RandyRun reviews

RandyRun reviews

8.1

Fint og dejlig pris :D

Dejlig pris for spillet og jeg modtog mailen mindre end et kvarter efter indkøbet var fuldført.

Det tog 23dage at få mit wow guld.

Det tog 23 dage for dem at levere mit wow guld..

Men heldigvis har de en sød supporter der gad og hjælpe :)

virker hvergang

Har brugt randyrun flere gange, både med prepaid game cards (spille tid) og cd Keys og får altid koden tilsendt inden for en time :-) jeg er fuldt tilfreds

godt godt godt

jeg synes at hjemmesiden så lidt usikker ud end andre FIFA coins hjemmesider, jeg sendte en besked til kundeservice, og fik lyn hurtigt svar , købte coinsene og de kom lyn hurtig, og så var de utrolig billig.... så hjemmesiden var 100% sikker

Hurtig levering og god service

Fantastisk hurtig service, irriterende betaling

Kan godt anbefale randyrun, men skrill som er dem man betaler til var rigtig irriterende.. Bad om er nyt kort selvom jeg har handlet før... Endte med at bruge konens, da mine ikke fungerede... Har ringet til hotline ved randyrun og lagt besked, men her 4 timer efter stadig ingen respons... Men glad for handlen og key i løbet af 5 minutter.

Næsten ingen ventetid!

Jeg bestilte mine Warcraft 3 game keys, og fik dem leveret på e-mail efter kun 6 minutter! Det er helt sikkert ikke første gang, at jeg handler hos Randyrun.

købte ting til diablo, fik en email om hvornår de var klar til at give mig mine ting der gik ikke mere end 10 minutter efter den mail - så fik jeg det :-)

Super hurtig og sikker levering, men lidt dyr.

God servide

Fin service, leveret inden for 24 timer. Brugte mule muligheden og det virkede fint. Man skal kunne navigere på en tysk mail hjemmeside, da jeg skulle bekræfte at jeg ejede mule accounten. Jeg kunne ikke finde en mulighed for at ændre sproget til engelsk.

tager længere tid en fortalt

Tog dog lidt længere end en time for mig at få mit produkt. Det tog ca. 18 timer før jeg fik fat i supporten, og før de fik ordnet min ordre. Men udover det var det faktisk fint nok... Supporten var også offline da jeg bestilte mit produkt så det kunne være at det kunne have noget at gøre med at de ikke kunne sende det igår. 4/5

Fin Produkt/Produktlevering og fin support

Jeg bestilte et produkt på Randyrun og der stod leveringstiden var på 0-48 timer. Fik min bestilling efter ca. 2½ time hvilke var fint. Jeg skrev endda en mail til support og fik svar efter en ½ time. Fin Serivce. Er godt tilfreds :)

Super fed!!!

Jeg købt 100k (Fifa 14 UT) Og fik dem 5-10min efter. Det tog lidt tid at betale pga. paypal. Men det kan de ikke gøre noget ved. Super fed hjemmeside. Ikke nok med de er hurtig så er de sku også billige. Men tak. Kan kun anbefales, hvis du spiller FIFA 14 UT.

Hurtig og billig

Kan kun anbefales!

super god support service. dog lidt fejl i levering

jeg har handlet efter hånden nogle gange med randyrun i den tid jeg har spillet wow og jeg synes at de er super gode med den danske support. bjørn som han heder er en virkelig god support og han er hurtig og mål bevidst og der går ikke meget langtid efter man har snakket med ham så er tingene gjordt.

jeg ventede i 25 dage på mit kun 6K guld på wow og der blev lagt 4K oven i for vente tiden. men jeg blev rigtig træt af og vente så ringede jeg til dansk support så gik der kun 24 timer og så fik jeg mit guld

jeg synes bjørn skal have 5 stjerne for god service og god tone og glade humør

grund til jeg kun giver 4 stjerner er kun fordi jeg ventede i 25 dage på mit guld

Langsomme og lever ikke op til egne beskrivelser.

Jeg har købt nogle in-game items hvor der stod at leveringen ca. vil tage 2 dage.

- 2 dage går, og der sker ingenting -
- På 3.dagen skriver jeg en mail til supporten for at høre hvad der foregår, da pengene blev trukket med det samme på førstedagen.
- På 5.dagen modtager jeg 1/5 af min ordre - fedt. Hvad med de resterende 4/5?
- På 7.dagen har jeg stadig ikke modtaget resten.

Kan på ingen måder anbefales til køb af ingame items - deres system eller måder at håndtere disse på er simpelthen for sløve. Havde jeg vidst det ville tage så længe, havde jeg uden tvivl fundet en privatperson at købe af.

fantatisk

God service og hurtig levering :D

Meget hurtig!

Jeg bestilte, gik et øjeblik og kom tilbage til en email med mit bestilte product. Lige som det SKAL være, når det gælder gamecard keys.

Hurtig og billigt!

Har brugt Randyrun et par gange efterhånden, og der har ingen problemet været so far! Sidste køb var FIFA 14, og fik koden indenfor få minutter :)

Dårlig service, langsom levering og løgne.

Jeg kom i en situation, hvor jeg havde brug for en hurtig levering på gold i World of Warcraft. Efter en hurtig tur på google, fandt jeg denne forhandler som lover 24 timers levering på 90% af deres ordre.
Jeg valgte derfor at lægge en ordre på gold samt et item, hvilket jeg gjorde d. 30. september.
Efter jeg havde lagt min bestilling gik jeg herind og kom til at fortyde min bestilling lidt efter at have læst de mange uheldige anmeldelser om firmaet. Jeg prøvede så at kontakte firmaet pr. telefon, men desværre uden held.
Dagen efter om aftenen blev jeg ringet op af en medarbejder som gjorde mig tryg ved min bestilling. Han oplyse mig om at folk tit er for utålmodige og derfor har de nogle uheldige anmeldelser herinde.
Det bestilte item fandt hurtigt sin vej til min in-game mail, men min bestilling på gold, er en helt anden historie. Her 8 dage senere er det stadig ikke dukket op, på trods af adskillige henvendelser pr. telefon, er det kun lykkes mig at få kontakt 2 gange i deres chat og 2 gange pr. mail alle sammen til den samme medarbejder som oplyste mig om at der er forsinkelser på gold hos alle forhandlere på min server, hvilket jeg så senere har funder ud af, er en løgn, for jeg har bestilt hos en anden forhandler som klarede leveringen på under 2 timer, hvor prisen også var 47% billigere.
Derfor har jeg bedt om at få mine penge retur, hvor medarbejderen så lokker med at jeg får 20% ekstra gold, hvis jeg ønsker at vente på leveringen, så nu har jeg for 2. gang bedt om at få mine penge retur for goldet som ikke er blevet leveret.
Til alle som overvejer at købe gold - Find en anden forhandler som har en bedre service.
Ved første øjekast ser Randyrun rigtig godt ud, men support telefonen bliver aldrig taget, deres chat er meget sjælden åben (Har tjekket på flere forskellige tidspunkter af dagen) og mails bliver besvaret indenfor 2-3 dage.
Mange andre firmaer leverer bedre service og bedre priser.

RandyRun GmbH Details

RandyRun formidler udvalgte sælgere af virtuelle valutaer og leveling services til dig.

Vi leverer også cd keys og game cards til Europas laveste priser.

Spilsjovrevolutionen! No Work. Just fun.

Visit RandyRun

Call us on: 80 20 10 21 (ring gratis)
We live here: Bahnhofstr. 5
86830 Schwabmünchen