Raca Biler reviews

Raca Biler reviews

It is not possible to review Raca Biler. Should you have any questions, please use the contact form on our website.

service

Vi har kun positivt at sige om Raca biler,vi har købt to biler der ,og har fået en service helt ud over det sædvanlige.
De finder den løsning som passer den enkelte

"FORHANDLER", tja.... ?

Købte bil i dec 2012, som var nysynet = RÅDDEN VANGE og ITU VINDUESLISTE, har ikke svaret på henvendelse, er derfor sendt videre til FDM...

Hurtig og Hjælpsom

Jeg købte min første bil hos raca biler for ca 1 år siden. Jeg var ikke så kendt på området, men raca biler fandt en rigtig fin Mitzubishi til mig. Bilen har kørt fejlfri og uden problemer. For et halvt år siden fik vi brug for bil nr 2, vi kørte igen til raca biler og fandt en VW som passede vores behov. Bilen var hurtig klar. Vi havde dog et startproblem ikke lang tid efter, men raca biler fik fat i en ny del som blev udskiftet. Siden hen har min dames mor fået finansieret en Opel Corsa hos raca biler.Vi kan kun anbefale raca biler. Og synes de er gode til at hjælpe med at finde den rigtige bil efter ens behov.

Hurtig handel

Jeg fandt Raca Biler på internettet, hvor de havde en Seat Leon jeg var interesseret i, så jeg kørte der ud for at høre ad hvordan en evt. handel kunne lyde. Jeg havde dog selv en bil på det tidspunkt, men vi fandt hurtig ud af, at de ville sælge den for mig så jeg kunne få nogle penge fri til den Seat. de lavede en hurtig handel med et afslag i prisen pga. min abs lampe lyste da den manglede en abs føler.

fik mine penge hurtig efter handlen så jeg kunne komme videre med min
handel med Seat Leon'en alt i alt god service.

Byt til bedre

Jeg havde en ældre Ford Fiesta, som jeg gerne ville bytte til en lidt nyere bil, fordi jeg ønskede bedre comfort og sikkerhed, da jeg bor på landet og derfor kører mange kilometer. Jeg sagde til den høflige og imødekommende forhandler, at jeg ikke havde råd til andet end at bytte lige over. Knap en uge senere ringede forhandleren til mig og meddelte, at han havde en Fiat Punto, der var i bedre stand og at han gerne ville bytte lige over. Jeg prøvede bilen og den var som lovet - bedre. Vi byttede lige over og jeg er i dag en glad ejer af en pæn og velholdt Fiat Punto.

Jeg kan ihvertfald sige, at det ikke er sidste gang jeg køber/bytter bil hos Raca.

Varme anbefalelser herfra.

Hurtigt solgt, og den rigtige prisklasse..

Jeg havde en C-Max, som jeg gerne ville have solgt. Så jeg gik til RACA-biler. Dette mente de ikke var noget problem. Og det havde de såsandelig ret i. Den blev solgt en uge efter, jeg fik den sat til salg ved dem. Og så endda til den pris jeg ville have for den. Derudover har de et stort udvalg, så det var heller ikke noget problem at finde den nye bil, jeg ville have. Standen på bilen var som lovet og levede fuldt op til aftalen.

Tag til RACA-biler, hvis du skal have ny bil. De får kun anbefalelser af mig.

5 stjerner herfra

Købte en dejlig bil af raca-biler i hårup og har været super tilfreds hele vejen..
Føler mig rigtig godt behandlet og har fået en god betjening og vejledning hele vejen igennem.
Kan varmt anbefales til alle der som jeg ikke har meget forstand på det med biler og bilkøb :)

God pris og god betjening

Vi er de lykkelige ejere af to biler fra Raca Biler.
I 2010 købte vi vores første bil hos Raca Biler. De hjalp med at finde den rigtige familiebil med det rigtige udstyr til os.
Vi fik bilen til en rigtig god pris!
Derfor lagde vi vejen forbi da vi skulle have bil nummer to.
Vi fandt en lille dieselbil til fornuftige penge. Og efter nærmere undersøgelse på div. salgssider kan vi konstatere, at vi har gjort et rigtig godt bilkøb. Vi har fået rigtig meget udstyr og stadig fået bilen langt under markedsspiserne på nettet.

Fornuftigt bilkøb

Fornuftigt bilkøb

Jeg har kun haft gode oplevelser med Raca Biler.
For to år siden købte jeg en Peugeot 406 hos dem. Jeg fik en bil uden problemer og til en rigtig god pris.
Siden hen har Raca Biler hjulpet mig med, at sælge to af mine andre biler. Bilerne blev solgt hurtigt og smertefrit.
En stor tak til Raca Biler

Forfærdelig forhandler!

Jeg købte en bil hos Raca Biler og forhandleren var ivrig efter at lave en slutseddel med det samme. "Så var han sikker på at jeg ikke hoppede fra og jeg var ligeledes sikker på at den ikke blev solgt til et bedre tilbud" som han sagde.
Bilen blev solgt nysynet, men da den kom til syn, var der åbenbart pludselig problemer. Det blev i sidste ende en dyrere fornøjelse for Raca Biler at reperere den, så de forsøgte straks at komme ud af handlen! Jeg holdt dog fast på, at vi havde lavet en slutseddel og at jeg skulle have bilen serviceret og nysynet som aftalt. Jeg hørte siden hen ikke fra Raca Biler, til trods for MANGE opkald og e-mail. Da jeg til sidst valgte at troppe op personligt, fik jeg af vide, at bilen var solgt engros på auktion....!
De ville altså ikke anerkende den aftale vi havde lavet og den fejl de selv havde lavet ved ikke at tjekke op på bilen forinden en handel og valgte derfor bare at sælge den og trække på skuldrene.

Det er uden tvivl et af de mest skrubelløse og fordækte foretagende jeg har mødt i min tid og kan efterfølgende forstå, at jeg ikke er den eneste der har haft lignende oplevelse. Fy for den lede hvor en lyssky biks!

Raca Biler

Visit Raca Biler