Rabobank reviews

Rabobank reviews

Low
3.8

Het gaat de Rabobank maar om 1 ding...MONEY

It's all abou the money...Rabobank je geloofwaardigheid is ver te zoeken, bij Indoor Brabant de sponsor uithangen. Maar even zo goed onze toppaarden aan het buitenland verkwanselen. SHAME ON YOU!!!!!!

Dramatische service Rabobank

Marieke Straathof
Magneetstrip was kapot, kreeg op dinsdag 18-2 (toen ik belde naar de Rabobank) te horen dat ik naar de bank moest voor een nieuwe pas, omdat ik daar mijn verhuizing moest doorgeven. Dit was zogenaamd omdat mijn correcte mobiele nummer niet bekend was. Dit bleek achteraf niet zo te zijn. Fout nummer 1

Vervolgens kon ik mijn pas vrijdag of zaterdag verwachten, niks gehad fout nummer 2

Vervolgens lagen er zaterdag wel 2 pasjes voor iemand anders in ons pand, achteraf waren dit natuurlijk gewoon mijn pasjes, fout nummer 3

Maandag nog steeds niks gehad, dinsdag 25-2 gebeld, kreeg ik te horen dat mijn zending pas zaterdag verzonden was wegens een storing en dat ik deze uiterlijk die dinsdag zou krijgen, je raadt het al niks gehad fout nummer 4

Woensdag 25-2 weer gebeld, en toen kreeg ik te horen dat ze zaterdag al aangeboden waren, het verhaal van gister dat ze zaterdag pas opgestuurd waren vanwege een storing klopte dus ook niet, fout nummer 5

Nu kan ik weer gaan wachten tot vrijdag of zaterdag en dan maar hopen dat ik dan wel een pasje heb. Ook kan ik nu voor de tweede keer naar de bank onder werktijd om geld op te gaan nemen.

Wat een dramatisch slechte service Rabobank, dit kan toch echt niet?

ronduit een slechte service..!

Een gedwongen overstap van Frieslandbank naar Rabobank: een complete mislukking! Sommige automatische incasso's die niet uitgevoerd worden, ondanks dat er voldoende saldo op de rekening staat. Vervolgens ontvang je aanmaningen van incassanten die je met een onvriendelijke toon gaan manen... Je vraagt uitleg aan de Rabo want je bent bang dat je meer van deze boze brieven/telefoontjes krijgt van bedrijven/instellingen waar je een incasso opdracht aan verstrekt hebt. Bang om hierdoor in de problemen te komen.
Je wordt "gedwongen" je verzoek te mailen omdat je in het verleden al een keer contact gehad hebt met een medewerker. Helaas krijg je dan geen antwoord op de verzonden mail aan Rabobank.
Na een ietwat minder vriendelijk gepleegd telefoontje met de vraag of je nu misschien een antwoord kan krijgen op je verzonden mail, krijg je de belofte dat ze je na het weekend direct zullen berichten. Helaas, dit doen ze ook niet.... Maar weer bellen. je krijgt te horen dat ze op dat moment telefonisch weinig voor je kunnen doen.
Ik heb geen vertrouwen meer in deze bank. Het woord communiceren kent men blijkbaar niet. Zeer amateuristisch en onklantvriendelijk!
We gaan maar zoeken naar een bank die wel zijn toezeggingen na komt. Die moet toch wel te vinden zijn..

Kortweg Uitermate Teleurstellend

De Rabobank heeft weer een storing! Het is 3 januari 2014! Na diverse betaling klaar te hebben gezet voor verzending en deze te hebben gecontroleerd op juistheid heeft de Rabobank 3 van de 6 overboekingen naar Rabobank Doelsparen gezet! Deze rekening staat vast tot en met 2016! Zegt een medewerkster van de Rabobank dat ze vandaag al eerder een melding heeft gehad dat dit is gebeurd en dat ze gaan uitzoeken of het een storing is of niet. Zo niet dan moet ik een boete betalen om het geld terug te krijgen! Want ja zegt zij het is niet meer te bewijzen. Grofweg gezegd is het uw eigen schuld! Dit is werkelijk de wereld op zijn kop. Ik probeer mijn man nu al bijna 1 jaar over te halen om naar een andere bank te gaan, want het is afgelopen jaar een opeenstapeling geweest van alleen maar gezeur en gezeik met deze bank.

Wie kun je nog vertrouwen?

Het goede imago dat de Rabobank had is nu dankzij de Libor-affaire snel verleden tijd geworden. De Raad van Bestuur beweert dat de boetes die betaald moet worden, niet op de consumenten verhaald zullen worden. Maar hoe rijm je dit?
- Debetrente (de vergoeding voor rood staan) effectief 14.97%
- Spaarrente (vergoeding op spaartegoeden) een ongelofelijke 0,9% Ja, de komma's staan goed!
- De bankkosten worden verhoogd zonder kennisgeving. Deze lopen nu op tot € 100 per jaar.
- Op de rekening staat gewoon "Kosten", zonder tegenrekening, dus je weet eigenlijk niet eens wie die kosten van je rekening haalt.

De Rabobank scoort wat mij betreft niet hoog. Het enge is dat er tegenwoordig geen alternatieven zijn. Noem mij een bank die niet in opspraak is geweest, en ik stap over.

4 weken moeten wachten.op internetbankieren

Heel wat telefoontjes gepleegd. Omdat ik bijna 18 ben hebben ze gezegd dat het beter is op een studentenrekening aan te vragen. Dexe beslissing hebben zij genomen zonder iets te laten weten, ik heb zelf moeten bellen. Na een lange tijd kreeg ik eindelijk een pakketje binnen waarvan ik de overeenkomst heb moeten opsturen, die maandag zou het allemaal geregeld worden, maar nee hoor, de mevrouw die het zou regelen werkte alleen in de ochtend. Vandaag weer gebeld, heeft ze nog gezegd dat ze maandag niet werkt....? Geen sorry of wat dan ook. Het zou er om 1 uur op staan, en zo niet? Dan geeft de ING er een nieuwe klant bij :)

Perfect

ik heb nog nooit problemen gehad met Rabobank

Adres boek internet bankieren gewist.

Geachte Rabobank;
U wist mijn adres boek met het bijschrijven van het account van mijn zoon:
Dit is u reactie.
Fijn dat ik u excuses krijg , maar hoe is het mogenlijk dat u prive gegevens van mij kan wissen ?

Wat vervelend dat u uw adresboek niet meer kunt raadplegen. De oorzaak is dat mijn collega op 25 september aanpassingen gedaan in uw Rabo Internetbankieren. Het gevolg is dat uw adresboek hierdoor verloren is gegaan. Helaas heb ik geen mogelijkheid dit voor u te herstellen. Mijn oprechte excuses hiervoor.

Alles of niets bij de Rabobank...

Na 3 weken geleden een afspraak gemaakt te hebben, ging ik vanmiddag naar de Rabobank om een rekening te openen.
Maar dat ging niet door!
Ik heb een lopende rekening en enkele verzekeringen bij ING, maar ik wilde ook een rekening bij de Rabo om bepaalde dingen apart te houden voor een goed overzicht.
Toen het de medewerkster duidelijk was, wat ik met die nieuwe rekening wil gaan doen, zei ze dat dit niet interessant was voor de Rabobank. Alleen als ik alle transacties en verzekeringen via de Rabobank zou laten lopen, dan pas was ik welkom als nieuwe klant!
Nou, dat was ik niet van plan. Toen kreeg ik het advies om dan bij de ING nog maar een aparte rekening te nemen.
Dat heb ik dan maar gedaan, en dat is zonder afspraak deze zelfde middag in orde gemaakt.

Gebruik Finbox

Ik heb mij op 23-10-2012 afgemeld voor finbox van de rabobank
Tot op heden krijg ik nog steeds nota's in de Finbox van Ziggo.
Contact gehad met Ziggo en deze laten mij weten dat zij van de Rabobank nog géén bericht hebben om de nota's anders te laten verlopen dan via Finbox. Vriendelijke medewerkers van de plaatselijke Rabo vinden dit uiterst vreemd en bellen met Rabo Helpdesk en Rabo Nederland.
Rabo Nederland krijgt het dus niet voor elkaar op een eenvoudige
manier Ziggo te verwittigen dat mijn facturen niet meer via Finbox
verstuurd dienen te worden. Rabo verkoopt dus aan particulieren én
zakelijke klanten een product waarbij ingeslopen fouten niet op korte
termijn hersteld kunnen worden. Tip van mij ..... stuur eenvoudig een
mailtje naar Ziggo afd. facturatie en deel hun mee dat ik niets meer via Finbox wenst te ontvangen en ik mij daar conform de voorwaarden netjes heb afgemeld.........niet zo moeilijk of wel som?
Dit bezorgt mij een hoop aanmaningen en telefoontjes met Ziggo minder.
PHJM.Rongen, Venray

Een bank van mensen voor mensen

Een fijne bank die oog heeft voor de persoonlijke situatie en goed adviseert. Klantvriendelijk.
Zeer tevreden.

Aardige medewerkers maar website onstabiel

Ik word alltijd vriendelijk geholpen bij de Rabobank. Zowel bij de bank zelf, als telefonisch. Ze zoeken altijd alles voor me uit totdat ik tevreden ben met hun antwoord. Nemen echt alle tijd voor je.
De website vind ik in vergelijking met de bank echt vervelend. De webpagina's laden heel langzaam.
Ook zijn er vaak storingen. Mede door zo'n storing is er via I-Deal mijn betaling niet aangekomen bij een webshop. Echt vervelend. Mijn geld was al afgeschreven maar de webshop kon niet leveren omdat ze nog geen geld gestort hadden gekregen van de Rabo..
Uiteindelijk bleek het een landelijke storing te zijn van 3 dagen! Toen ik het product nogmaals wilde bestellen, bleek het uitverkocht te zijn. Heel erg balen en ben best wel teleurgesteld in de Rabobank.
Want er stond geen melding van grote storing op hun homepage (heb ik via via gehoord)..
Dit soort dingen kunnen ze beter doormailen naar de klanten zodat zij er van op de hoogte zijn! Nu heb ik een uur aan de telefoon gehangen (webshop, Rabo, en bank van webshop). Rabo gaf zelf niet aan dat er storingen waren maar hier kunnen ze toch gewoon eerlijk over zijn?
Dan weten de klanten in ieder geval waar ze aan toe zijn.

Die besten Zinsen momentan!

Im moment die beste Bank zum Geldanlegen. Monatliche Zinszahlung, leider nur bei Tagesgeld, 30 Tage Anlegen oder länger nur jähliche Zinszahlung. Sicheres online Banking.

De Rabobank staat altijd voor je klaar.

Waar je ook voor belt, je wordt altijd goed geholpen. Weten ze niet meteen het antwoord, of duurt het te lang, dan bellen ze je terug. Ik ben reuze goed geholpen met alles rondom een overlijden. De Rabobank daar kun je op vertrouwen! Is dus helemaal prima. Geen gezeur van bellen naar diverse telefoonnummers, nee, begrip en hulp bij je vraag.
Voor mij is er maar 1 bank, de Rabobank

Mijn geld staat er nog maar...

Krijg ik op mijn huisadres een brief van de rabobank, dat er '
een signaal is' en of ik contact met hen wil opnemen. Afzender naam en referentie, mijn adres klopt, kortom de brief is echt, het tel.nr. ook.
Wordt ik 4 maal niet teruggebeld, want mw. florentine van de w was telkens niet aanwezig.
Twitter geprobeerd, die circel redeneren, info: geven, info? geven.. ze komen er niet.
Dan mijn eigen bank lokaal maar op de hoogte stellen, niets meer vernomen...
Rabo bank, de bank van gisteren, holt vlot achteruit.
Moest overigens ook -2- keer langs komen met ID, de 1e maal konden ze dat ook al verkeerd doen, ondanks dat het gelukt was aldus medewerker..
Sleecchttttttttttttt

Betrouwbaar maar soms veel werk

De rabobank is een top site.
Alles overzichtelijk, betrouwbaar door de codes die je van jouw reader krijgt. Dit is soms veel werk als je meerder overboekingen moet doen. Dit heb je echter wel voor de veiligheid van jouw gegevens over.

Verder geen problemen met de rabobank, alleen het storten van geld (cash), kost geld, wat ik erg belachelijk vind! Enige min punt tot zover.

Super betrouwbare bank!

Veel storingen

Laatste jaar kent de rabobank veel storingen. Dit geeft mij als klant een onveilig gevoel. Een bank moet altijd toegankelijk zijn.

goed

goede site zeer gebruiks vriendelijk

Is Rabobank your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?