Radioogtveksperten reviews

Radioogtveksperten reviews

6.3

Undgå at handle der, reklamation er en by i Rusland i visse tilfælde.

Købte et stereoanlæg som havde båndoptager med i handlen. Båndoptageren kunne ikke optage, havde displayfejl m.m.

Jeg får så at vide pr. telefon at det er normal kotyme og at man skal betale ekstra hvis man vil have en båndoptager som virker perfekt. Det mener jeg ikke at man hverken kan eller skal skal finde sig i og mener egentlig heller ikke det er lovligt at sælge defekte vare som kun kan bringes til orden imod merpris. Der står INTET på hjemmesiden om dette.

Går dit produkt i stykker, så overholder de ikke de 6 måneders garanti de lover.

Jeg har ligeledes købt nogle dioder til et display til totalt overpris som ikke havde den samme lysstyrke som de lovede de ville have. Det er altså bare ikke i orden. Fik at vide at de dioder var de samme som de altid brugte ved display-renoveringer, så jeg regnede med at alt var i orden eftersom de havde lavet display for mig før i en reciever.

Deres priser er noget høje sammenlignet med andre forhandlere af brugt B&O

Dog er deres udvalg rigtig stort og jeg synes det er fedt at se at de har nye/brugte samt renoverede pickup´er til B&O grammofoner af alle typer.

Jeg handler der gerne igen, hvis serviceniveauet bliver bedre, og at de undersøger de ting de sælger inden man får dem og hvis de dropper den med at sælge defekte vare. Butikken er dejligt indtrettet og det er let finde rundt og vælge det man gerne vil have og få vejledning der omkring. Søren har rigtig stor viden omkring B&O

Dårlig website, men god service

Jeg bestilte en B&O lysdæmper fra Radioogtveksperten og havde problemer med at betale på deres website. Jeg skrev en mail til dem om mine problemer og fik svar på under 30 min. Dette er i sig selv super godt, men det skal siges at det var en søndag aften!!
Jeg ville egentlig gerne give dem 5 stjerner, men at de har en betaling mulighed på deres website, som ikke virker ... det er bare ikke godt nok.

God mail korrespondance.

Købte en billig varer - som på siden var ret dyr at få sendt. Men en meget hurtig mail korrespondance afklarede dette - så varen blev sendt som alm. post (på mit eget ansvar) - varen kom hurtigt.

Udemærket service

Hurtig levering og super god telefonisk vejledning.

Løsning - hurtigt og kompetent

Et sæt Beocom telefoner som ikke fungerede blev fixet omgående. Da installation efterfølgende drillede var der god support over telefonen. Hurtig, kompetent og ukompliceret service.

Har tjek på tingene og er til at stole på.

Har købt en digital tuner DVB-T og alt forløb tilfredsstillende.

www.radioogtveksperten.dk Details

Visit Radioogtveksperten