Radioplay reviews

Radioplay reviews

6.2

God radio, god idé, meeeen....

Jeg er super glad for det, for den er sat til når jeg er på arbejde hver dag.

Meeeen....

Når jeg trykker på STOP, når jeg lige skal til møde, til frokost eller andet, så starter den automatisk igen. Det er altså irriterende.

Lækre radioer, men forfærdeligt signal.

Jeg er meget positivt overrasket over radioplay.dk da jeg virkelig nyder radioer som NovaFM. Men uanset hvor jeg er, hvilket netværk jeg kører på, hvilken enhed jeg bruger, så hakker nettet ofte. Jeg kan nå at høre omkring 10 minutter, så sætter den ud og hakker forfærdeligt meget. Nogle gange er det et minut og nogle gange er det kun et halvt til et enkelt sekund man venter på at høre musik igen. Men alligevel 4 stjerner, synes de har fortjent. :)

MyRock - fed musik!

Det er rigtigt fedt at der nu igen er en radiokanal: MyRock via radioplay.dk som spiller noget ordenligt rock og metal musik. Lidt rigeligt med reklamer, men fedt musikvalg

Øv app, I har stjålet min Rockklassiker app

Nu hvor I har samlet alle kanaler i en App, kan jeg ikke lytte til Rockklassiker (svensk). Ideen er vel, at man har hele udbuddet fra hele verdenen. Når man har ulejliget sig med skovle kanalerne sammen, så må det jo være op til folk selv at vælge. Nu findes der kun Voice, radio100, NovaFM, og klassisk og de kan da være udmærkede, men jeg lytter til Rockklassiker og den er væk, sørgeligt og trist koncept, helt enkelt...

rigtigt godt.

det er rigtigt godt. det er fx en god 80s kanal de har. men har nogen forslag til den kanal, spil mere 80er som ikke bliver spillet så meget i radion. fx mr mister og de andre, som var på top 1000, men ikke top 40

Is Radioplay your company?

Radioplay Details

Visit Radioplay