Ranlight reviews

Ranlight reviews

9.0

Perfekt service!

Har bestilt nogle mindre dele, og valgt levering pr. post. Kort tid efter jeg havde afsendt ordren modtager jeg mail fra ranlight, der oplyser at de har rettet portoen ned, da varen jeg havde bestilt kunne være i en kuvert, så der skulle ikke betales fuld fragt. Det kan man da kalde service!

Service bedre end hvad man kan forvente

Købte for snart 2 år siden en gulvlampe hos Ranlight. Lampen blev leveret dagen efter bestilling - super. Men desværre var der kommet en lille bule i lampefoden. Så jeg skrev til Ranlight, som derefter uden betænkningstid byttede delen. Super service. Men det slutter ikke her...

For bare to uger siden, halvanden måned kort af 2-årsdagen for købet, faldt lampeskærmen ned, da nogle plastik-holdere knækkede af. Skrev til Ranlight og spurgte, om de lå inde med reservedele. Heldigvis var lampen stadig en del af sortimentet, så ejeren gik på lageret og fandt frem til den rette reservedel og sendte den kvit og frit!! Se det er service langt ud over, hvad man som forbruger kan forvente.

Jeg har kun rosende ord tilovers for Ranlight. Deres produkter og service er uovertruffen.

Professionelt

Bestilte en lampe hos Ranlight. Betalte online, fik hurtigt en bekræftelse på bestillingen+betaling.

Fik bekræftelse på at den var afsendt om aftenen, fik mail fra postdk. om at den var modtaget hos dem, og dagen efter lå den
på posthuset.

Intet at sætter en finger på. Alt fungerede upåklageligt mht. Bestilling køb og levering.

Fin service

Synes min oplevelse ved Ranlight var god, jeg bestilte 4 GU type pærer og en E27, leveringstiden var 4 dage så ikke helt i top, men ellers intet at sætte en finger på.

Super service - hurtig levering

Købte lampe som Ranlight ikke havde på lageret i den farve jeg ønskede - men det skaffede de lynhurtigt og leveringen var meget hurtig.

Super service. Bedste anbefalinger.

Herlig oplevelse at handle med Ranlight

Har handlet en masse loftsspots ved Ranlight, og det har hele vejen igennem været en super oplevelse.

Jeg har fået tips og vejledning til hvor mange jeg havde brug for, hvordan de skal hænge og hvilke LED jeg så kan købe sidenhen.

Alt i alt, kan jeg desværre ikke give mere end fem stjerner, ellers havde de fortjent så mange som overhovedet muligt.

Tiptop service

Har købt indbygningsspots hos Ranlight. Havde en masse spørgsmål og fik svar på det hele. Supergod rådgivning. God pris og hurtig levering. Ranlight er et rigtig godt valg, som varmt kan anbefales.
Birgit Ørskov

Herlig handel med en ægte nordjyde

Jeg har købt en gulvlampe hos ranlight.dk og må sige at jeg er særdeles tilfreds med mit køb. Alt forløb problemfrit og jeg havde lampen efter 10 dage på trods af voldsomt snevejr og juletravlhed. Inden leveringen fandt jeg samme vare til en billigere pris et andet sted, og efter en herlig e-mail korrespondance med ejeren af ranlight fandt vi frem til at jeg fik lidt ekstra med i pakken, så prisen matchede det andet tilbud. Herligt - sådan noget kan jeg godt lide :-)

Fantastisk service

Kan varmt anbefale at handle på ranlight.dk. Servicen er i top og deres produkter virker hver gang.

Fornuftig pris og excellent service

Jeg har købt et stort antal Spots og LED pærer hos Ranlight. Jeg har været yderst tilfreds med både pris og service. Leveringstiden er meget kort og Ranlight er meget informativ. Jeg havde en spotkasse der var defekt og Ranlight byttede uden slinger med en ny. Meget reel og lige ud af posen. Jeg anbefaler gerne Ranlight til andre.
Claus Skyum, Skodborg

God pris og fin eftersalgservice!

Købte ialt 27 spots af Ranligth der tilbød en god rabat grundet det store antal. Leveringen skabte lidt problemer da forsendelsen var frem og tilbage et par gange, dette skyldes udelukkende transportøren, Ranlight var meget informative om hvad der var gået galt og holdt os opdateret. Da der efter kort tid var gået nogle lyskilder var der ved henvendelse til Ranlight ingen slinger i valsen, de sendte promte 6 stk nye pære. Alt i alt en god oplevelse at handle med Ranlight der har leveret en god information og en meget fin eftersalgservice, man kunne ønske andre ville efterleve. Jeg vil helt sikkert henvende mig til Ranlight ved næste køb lignende produkter.
Mogens Kristensen Skardberg, 4100 Ringsted.

God, hurtig og effektiv service

Fik leveret en defekt greensaver LED spotlampe. Efter kontakt til Rene, Ranlight blev en ny afsendt første hverdag uden nogen form for garanti udover vores ord / beskrivelse af den defekte lampe.
God & flot service.
Per Frederiksen, Svendborg

Super Service

Bestilte 15 spots om søndagen og havde dem allerede mandag eftermiddag.. SÅDAN!!!!

Ombytning og hurtig service

Fik en phoenix mini i gave. Ranlight ombyttede den til den store model.
Hurtig levering.

vågelampe

bestilte en børne vågelampe den var med duft (parfume) det gjorde vi opmærksom på 3 hverdage efter ny vågelampe uden duft. super service og fedt betjening.

Superbutik

Hurtig svar på mine spørgsmål, hurtig eksp, af min bestilling og lidt rabat
Alt i alt en fin oplevelse med min handel
René Kvistgaard

Lækre lamper - god betjening!

Rigtig spændende udvalg og god vejledning.
Kan anbefales!

www.ranlight.dk Details