Randersstorcenter reviews

Randersstorcenter reviews

6.6

Middel udvalg, ofte sure/krukkede ekspedienter

Jeg forstår personligt ikke hvor randers storcenter sku være godt-udover du har tag over hovedet på en regnvejrs dag.

Deres udvalg er ikk meget bedre end det er i randers by og HOLD NU OP for nogle krukkede ekspedienter de har ansat i mange af butikkerne, selv når man selv er i godt humør og måske kommer med en (sød) kæk bemærkning, får man ikke andet end et surt fjæs retur. -Og det er så når de ikke render pisse stressede rundt og får dig til at føle som om du er i vejen.

Desuden kan man ikke altid være sikker på at de unge damer har tid til ekspedition-det var jeg desværre udsat for en dag i en sportsbutik-jeg spurgte efter et produkt, fik at vide jeg selv kunne gå hen og se efter det -hvorefter pigen smuttede ind i EN ANDEN butik og kom tilbage med en lille glimmerbluse som hun lagde om bag disken... det syntes jeg SLET ikke er særligt fed kundeservice.

Og i Vero Moda mener de sagtens man kan vaske en Habitjakke med læderbesætning på 40 grader i vaskemaskinen... Hmm nej det ville jeg nok ikk lige prøve på!

Det eneste sted jeg har haft en rigtig god oplevelse er på deres apotek hvor der til tider står en rigtig sød dame som giver en super vejledning og slet ikke ser sur ud :-)

Alt under et tag

Man kan få klaret det meste under et tag, man kan blive klippet, købe medicin, tøj og madvare. De har et fint udvalg i spisesteder og dejligt med en stor gratis p-plads.

Har det meste..

har det meste man har brug for.. - bruger det ofte.

Godt storcenter, mulighed for at købe alt hvad du begærer

Super godt storcenter, indkøbsmulighederne er suveræne, og man kan forvente en god service ligemeget hvilken butik man er i.

5 ud af 5 fordi man kan få alt hvad man begærer

af; Henrik Jensen, Randers

Lækkert Center

Et center med gratis parkeringspladser, forbedreret med tiden med nemmere indkørsel muligheder, super udvalg af butikker og der sker altid et eller andet derude for familier ^^ Dog det eneste minus jeg finder, er mangel på spise steder, det er desværre for tyndt derude af udvalg, gjorde bestemt ikke, hvis der lige var et spise sted eller to mere, til at skabe lidt mere mulighed.

Is Randersstorcenter your company?

Centerkontoret Randers Storcenter Details

Randers Storcenter tilbyder 55 lækre specialbutikker og et stort Kvickly varehus under ét tag. 1800 gratis parkeringspladser. Og så kan vi li’ at se glade børn.

Visit Randersstorcenter

We live here: Merkurvej 55