Radonfri reviews

Radonfri reviews

7.1

God information og lynhurtig levering

Hi
I forbindelse med en artikel om radon i Politiken i lørdags besøgte jeg hjemmesiden www.radonfri.dk. De havde rigtig mange gode artikler om radon, hvilket gjorde mig en del klogere. Kunne se at de fulgte med i medierne. De lovede nemlig i en nyhedsartikel, at alle ordre der kom ind i weekenden, ville blive afsendt senest søndag aften.

Jeg bestilte 2 radonmålinger.

Jeg modtog en mail fra firmaet mandag morgen om at min bestilling var afsendt søndag aften og skulle være fremme i dag (mandag). Den kom frem i dag !!

Super service - fantastisk hurtig levering!

Bestilte 4 stk. skimmelsvamp tests (fik en ekstra gratis med i købet) fredag den 25 nov. kl. ca. 14:00. Allerede dagen efter havde jeg dem med posten.

Med skimmelsvamptestne var der medsendt en god og informativ guide til hvordan de skulle anvendes, så jeg ikke var helt på herrens mark.

Lang leveringstid og ingen service

Jeg bestilte en skimmelsvamptest. Ved bestilling hed det levering inden for 3-4 dage. Efter mere end to uger skriver jeg til radonfri / Nordisk Radon Måling - ingen respons. Skriver efter en uge igen. Ingen respons. Prøver efterfølgende at komme igennem på deres nummer på hjemmesiden - ingen respons. Finder gennem diverse søgninger et andet nummer og får fat i en person med nær relation til firmaet. Hun lover at rykke indehaveren. Får en dag efter en mail om at den første sending må være gået tabt, og at der er sendt en ny. Efter ca. en uge er der stadig ikke noget med posten. Lægger en sidste besked på telefonsvareren om at jeg annullerer ordren, såfremt varen ikke er fremme inden 2 dage. Dagen efter kom testen. Kan anbefale www.iso-test.net i stedet!

Forvent ikke noget...

Forvent hverken kundeservice eller levering (til tiden). Jeg fik sendt en beskadiget (og dermed udbrugelig) prøve, så måtte kontakte dem for at få tilsendt en ny. Da denne endelig kom (efter et par uger), var den også beskadiget. Jeg annullerede dermed ordren. Nu tre måneder efter hæver de penge på mit kort, hvilket afspejler deres amatøragtige virke. Utilfredsstillende.

Uhyre ringe kundeservice

Produktet der sælger fejler intet, men servicen hos firmaet er elendig og uhyre nedladende og uforskammet. Spørgsmål og kritik modtages med foragt.
Handler der aldrig igen

Lang levering og ingen service

Jeg bestilte to radonmålere og fik oplyst på hjemmesiden af leveringstiden var 1-4 (hver)dage. Efter to uger havde jeg fortsat intet modtaget og sendte en mail, for at høre, hvor langt de var i processen. Jeg fik intet svar på min mail, men efter yderligere en uge kom målerne endelig med posten, i en kuvert, der STANK af gammel tobaksrøg.
Brugsanvisningen angav, at målingerne skulle vare 2-3 måneder men at de i øvrigt helst skulle være afsluttet 31. april, hvilket er umuligt, når man modtager varen midt i marts. Denne oplysning om målingstidspunkter fremgår ikke af hjemmesiden.
Produktet er muligvis udmærket, men servicen er under al kritik!

lang leveringstid og ingen kontakt

Jeg måtte vente fire uger på mine skimmelsvamp tests. I den tid var der ingen kontakt til firmaet. Hverken på telefon eller mail. Pludselig en dag dukkede de op.
Produktet er tilfredsstillende og der fulgte en udmærket brugsanvisning med, men jeg handler ikke hos radonfri.dk igen efter at have oplevet deres serviceniveau (eller mangel på samme)

Ingen levering - Ingen kontakt!!

Bestilte en skimmelsvamptest for ca. 1 måned siden - Leveringstid: 3-4 dage.
Har ikke modtaget den endnu, og har sendt mails samt prøvet at ringe til dem men uden held... Har lagt beskeder til dem, men de har ikke svaret tilbage.
Total useriøs firma.

Den ekstra stjerne gives for en lækker hjemmeside med god information, men længere er den vel ikke!!!

Fair priser og god service

Efter at være blevet fortalt om radon, gik jeg på jagt på nettet og fandt Radonfri - kontaktet firmaet og bestilte deres test sæt. Få dage senere modtog jeg pakken med posten, let og hurtigt.

Testen er enkel at arbejde med og nu ser jeg frem til at få overblik over om der er Radon i mit hus.

Radonfri har gjort mig tryg ved om jeg har Radon i mit hus. Jeg er ikke i tvivl om at deres produkt virker og at det kun er et spørgsmål om tid før politikerne får fokus på emnet.

Hæver penge uden at levere varen!

Jeg bestilte et sæt til test af skimmelsvamp. Det kom aldrig. Pludselig blev pengene hævet på mit kreditkort, selvom varen ikke var afsendt. Radonfri.dk svarede på emails, med stor forsinkelse og kunne ikke dokumentere at varen var afsendt. Måtte true med bål og brand for at få mine penge igen, hvilket først skete lang tid senere. Kan kun anbefale at folk ikke handler med dem.

Radonfri Details

Dome 1,- ved webhotel oprettelse. Fra kr. 69,-/md.

Visit Radonfri

Write to: info@RadonFri.dk