilt u eerst bekijken welke kleur stof of materiaal het beste bij uw intereur past? Vraag dan GRATIS meerdere kleurstalen aan.

Showroom

Onze producten op uw gemak komen bekijken? Dat kan in onze showroom. Wij raden u aan om eerst telefonisch een afspraak te maken zodat wij uitgebreid de tijd kunnen nemen om u goed te adviseren.

SMS-dienst

Via onze SMS-dienst ontvangt u op de dag van levering een SMS met het verwachtte tijdstip van aflevering. Zo hoeft u dus niet een hele dag onnodig thuis te blijven.

Afhalen ook mogelijk

Uiteraard is het ook mogelijk om uw bestelling bij ons in Nistelrode af te komen halen.

Eenvoudige montage

Onze producten zijn eenvoudig door u zelf te monteren. Via onze website kunt u alvast een van de meet- en monteerfilmpjes bekijken, daarnaast wordt bij ieder product een duidelijke montage handleiding meegeleverd.

Eigen meet/monteer en servicedienst

Indien u toch twijfels heeft omtrent het meten en monteren van de producten, bieden wij gratis een meet-service aan. Ook de montage van raamdecoratie producten kunt u tegen betaling door Raamdecoratietotaalmarkt.nl laten verzorgen.

Raamdecoratietotaalmarkt.nl

Raamdecoratietotaalmarkt.nl is en blijft uniek in de wereld van de online maatwerk raambekleding. Gemakkelijk, vertrouwd en voordelig. Aarzel dus niet en bestel bij Raamdecoratietotaalmarkt.nl!

Visit Raamdecoratietotaalmarkt.nl

Raamdecoratietotaalmarkt.nl