Racegear reviews

Racegear reviews

8.3

God, billig - men service efter køb og ved fejl skal gøres bedre

Det har været en fornøjelse at købe min Camelbak mule hos Racegear. Dog er der enormt lang svartid ved senere brug for service i form af reklamation eller andet behov for service.

Super rådgivning!

Har handlet der flere gange og alle gange fået fantastisk rådgivning om deres produkter. Helt klart 5 stjerner herfra!

Lækre produkter og god service - kan varmt anbefales.

Hurtig svar på mail, hurtig levering - FULD tilfredshed!!!

Racegear er en super shop! Kvalitets varer og venlig, hurtig betjening. Jeg kan varmt anbefale at handle med Racegear!

Gode produkter men langsom service

Købte en rygsæk som efterfølgende knækkede en snor, hvilket dog var min egen skyld.
Konktaktede efterfølgende racegear.dk og de lovede at ville sende en ny, hvilket jeg var indstillet på at betale for. Rykkede i flere omgange over et par måneder men uden held og mistede til sidst tålmodigheden.

Dertil kommer at de sendte mig en anden model der var anderledes en den der var afbilledet i shoppen (manglede nogle ekstra snore)

Alt i alt en shop jeg ikke gider spilde min tid på. Der er rigeligt med steder man kan købe sit udstyr.

God service, hurtig levering

Har handlet med Racegear flere gange, altid god service, og god kommunikation, både via telefon og mail.
Anbefales.

Kundeservicen er helt i top. Morten er virkelig engageret i hans produkter.
Kan kun anbefales.
Ps. hurtig levering

Lynhurtigt

God information ved købet og lynhurtig levering.

Super service for adventureracers

Butikken har alt man skal bruge til danske adventurerace, samt hurtig levering og god service

Super Service

Bestilte en løberygsæk. Fik bekræftelse samme dag og modtog den 2 dage efter.

Super hurtig og god service!

Det bestilte udstyr blev leveret meget hurtigt og kvaliteten er god (kortholder MTB fra MIRY)

Helt i top

Racegear har et lille men meget velvalgt udvalg af løbegrej. Servicen er i top og levering superhurtig.

Europas bedste gear site...!!!

Jeg kan snart ikke huske, hvor meget jeg har købt på racegear.dk. Det nyligste køb er en løbetrøje "Vector Zip Top" fra OMM, hvilket sidder helt perfekt og giver en rigtig god varme til løbeturen nu, hvor temperaturen er faldene. Du får fantastisk råd og vejledning ved køb hos racegear.dk

God og fleksibel service

Et godt og fokuseret udvalg samt god service.

Hurtig levering og rigtig god service

Jeg har købt en del "stumper" på racegear og har altid følt mig rigtig godt behandlet. Jeg har fået rigtig god vejledning på produkterne, fået byttet de stumper der gik i stykker og fået rigtig god information om fremtidige produkter.

Lynhurtig levering

Jeg købte to væskebælter, som jeg stod og manglede til mine lange løbeture.
Pronto levering af en vare der svarede til mine forventninger.
Jesper Bundgaard

Lynhurtig levering og god kommunikation

Bestilte en gave i sidste øjeblik. Den kom hurtigt fra dag til dag, og der var en fin kommunikation fra ordre afgivelse til afsendelse - super godt.

Service i topklasse

Har handlet på siden flere gange. Rigtig god beskrivelse af varerne på siden, så det er bare at vælge hvad man vil have. Kvalitetsvarer der er nøje udvalgt til adventure race og lign. Super hurtig levering.

Pris og leveringstid i top

Købte en CamelBak MULE.
Prisen var rigtig, leveringstiden ekstrem kort. Bestilte en eftermiddag, varen ankom dagen efter - FLOT!

Nu behøver man ikke at lede længere, Racegear har stumperne...

Jeg har købt race pro 22 fra Inov-8. Super inovativ detalje med drikkeblærens placering, på mig sidder mavebæltet dog lidt højt, men det er absolut en fed rygsæk. Dette sammenholdt med levering inden for 2 arbejdsdage, giver 5 stjerner fra mig...

Morten Kusk Details

Racegear.dk - Løberygsæk, pandelampe, kortholder! Udstyr til adventure, multisport, mountainbike finder du hos Racegear.dk.

Visit Racegear

We live here: Odensegade 6, 2.th