RandyRun reviews

RandyRun reviews

8.1

For langsomt

Jeg købte engang 6000 gold inde på Randyrun.dk og de skriver at der er hurtig levering - men jeg ventede i flere uger på at sælgeren skulle kontakte mig. Det skete aldrig og jeg blev nødt til at refundere pengene...

Ja og jeg venter så stadigvæk

Bestilte min ordre D.15 september. fik hurtigt svar, men da det kom tid til at levere kunne de pludselig ikke få fat i deres sælgere. og nu kan jeg hverken få fat i dem per Email. eller telefon.

På deres hjemmeside står der 1-2 dage for mit produkt. men nu er der altså gået 4 dage, hvoraf jeg har tilbragt 2 af dem konstant online som instrueret af deres service team - fordi min ordre var ''klar til levering'' . Så nu sidder jeg her med halv dårlig smag i munden. da det jeg skal bruge min bestilling til, snart bliver revet af markedet.

Fandt en god løsning

De skriver, 0-24 timer på 90 % af ordrerne, Nu venter jeg på 5 dagen =/ Fint nok at der kan gå lidt længere tid. men syntes at det ville være god service at man får lidt information. 14/9 har ændret det fra 2 til 3 stjerner bestilte et gametime card kom hurtig og problemfri . Har fået tilbudt penge tilbage 2 gange. Fra guld bestilling,
Da jeg er på en medium server er det blevet lidt interessant , hvor langtid der kan gå før jeg kan få varen ;) status er at jeg stadigvæk venter, der er gået 15 dage.
24-09-13. Nu er der gået 20 dage. 28-9-2013 24 dage venter stadivæk 21-10. 48 dage har intet modtaget. Nu kun 1 stjerne. Fandt en god løsning, tak for godt samarbejde

Hurtig og nemt

Det var nemt hurtigt og billigt klart noget jeg vil anbefale :)

Det kan vist ikke gøres hurtigere

Bestilte et game Card til WOW kl. 17:17 og fik det leveret kl. 17:25. Kan klart anbefales.

Magnifique

Har efter hånden handlet nogle gange på randyrun og har aldrig haft nogle problemer.
At leveringtiden er lidt længere end når man køber spil på steam eller origin, har jeg ikke noget problem med; så længere at det er billigere!
Big thumbs up her fra! (y)

Lang ventetid og ingen kontakt.

Modtog en mail fra dem 40 min. efter min bestilling at de skulle bruge min hjælp til noget, men ikke til hvad og jeg skulle kontakte support. det er nu godt 3.5 time siden og de er ikke til at komme i kontakt med hverken på mail eller hotline.

Der står på deres hjemmeside at leveringstiden er max 1 time.

hurtig og pålidelig service

Købte en steam key gennem RandyRun og den blev leveret, præcis som lovet på under en time. Kan varmt anbefales

Aldrig et eneste problem. Hurtig levering, smertefri betalings metode. 5/5

Nu har jeg igennem mange år brugt Randyrun til en masse forskellige ting, i starten har det været Diablo2 Lord of Destruction jeg brugte det til, men nu kan jeg bruge det til meget mere, wow, rift, diablo 3 og jeg gør det med størst glæde mulig, da det hele bliver så meget lettere og hurtigere når man skal skynde sig.

Nemt

Jeg fik min kode indenfor den annoncerede tid.. Perfekt.

Produkt ikke leveret på trods af garanti.

EDIT:
Produktet blev leveret i min mail omtrent 2 minutter efter denne besked.
Om det er tilfældigt eller ej vides ikke, men servicen var stadig ikke god.

Fredag bestilte jeg Mists of Pandaria hos Randyrun.dk, og blev garanteret at det blev leveret inden for en time (Kode via email). Kort efter bekræftelsen modtog jeg en mail om, at deres support ville kontakte mig snart.

Nu har jeg ventet knapt 24 timer, og har endnu ikke hørt fra dem, på trods af, at jeg har sendt yderligere 3 mails til deres support med spørgsmål om levering.

God service og gode priser!

Jeg har købt flere gange hos randyrun, tidligere til Diablo 3, og denne gang credits til star wars the old republic. Denne gang var der dog gået lang tid uden levering, og jeg kontaktede så randyrun gennem deres support chat. Her blev jeg mødt af Bjørn, som var flink og høflig - og kunne orientere mig om hvorfor der var forsinkelse og som med det samme rykkede for min bestilling hos de der skulle levere in-game. Ti minutter efter var creidts leveret!
Trods leveringsproblemerne her denne gange, opvejes dét af den gode support og jeg har derfor valgt alligevel at give 5 af 5 .

God hurtig service

God hurtig service kan anbefales :)

Skuffende

Er nu på 24 ende time af leveringen på mit wow gold (40k) tidligere idag fik jeg en mail hvor de informerede mig om at min levering var lavet på den "mule" account som jeg havde købt. Accounten var lukket. Siden da har jeg ringet utallige gange men uden respons, heller ingen besvarelser på mine mails.
Tror ikke på det er fup, men det er satme dårlig kundesupport, der er tydeligvis absolut ingen der sidder ved telefonen og mails bliver besvaret 1 gang i et døgn maks!
Skuffende, havde hørt meget godt om siden.

Den bedste hjemmeside til wow tilbehør!

Det kan næsten ikke beskrives, en rigtig hurtig og sikker handel! De har en masse gode og billige priser til wow tilbehør ;)

Thumps up!

Okay, men mangler et par forbedringer..

Randyrun.dk er egentlig en fin nok side, hvilket er grunden til at jeg giver dem 4. Men de mangler dog et par ting..

Jeg har handlet hos Randyrun mindst 10 gange og 8 af gangene er løbet perfekt, men dog er der to "kiksere", hvor man venter på sin gamekey aaalt for lang tid.. Som nu, hvor jeg lige har købt en battlechest, men leveringen kører nu på 3. time.. Det skal gøre bedre..

Deres engelske og tyske support er det, der trækker mest ned! Lad mig være ærlig og sige, at de er virkelig elendige. De virker som om de ikke gider sælge noget og de svare aldrig.. Det, der dog hjælper på det er Bjørn! Den danske kundesupport! Han er virkelig hjælpsom og han ringer én op, hvilket jeg håber han gør om lidt, da jeg som nævnt tidligere mangler min gamekey.

De fleste handler, jeg har foretaget mig, er kørt perfekt, men der mangler liiiige det sidste..

Bedre support og hurtigere levering som de lover!

god hurtig service

god hurtig service kan anbefales

hurtig aflevering og god service

kanon lave priser på D3 gold god service og hurtig levering helt sikkert en side du trygt kan bruge da der er sikker betaling

Lækkert med et opkald :)

Jeg skrev tidligere at jeg havde ventet i over 12 timer på game-keys osv. og ikke havde hørt andet fra dem end standart mailen om noget problem(sikkert grudet forsinkelse),
Synes det er lækkert, at jeg ikke bare får en mail, men at der blev ringet direkte til mig og at jeg så fik grunden til forsinkelsen, det er bare iorden :)

mange tak for det hele... glæder mig til at kunne game igennem :)

hurtig levering efter bestilling

Jeg fik min game time code 3 min efter jeg bestilte så kan ikke klage

RandyRun GmbH Details

RandyRun formidler udvalgte sælgere af virtuelle valutaer og leveling services til dig.

Vi leverer også cd keys og game cards til Europas laveste priser.

Spilsjovrevolutionen! No Work. Just fun.

Visit RandyRun

Call us on: 80 20 10 21 (ring gratis)
We live here: Bahnhofstr. 5
86830 Schwabmünchen