Rapunzelofsweden reviews

Rapunzelofsweden reviews

5.5

Åhhh Neeej..!

Jeg har købt tape extensions farve #60 i en pakke hvor der høre tape til.
Efter en mdr. ønsker jeg at tage håret ud da jeg sys det filtre og ikke er så lækkert mere..
Det går også fint med at få håret ud, men IKKE tapen...! Den sidder bare fast som det var groet fast i mit hår...
Jeg står nu med tape i hele mit hår og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre for at få det ud igen, jeg har prøvet olie, hårkur og 3 forskellige opløser produkter inkl. deres egne. Intet af det virker.. Jeg har fået en bane ud med tape men det var inkl. mit eget hår, så nu har jeg en bar plet i nakken uden hår på, så jeg tør ikke tage i de andre baner ud, af trygt for jeg står helt uden hår når jeg er færdig.. :O

Hvordan kan man lave et så ringe produkt??? Jeg er en meget utilfreds kunde som ALDRIG køber det hos dem igen...! OG det skal lige siges jeg selv har haft extensions på i over 3 år og jeg har aldrig oplevet noget som det her før...!

God kundeservice og fantastisk hår :)

Jeg købte tape hår på en lang trense i 60 cm i farven #60 lys blond. 100 g ink. tape. Håret var ikke på lager da jeg bestilte det, der stod der kunne gå op til 4 uger før det var hjemme. Håret kom allerede efter en uge, hvilket jeg synes var meget imponerende. :) Kvaliteten af håret er uden tvivl ÆGTE og så er det rigtig tykt og flot. Også nede i spidserne. Efter næsten 2 uger ligner det stadigvæk helt nyt hår. Inden jeg bestilte håret havde jeg nogle spørgsmål til min bestilling, som deres kundeservice hurtigt besvarede, venligt og informativt. :-)

Jeg synes helt klart at dette hår er den bedste kvalitet jeg endnu har mødt. Har købt hår andre steder fra før, blandt andet Phure.dk og fået hår påsat professionelt hos extensions salonen i Århus, hvor de bruger hår fra HairContrast, et meget anerkendt mærke. Men Rapunzels hår stikker det hele :-)
Det eneste minus ved min ordrer var den tape der fulgte med, var meget svær at få fra hinanden. Altså det der beskyttelses film der sidder på den ene side af tapen. Men når det så endelig kom af, holder det bare super i håret og det er jo det vigtigste.. Så kun et meget lille ubetydeligt minus :-)

Ikke sidste gang jeg handler her! :-)
Hilsen Christina Bech.

Fantastisk hår!

Jeg har nu haft meget forskelligt hår i gennem tiden og dette hår er 100 % den bedste kvalitet, hvis man er blond!

SVINDLER-FIRMA!

De nægter at have modtaget returvare, og beholder både varer og penge.

Jeg har bevis fra Postdanmark for at pakken er sendt, og har gjort dem opmærksom på dette, men jeg har forbrugerstyrelsens ord på at jeg har retten på min side og de skal betale mig tilbage. De vil åbentbart ikke have tilfredse kunder. Nu har hverken penge eller varer. Flot!

JEG FRARÅDER PÅ DET KRAFTIGSTE AL HANDEL MED DETTE FIRMA

Mvh Jeanette Maria

Dårligt hår, men gode til at returnere.

Håret var som plastik, men fik mine penge tilbage uden problemer, efter jeg havde pillet de 200 totter ud af håret efter 14 dage og sendte det retur :)

Perfekt;-)

Jeg har handlet hos Rapunzel gennem flere år, og været fuldt ud tilfreds, her er hvorfor: Deres kundeservice og support er den mest effektive og behjælpelige, jeg nogensinde har oplevet, de svarer hurtigt, og søde og servicemindede, og da jeg på et tidspunkt ikke havde modtaget min bestilling, eftersendte de, gratis, og via trick/trace, det er simpelthen fantastisk service, og derfor er jeg tilbagevendende kunde, gang på gang. Håret er smukt, super kvalitet, og ved vask, bliver håret så flot, holder bodywave, uden at der skal buges krølunderstøttende produkter, eller krøllejern. Jeg er tilfreds, og glad, og vil fortsat være kunde. Kan klart anbefale Rapunzel;-)

Lever op til forventningerne gang på gang!

Jeg har været kunde hos Rapunzel i nu over 2 år. De extentions de sælger, er super gode, de holder godt! Jeg har brugt mange forskellige hjemmesider med extentions, men Rapunzel er helt klart en vinder! Jeg har ALDRIG oplevet nogen problemer, hverken med håret eller med levering osv. Anbefaler derfor Rapunzel til alle, der ønsker lækkert hår på ingen tid!

Find en anden leverandør!

Nu har både min mor og jeg købt liquid gold lim til at påsætte trenser. Første gang var limen enormt stiv og ubrugelig.
Nu har jeg forsøgt at købe.
Flaskerne ankom halvt tomme - der var tydelig mængdeforkel i de tre flasker.
Derudover var de også af forskellige tykkelse og den med mindst i, var ubrugelig. Nu må jeg så returnere mine varer, men jeg kan ikke håbe på andet end at få min penge tilbage, da jeg efterhånden ikke har noget som helst tillid til deres kvalitet.
Jeg bestilte to hele flasker og fik tre halve.
De kan ikke fortælle, om det er fordi flaskerne er brugte eller fordampede - men i begge tilfælde lever hverken kvantitet eller kvalitet op til det lovede.
Efter forsøg på at reklamere får jeg at vide, at jeg må sende den tilbage på egen regning og så må de sende det videre til deres reklamationsafdelig, selvom det i mine øjne er enormt tydeligt, at varen ikke er hvad jeg har bestilt.
Så nu skal jeg betale 55 kr. For at håbe på, at der sidder mere fornuftige mennesker i reklamationsafdelingen.
Aldrig om jeg igen vil handle der!
Det er enormt frusterende at blive afvist gang på gang, selvom de ifølge købeloven klart ikke er på den fine side.
Jeg ville uploade billede, hvis man kunne.

Dårlig, dårlig, dårlig

Jeg gav 1000 kr for mine extensions som jeg købte over hjemmesiden.. Farven passede ikke helt som på billedet, men jeg tænkte bare "Selvfølgelig kan man ikke regne med det, når det er over en hjemmeside". Så jeg farvede mit hår så det passede til de extensions jeg havde købt. Men det var nok spild af penge, for et par uger efter blev de helt filtrede og var helt umulige at få redt ud. Og man kunne godt mærke at ikke al håret var ægte. Og endnu et minus var, da jeg endelig fik min pakke med mine extensions, så var jeg nødt til at bruge et par timer på at klippe sorte tråde ud af dem, for trådene var længere end selve håret.

Dårlige extensions, køber aldrig derfra igen!

Dejligt produkt

Det er nu anden gang jeg har modtaget hår fra rapunzelofsweden. Mit første køb hos dem var en hårtrense, som jeg selv syede clips på for at spare penge. Selv uden pleje af håret, har jeg ikke noget at klage over. Det holdte indtil jeg skiftede min hårfarve, hvilket var omkring 5-6 måneder efter. Jeg har idag modtaget min ordre med tape-trenser, og glæder mig helt vildt til at få sat dem i!!! Leveringen var gnidningsfri, og jeg havde mit hår 2 dage efter bestillingen. fik desuden et gratis produkt, da min ordre overskred et vis beløb, og rabat på nogle udvalgte varer. Det skal lige siges, at det var varer som var relevante for mit køb. Derudover sendte de et blad med, hvor de fortæller om de forskellige metoder, og hvordan deres hårprodukter virker, hvilket jeg finder meget nyttigt. Tak for det! :-)

Pris og kvalitet hænger ikke sammen

Jeg synes bestemt ikke priserne og kvaliteten hænger sammen. Priserne er høje MEN kvaliteten er ringe - helt klart et firma der er overvurderet !

Fint :)

Problemet er løst - det var selvfølgelig Post Danmark der var synderen i dette problem. Håret lå på posthuset 4 dage efter bestilling, men havde ikke fået nogen sms/mail/seddel fra Post Danmark om det, så det var det der var problemet.

MEN farven på billedet på hjemmesiden passede overhovedet ikke på hvordan det var i virkeligheden, og de kunne ikke oplyse et track and trace nummer, så derfor kun 4 stjerner.

Som professionel frisør og extensionist mener jeg dette er det bedste online produkt

Det er helt klart det bedste sted at købe extensions på nettet. Jeg har aldrig oplevet dem filtre eller falde ud. Vejleder dog også mine extensionskunder, og alle extensions kræver pleje. Men det er super kvalitet, og følger man instrukserne på hjemmesiden, får man flotte og holdbare extensions. Bestiller aldrig mere fra andre firmaer :-)

God kvalitet for pengene!

Jeg har brugt hot fusion extentions i mange år og fra forskellige virksomheder. Jeg prøvede rapunzelofsweden for første gang og jeg blev overrasker over hvor lækkert og holbar håret er! ..
- jeg vil fortsat bestille hår herfra, det helt sikker, det dyrt med det er det værd.
.. Det kan filtre efter lidt tid, men så fik jeg læst lidt at man skal bruge shampoo uden silicone.

Dårlig kvalitet i farve 613

Farven 613 i en trense er absolut ikke værd at købe. Den holder sig glat MAX en uge, hvis du har dem syet i. De er tørre og filtrer sig let sammen til en stor kage. Dette er med pleje osv. Desuden sammenlignede jeg en pakke fra Rapunzel med en pakke fra en butik i Aalborg og jeg må indrømme at der var meget mere hår i pakken fra Aalborg end der var i Rapunzels pakke. De begge skulle være på 100g i samme længde. Desuden var farven 613 fra Rapunzel mere gylden i farven end man ser andre steder.

Jeg har selv brugt extensions i over 5 år og har haft hår andre steder fra der har holdt i over 3 måneder ved symetoden. Det kan håret herfra i hvert fald ikke holde til.

Jeg har også prøvet at lime en pakke med 100 totter i en veninde. Håret filtrede ligeledes inden for ret kort tid i forhold til hår købt andre steder. Der findes billigere hår på markedet med væsentligt højere kvalitet end man ser her.

Jeg har kun en positiv ting at sige om Rapunzel: jeg er glad for I tager varer retur uden bøvl :)

Helt perfekt.

Købte extensions hos rapunzel for en måned siden, og har aldrig haft nogle bedre.
De passer perfekt i farve og struktur af mit hår, udover det, er mængden af hår også helt perfekt.
Et normalt problem, for mig ihvertfald er, at når jeg bruger clips, så gør det simpelhent i min hovedbund, med Rapunzel's clips, kam jeg have den i, hele dagen, uden at jeg overhovedet ligger mærke til det.

Udover det, har jeg fået mange positive kommentarer på håret, og rigtig mange tror at det er mit eget.

Ville til enhver tid anbefale det.

Fantastisk!

Jeg har bestilt extensions herinde fra i alt den tid jeg kan huske, og jeg har aldrig haft nogle dårlige oplevelser. Kan anbefale denne virksomhed til alle. Deres clip on extensions har altså også 110 gr. i til omkring 600 kr. hvilket er meget billigt!

Jeg elsker dem!

Jeg elsker deres extensions!
Dette er uden tvivl det bedste sted at handle!
Helt klart en stor anbefaling herfra :)

Utroværdig og Dårlig service...

Fortrød mit køb så sendte med det samme varene retur. Havde valgt betaling med Klarna finans og 4 uger efter modtager jeg en regning. Kontakter Rapunzel i DK, men for en fnisende teenager i røret som mest af alt hentyder til at de har snydt en... Imponerende de har samvittighed til at ha et så ukompetent personale og at de tør komme med sådanne hentydninger - man skulle ha optaget samtalen. Nu står jeg og skal betale for noget jeg ikke har fået...

Dårlig kvalitet!

Jeg har haft extensions på rigtig mange gange i løbet af de sidste 10 år, men det er sjældent håret har været af så dårlig kvalitet. Allerede efter første hårvask var det uglet og grimt.
Nu er der gået en uge, og jeg har hver dag kæmpet med at få det til at se fint ud uden held, og bliver derfor nødt til nu at pille det ud.

Is Rapunzelofsweden your company?

Rapunzelofsweden Details

Vi sælger en bred vifte af hairextensions produkter. Velkommen til vores web shop for yderligere oplysninger om vores hår extensions produkter! | Rapunzel Of Sweden

Visit Rapunzelofsweden