Rallyday.dk reviews

Rallyday.dk reviews

3.9

ADVARSEL!! Tyveri!

Jeg købte i julen 2010 et gavekort til min mand på Rallydays hjemmeside til 1100 kr. Tiden gik og imellemtiden skete der en masse som gjorde at gavekortet blev udsat. Jeg sikrede mig hos Rallyday at gavekortet holdt i 2 år, så da jeg nærmede mig efteråret i år, tænkte vi at nu skulle kortet bruges inden december (hvor kortet var købt)
Jeg skriver en mail til Rallyday for at blive guidet igennem til hvordan jeg booker en tid, men får dette svar tilbage (nogle uger senere d. 25/09) "Jeg ked af at måtte skrive det til dig, men desværre er vores løbssæsonen slut nu og det betyder, at du ikke har mulighed for at køre et løb inden dit kort udløber.

Det er meget uheldigt for dig og det må være surt at få denne mail. Deværre er det reglerne, som alle kunder er underlagt og vi kan desværre ikke gøre forskel på folk."

På deres hjemmeside står der ingen steder omkring en løbssæson! så hvordan skulle jeg som kunde have nogen chance for at bruge kortet i den "rigtige" tid??!! Jeg har efterfølgende ikke fået svar på nogle af de henvendelser jeg har gjort både via mail og telefonisk, det lugter af humbuk og skulle tages op i medierne!!

Rallyday er tyveknægte, som ikke vil noget godt for deres kunder, og som TYDELIGVIS ikke kender til god kundeservice!

Kære Lotte,
Du skriver tyveknægte og humbuk. Det er hårde ord, men det må man jo finde sig i her på nettet.

Du har haft kortet i 2 år og du har ikke benyttet det. Faktisk er der gavekortudbydere, der kun bruger et enkelt års fortrydelse. Vi kan som tidligere skrevet ikke gøre forskel på vores kunder og derfor er vi nødt til at holde os til de regler, der gælder for os selv og for andre gavekortudbydere. Du kan bla. få rådgivning og information omkring køb og brug af gavekort på http://www.forbrug.dk/Artikler/Dine-rettigheder/Forbrugerguides/Gavekort-og-tilgodebeviser/Foraeldede-gavekort?tc=E3DDF00E3B8B4C0A89823638D06F0DEC

Vi er jo til for at gøre vores kunder glade,og vi er kede af, at du ikke kom ud at køre, så du kunne få den oplevelse, der var meningen.

Rallyday

Er sjældent blevet skuffet SÅ meget...

...Jeg modtager en Smartbox med diverse oplevelser, hvor jeg udvælger en dag med rally.

Her er det meningen, at man kommer ud at køre i en "racerbil".

Desværre indeholder denne dag en tur, i en Toyota Yaris (en såkaldt racerbil), der har fået indkøbsvogns-hjul bagpå, så man kan imitere is-kørsel.

Turen i rallybilen får man fra passagersiden.
Man er på INTET tidspunkt selv i kontrol over bilen. Og så får man en SÅ ringe tur, på en SÅ ringe bane, at der slet ikke kan sættes ord på.
Den er max beregnet til go-karts.

Flere af deltagerne stod også til sidst og snakkede om, at de synes det var mærkeligt. For det var ikke den opfattelse de havde, af teksten i Smartboxen.

Og jeg må sige, at den tekst der er i Smartboxen, er sat op således, at det får kunderne til at tro, at de selv kommer ud at prøve en rallybil - ikke kun sidde ved siden af.
Man forstår først hele indholdet i teksten, når man allerede HAR været møllen igennem.

Og havde jeg vidst dette på forhånd, havde jeg aldrig valgt denne "oplevelse".

Ved ankomst, får man udleveret en "kontrakt" hvorpå man underskriver, og fraskriver Rallyday.dk ethvert ansvar for deltagerne.
Dette ville også være iorden, hvis deltagerne SELV kørte, og det evt. gik galt.

Er SUPER SKUFFET... Synes det er under AL kritik, at Rallyday.dk ikke informere om begivenheden, ned i detaljer, for så var jeg kørt igen...

Hej Martin,
Faktisk er vi helt enige med dig.

De løb fungerede ikke for nogen parter. Vi var selv meget skuffede over de løb, derfor har vi nu stoppet samarbejdet med dem, der solgte vores billige løb. Vi har også selv stoppet salg alle løb under kr. 1300. Dvs. at man kun kan køre Rally 2500 og Rally 1300 hos os idag. Det er de to løb der fungerer 100%.

De løb der tidligere kunne købes til ca. kr. 600 blev solgt af hhv. Smartbox og Bellevu. Vi blev desværre presset til at sætte prisen for lavt, fordi der findes så mange oplevelser på det prisniveau. Idag må vi bare sige, at det ikke var godt nok. Derfor har vi stoppet de løb.

Vi beklager.

PS:
Det skal dog siges, at vi trods alt også har haft mange kunder med gode oplevelser på disse løb, men det er jo ikke dem vi høre fra efterfølgende.

Tålmodighed!

Rally 2500
Den 24. oktober 2010 skulle jeg så efter en problematisk/umulig online tilmelding tidligere, udleve min drøm om at prøve kræfter i en syg hurtig rallybil med en god instruktør ved min side… men sådan skulle det ikke være… Det er mødte mig var kørerdragter med defekte lynlåse og små Toyota Yaris´er efter signede havde de kørt Yaris Cup. Der var kun et sæde i bilen, så vejledning var baseret på hvad instruktøren kunne se på afstand. Det regnede og det kan man ikke ligge Rallyday til last, men så dårlige dæk (tørvejrs silcks med huller ned til metaltråds forstærkningen over karakassen) på den ene bil, desværre den jeg kørte mest i, var deres klart deres skyld. Det havde været god stil med dæk der havde vejgreb, nå det hele foregik på asfalt.
Og til Rallyday: Det havde ikke været svært!
Nå men dagen (de tre timer) gik med en masse ventetid og det sjoveste var næsten en bakkeøvelse med en standart skolevogn.
Det var ikke alt sammen skidt, de var meget sjove de små Yaris´er med ikke særligt hurtige på grund af føret og de meget dårlige dæk.
Så alt i alt er konklusionen, til den halve pris ville det have været en super dag, og ikke en ok dag.

Hej Rexmus,
Det er surt for både dig og os, at du ikke fik en 100% oplevelse. Faktisk er Rally 2500 det løb, hvor folk giver os masser af positive tilbagemeldinger på mail og på banen. Vi var desværre på et tidspunkt noget pressede af, at vi havde en masse kunder, der kom til de billige 600kr. løb og det kan være det gik ud over dit 2500 løb på samme dag. Det er slut nu og i år 2012 har vi kun kørt Rally 2500 og Rally 1300. Derfor har vi kun fået positive tilbagemeldinger på hhv. mail og på banen. Det er vi naturligvis glade for, men det var surt, at vi skulle have den dumme oplevelse med de små 600kr løb. Jeg kan forstå på din mail at du trods alt fik det du kalder en ok dag. Jeg beklager, at det ikke levede 100% op til dine forventninger.

Husk tålmodigheden

Jeg har nu i flere uger forsøgt at bestille tid til kørsel til min ven og jeg, hvilket er svært når booking på rallyday.dk ikke virker og når man ikke kan ringe til firmaet, men kun sende en kontaktformular. De har ganske vist ringet tilbage fra hemmeligt nummer og lovet at kigge på problemet, men de ringede aldrig tilbage igen. Jeg har i dag fået et nummer fra oplevelsesgaver.dk som har udstedt gavekortet, men ingen svarer på det nummer. Jeg kan se at andre kan bestille tider, for der bliver færre og færre tider, men selvom ham jeg talte med lovede at reservere 2 tider til mig indtil problemet var løst, er der intet sket.

Det er muligt at det er skide skægt at køre rally, men det ser ikke ud som om at vi får mulighed for at finde ud af det. Der er nu kun en enkelt dag tilbage i september med stor risiko for regn, fordi de ikke gider tage kundernes henvendelse seriøst.

Kommer vi ikke til at køre i år på trods af deres løfter, vil jeg forlange pengene tilbage.

Hej Peter,
Der er gået en del tid siden vi talte sammen, men jeg først lige kommet på trustpilot nu.

Du var utilfreds med booking systemet, men så klarede vi det pr. mail og telefon.

Vi havde som du skriver en god snak på telefonen og det havde vi et par gange. Derefter kom du ud at køre og jeg kunne forstå på telefonen, at du var godt tilfreds med løbet.

Håber alt vel.

Fantastisk oplevelse!

Virkelig en oplevelse jeg sent glemmer. Var først lidt grænseoverskridende - det går stærkt!, men jeg blev fuldstændig grebet af det. Det må jeg prøve igen.

Gennemført

En fed ide som er ført ud i praktisk hvor drenge og piger kan få deres drøm opfyldt som ellers ville være umuligt. Kæmpe kredit.

Super oplevelse og levering af gavekort med det samme via mail

Det var simpelthen en helt fantastisk oplevelse. Jeg fik gavekortet af min kone og hun modtog det lige med det samme pr. mail, da hun havde købt det på nettet.

Kæmpe kram til konen.

www.rallyday.dk Details

Rallyday motorsportsevent. Bliv rallykører for en dag.

Visit Rallyday.dk

Write to: info@rallyday.dk