Nxtgn reviews

Nxtgn reviews

6.8

super

Ved godt der er mange der giver udtryk for dårlig behandling.
men tror de derinde har nok at se til og ikke har brg for folk som ikke kan finde ud af at læse hvad det er de logger på , fra starten.
Læs dog reglerne på deres side , og tjek forums hvis man er i tvivl.
Og bliver man smidt af pga ens net er nede. så log dog på fra et net der du , eller mobil !!!
super side.. kun ros fra mig..

Meget useirøst.

Det er en meget useriøst side, der ikke engang gider at hjælpe os når vi har problemer.
Synes det er alt for træls at der ikke bliver gjort noget, når det vi skal bruge ikke virker.

Min fars konto er lukket!

Min fars konto er blevet lukket, fordi at han er kommet til at slette en film for hurtigt!
Han har en serie som han følger meget med i, så jeg ville spørge om der var nogen der har en nextgen invitation? Det ville betyde meget for os begge to.

Bedste support ever

Har været medlem et par år, er ikke nørd og har haft mit bøvl med det til tider.
men HVER gang jeg har kontaktet support, så har jeg altid fået hjælp og tit inden for den første time.

Jeg har kun ros til alle de frivillige der gider og orker at hjælpe, os "gamle" der ikke er helt med på beatet.

Bille

Den eneste af de rigtigt gode tilbage

Det sted, man helst vil være.
De andre kan bare ikke være med, det er super-LIGA-EN. Punktum.

Kanon site

Jamen dog, som i dog kan :D

Er kommet hjem fra ferie og NXTGN har lukket min konto

Har været på ferie i 4 uger og kommer hjem til en lukket konto. Jeg skrev til NXTGN og det eneste de sir er at jeg kunne have sat min konto i "Ferie Mode"....Hmm let at sige nu når kontoen er lukket.

og nu kræver det en NY invitation for at jeg kan blive medlem....TYNDT

Skuffet

Hej Nxtgn.org det skuffer mig at jeg har været medlem hos jer og har haft nedbrud på mit net og da det så kommer tilbage igen så har i slettede mig uden jeg har kunne have en mulighed for at forklar eller noget og når man så skriver til jer så det bare surt røv hvordan kan man være sådan over for folk som endda givet penge til jer fordi man syns i er nogle gode folk bag jers pcer men når i tager røven på mig på den måde så bliver jeg sku skuffet nu prøver jeg her inde for at se hvad i ville sige til jer's forsvar

nxtgen nede

hvad er der galt med hjemmesiden

effektv og hurtig

har været bruger i 2½ år og de dårlige oplevelser er så små og ligegyldige at de ikke kan trække en top karater ned, altid fuld UL trækker ned med omkring 100/mbit og kvaliteten er i top og gode tekster som de selv står for at lave

Den eneste rigtige tracker

NextGen er den eneste rigtige tracker i Danmark. Den mest pro og den mest kvalitetsbevidste. Jeg var på NT før og da den lukkede hoppede jeg til NxtGn. En kort periode med tilvænning var nødvendig, men nu er der intet der topper den.

Gid den må køre for evigt

Super!

ALTID tilfreds med jeres upåklagelige fine arbejde med tekster!!!
Men er ikke søde og lave nogle danske tekster til Warm Bodies?!
Undrer mig over at i allerede ikke er ude med dem...! Derfor 4 og ikke 5 stjerner :(
Keep up the good work guys ;)

SUBLiMT

Bedste danske tracker med masser af indhold, hurtige subbers og intuitiv side! ;-)

De har hvad man skal.....

bruge... :) klart danmarks number one side :D Håber aldrig denne side lukker ned.

THE BEST!!

Den bedste danske torrent side!!!

Nice

Fucking god side... Er ligeglad hva alle i andre siger. Men den her side er en af de bedste jeg har prøvet, nej de er ikke særlig hurtige. Men kan love jer for at deres ting virker 110%. Dog lidt irreterende at man ikke kan oprette en bruger men... Oh well. Det er jo bare en bakatel :)

Hurtig

Hurtigst med danske tekster, og kæmpe udvalg! Klart Danmarks bedste tracker! Desuden får man VIP status samme dag hvis man donere. Hurtig levering ;)

Lav standard

Som regel ikke særlig hurtig med nye ting, sker det en sjælden gang de har noget hurtigt bliver det uploade med limit så det tager en krig at få det hjem.

Underlig tracker

Det er som om at det er børn der styrer trackeren.

Is Nxtgn your company?

Visit Nxtgn