Rask & Bøttern Køreskole Aarhus - Lystrup - Risskov reviews

Rask & Bøttern Køreskole Aarhus - Lystrup - Risskov reviews

It is not possible to review Rask & Bøttern Køreskole Aarhus - Lystrup - Risskov. Should you have any questions, please use the contact form on our website.

Super lærerigt og underholdende

Alle de historier man gennem tiden har hørt om, at køreteori skulle være kedeligt, blev lynhurtigt afkræftet, og istedet blev man præsenteret for en sjov og hyggelig undervisning.
Køreundervisningen fejler heller ikke noget, og er også ganske udemærket.

Anbefales på det højeste

Havde aldrig troet teoriundervisning kunne være så sjov

Rigtig god teoriundervisning der var super lærerig - men sjov på samme tid!
Desuden var min kørelære rigtig dygtig og havde en pæn og vedligeholdt bil.

Aarhus' og med god sandsynlighed også Danmarks bedste køreskole

Har haft Rask som både kørelærer og teoriunderviser og giver hermed køreskolen højeste anbefaling. Rask har et smittende engagement og kan få folk i alle aldre med i stoffet, både teoretisk og praktisk. Alt formidles med et smil på læben, og ikke mindst et stort engagement for at være med til at formidle sikkerhed og forme fremtidens trafikanter.

Mvh. Helena

Fantastisk gode underviser(e)

Så fik jeg taget et motorcykelkørekort ;o)

Thomas Bøttern gjorde et fantastisk stykke arbejde og var god i teori samt det praktiske. En glad mand, der er god til at forklare tingene. Jeg vil helt klart anbefale den til andre.

Tak for denne gang,

Vh.
Simon

God køreskole

Jeg har gået hos Michael Rask, og selvom jeg er oppe i årerne i forhold til mange af de andre elever, så bestod jeg teori og den praktiske prøve i første hug.

Michael Rask er en hyggelig og god kørelærer og underviser. Han kan klart anbefales.

Vh
Juan

Fantastisk køreskole

Teorien var rigtig god og sjov, og der var også kafe/te og slik.
Jeg bestod selv teori iden fejl, og de andre jeg kender som gik hos rask og bøttern bestod også med ingen eller få fejl.
Rent praktisk kørete jeg med en både hyggelig, sjov, og god kørelære. Jeg bestod også første gang her.
Jeg er MEGET glad for at jeg tog kørekort hos Rask & Bøttern!

Fuldt ud tilfreds :D!!!!!!!

Jeg syntes at det har været fantastisk at gå til teori hos Rask & Bøtteren. Rask er en skide god lære som som sørge for at få en masse sjov med i undervisningen så man ikke mister koncentrationen i de mange timer man skal side ned og høre efter.!

5 stjerner her fra!!!!!

Fuldt tilfreds!

Jeg er lige blevet færdig med at tage kørekort ved Rask & Bøttern, og jeg er glad for, at jeg valgte dem.
Havde Rask til teori - god humoristisk og pædagogisk måde at gøre tingene på! Det var i hvert fald aldrig kedeligt!
Havde Jens til køretimerne - det kan jeg heller ikke klage over. Masser af tålmodighed og smil.
Bestod både teori- og køreprøve i første hug.

Kan varmt anbefale Rask's køreskole!

Århus' bedste køreskole

Michael Rask og Thomas Böttern har skabt en køreskole hvor enhver vil føle sig set og respekteret. Begge nogle humoristiske mænd som formidler undervisningen på en sjov og lærerig måde. Jeg har oplevet hjælpsomhed - service er i TOP. De skaber et behageligt forløb :) fantastisk køreskole - og Rask, det har været hyggeligt at køre med dig :o)

En rigtig god oplevelse! Kan kun anbefales!

Jeg har taget kørekort hos Rask, og har fået en lærerigt, underholdende og rigtig spændende forløb! Det tog mig 2 måneder at tage det, og man føler at der bliver gjort noget for en, altså individuelt. Som andre siger er dette den bedste køreskole i Århus!

Sjovt, lærerigt og effektivt

Jeg har haft den fornøjelse at tage kørekort hos Rask. Han er en behagelig og underholdende lærer, der får teorien til at føles som en leg. Samtidig forstår han alvoren og ansvaret.
Helt klart en køreskole jeg vil anbefale.

fantastisk

Stemningen og humøret til teoriundervisningen er i top, og man lærer det man skal hurtigt.

Det er den bedste køreskole i Århus

Rask & Bøttern Køreskole Aarhus - Lystrup - Risskov Details

Kørekort til bil i Århus - Lystrup - Risskov. Online tilmelding og brochurer. Lynkurser i skolernes ferier

Visit Rask & Bøttern Køreskole Aarhus - Lystrup - Risskov

Write to: rb@rask-ks.dk
We live here: Silkeborgvej 90
8000 Aarhus C

Rask & Bøttern Køreskole Aarhus - Lystrup - Risskov is in category: Driving School

1. Goeastend
2. BSM