Raunsborg reviews

Raunsborg reviews

9.1

LÆKRE produkter der er kommet for at blive

Kan ikke undvære produkterne. Føler de hjælper fra dag 1 og så dufter alle produkter så skønt og lavet af dejlige naturprodukter.

Mange tak!

Jeg kan kun anbefale Raunsborg, har haft bestilt et par gange (Og resten har jeg fået i gaver) og jeg Elsker deres produkter!
Har prøvet mange produkter til mit ansigt, og ingen har virket om de har haft lovet, men Raunsborg har! Og deres produkter dufter så godt!
Glæder mig til næste gang jeg får løn, så står den altså på jeres eye serum ;)
Igen, TUSIND TAK!

Produkter ALLE burde forkæle sig selv med

Så er hele Raunsborg serien købt .. Bedste bad LÆNGE..!! Sikke en skøn duft og hvor er huden bare dejlig bagefter. Jeg har en datter på 10 der er hyper sensitiv og det er meget svært at få lov at smøre hendes hænder, men hun kan lide håndcremen, både følelse og duft plus hun er meget meget glad for heste og har Jims bog vild med heste, og jeg tror at det gør det lettere med cremen at det er Jim der har lavet cremen. Selv hendes bror på 15 nyder nu at gå i bad og pleje sin hud, dette havde jeg ellers forsvoret nogensinde kom til at ske... Jeg ringede til Raunsborg og fik den bedste kundeservice. Når du bestiller så gør dig selv den tjeneste og bed om en dyftprøve, deres dufte er fantastiske :-) Til alle bag Raunsborg : Tak for god service og fantastiske produkter Og glædelig jul til jer alle

Sådan blev jeg befriet for min håndeksem

Jeg har kæmpet med min håndeksem i 30 år. Min læge sagde, at hun ikke havde set det værre. Min hudlæge gav mig binyrebarkhormoncreme, noget jeg helst ikke vil bruge for meget af. Derudover skulle jeg bruge fede håndcremer fra apoteket, materialisten og evt. helsebutikker. Jeg fulgte lægernes råd hver eneste dag, men havde stadig problemer med at holde eksemen væk.
Forleden dag var jeg atter på vej til apoteket efter ny forsyning af håndcreme. Men jeg ændrede retning og gik ind i Helseriet, en ny butik i Svendborg, hvor jeg blev vejledt til jeres håndcreme, som jeg ikke kendte i forvejen. Den virkede. Mine hænder er nu meget fine og uden smerter og irritation som jeg var vant til.
Jeg er meget taknemlig og glæder mig hver dag over at have fundet frem til jeres fantastiske håndcreme. Venlig hilsen Tove Humaidan

Kun perfekt oplevelse herfra

Har netop bestilt en håndcreme og en bodylotion, som er kommet i dag.
I pakken var der en prøve på en parfume og en body scrub fra Raunsborg, hvilket jeg synes er perfekt.

betaling, forsendelse . alt er gået lige efter bogen.

Super fantalastisk

Det har simpelthen været super er så glade for de produkter har virkelig min kamp med at finde noget der passer mig men dette har virkelig sin effekt (:'

De har også super hurtig levering bestilte igår fik varen Idag (:'

Fantastisk duft

Dejlig frisk forårs cream! Dejlig duft og man får en god fugt til huden bagefter. Jeg har brugt Raunsborg håndcream i 2 måneder nu og jeg har virkelig nydt den! ;) Giv jer selv den forkælelse.

Fantastisk!

Helt igennem fantastisk! Har haft rød og irriteret hund i ansigtet i mange år, og har brugt al verdens produkter fra apoteket....... Men efter blot en uge med raunsborg facewash, faceskrub, dag og natcreame er der opnået fanatiske resultater. Kan varmt anbefales til alle!

Eksem

Har brugt håndcremen i 2 mdr nu, men jeg er stoppet igen. Jeg har fået eksem på min ene hånd, hvilket jeg ikke har haft i flere år.

Så hvis man har tendens til eksem, så bør man købe noget andet!
raunsborg.dk

Reply from raunsborg.dk

Hej Henriette

Tak for din anmeldelse. Vi er glade for alle inputs vedr. vores produkter.

Vi er meget kede af, at du har haft en negativ oplevelse med vores håndcreme. Vi har indtil nu, ikke haft andet end positive respons på cremen men har tværtimod fået rigtigt mange tilbagemeldinger på, at cremen netop kan bruges på sart hud. Og også fået henvendelser fra kunder med både eksem og allergi, der siger den kan bruges uden problemer.

Da vi tager alle henvendelser alvorligt, er du velkommen til at kontakte os for yderligere dialog omkring din oplevelse.

Raunsborg Nordic

Når kvinden i dig ikke vil gå på kompromis med skønhed...

Så skal du handle med raunsborg.dk!

Jeg har stor tiltro til at Jim Lyngvild ved hvad kvinder gerne vil have. Så jeg købte en bonuspakke.

Allerede leveringen skete hurtigst muligt - Det er virkelig et kæmpe plus.

Da jeg åbnede pakken blev jeg endnu mere overrasket. Jim Lyngvild og Co. har udviklet en serie, som virkelig glæder kvinden i mig.
Jeg har nu brugt håndcreme, parfumeprøver og dagcreme i en måneds tid. Det er vildt dårlig reklame for salget af produkterne, at forklare at prøverne faktisk holder ret længe.

Men... Kære Medsøstre, ligeså kompromisløs som J. Lyngvild er med andre ting i hans liv er denne serie også udviklet, så ingen af os skal gå på kompromis med kvalitet.

Sådan Jim! Jeg vil til hver en tid anbefale dine produkter og nu skal mine veninder bare holde fingrene væk og købe deres egne!

Troede det skulle være en gave

Helt ærligt Jim - her køber man en gave til sin mor (Bonuspakken) få dage efter modtager jeg de skønneste produkter...

Det er altså ikke kun min mor som skal nyde godt af dem - jeg vil have bestilt en portion mere - denne gang er det til min mor ;-) - jeg kunne jo ikke holde fingerne fra dem.

Produkterne er ganske simpelt fantastiske, så til dem der ikke har overgivet sig - kom igang I vil ikke fortryde det.

Fantastiske cremer og dufte og rigtig god kundeservice

I mere end 30 år har jeg været parfumeallergiker, så det var med en vis tøven, at jeg købte prøvepakken hos www.raunsborg.dk
Men nu har jeg da købt både dagcremen, bodyscrub og facescrub, og jeg er rigtig glad. Jeg kan tåle parfumen og kan dermed dufte dejligt, når jeg går hjemmefra, og samtidig er produkterne meget drøje i brug.
Jeg handlede direkte hos Raunsborg og må sige, at jeg har fået service for alle pengene. Jeg havde noteret, at jeg er parfumeallergiker og blev derfor ringet op, fordi de ville sikre sig, at jeg var opmærksom på, at der altså er parfume i produkterne, men at de er screenet for de 26 kendte allergener. Jeg er bare så glad, for Jims og Plums produkter og reklamerer vidt og bredt :-) Gid alle producenter ville undlade allergener. Godt gået Jim

Raunsborg & Jim fanger mig :))

Sidder fredag aften og kigger lidt på nettet over min tlf, falder over en bonuspakke m Raunsborg Produkter. Jeg tænker straks, at det helt sikkert er julegaven til min mor og lidt ekstra til mig selv, så jeg bestiller med det samme og betaler...
tirsdag kommer posten med varerne og GUD hvor dufter de skønt <3 Det er den mest lækre håndlotion og alene duften gør mig til en som er NØDT til at købe flere produkter :))
Så 5 stjerner i levering, duft og en creme der IKKE fedter og er længe om at tørre ind <3 Flot og godt gået Jim :)) Bliv ved ;))

Fantastisk og professionelt!

Jeg har handlet på Raunsborg.dk to gange, og begge gange har det været en fantastisk oplevelse. Hjemmesiden er bygget smukt og overskueligt op. Der er god guide om, hvad der er i produkterne. Produkterne holder, hvad de lover. Selv os med sart nordisk hud kan bruge produkterne.
Emballagen er også super flot og elegant, og samtidig naturlig og brugbare.
Leveringen af mine produkter tog kun 2 dage fra jeg bestilte. Selv emballeringen af mine varer var upåklagelig. Og prikken over i'et var de små ekstra vareprøver der var med. Det kan kun give topkarakterer til Raunsborg.dk og Jim Lyngvild.

Virkelig god serie

Jeg har meget sart hud og tåler de produkter som er i bonuspakken. Vil klart fortsætte med at bruge disse produkter.

I love it

Rigtigt godt - rigtigt lækkert, virker rigtigt ærligt og man bliver sgu så positiv af indpakning og så videre :O) Win!

Skønt

Lækre produkter <3 kan varmt anbefales.

Fabelagtig serie ♥

Jim har lavet noget unikt , en serie der får en tilbage til dengang man var bondetøs , jeg elsker simpelthen min håndcreme fra Jim , ganske enkelt fordi den ikke fedter , giver så bløde hænder , jamen tænk man kan lave noget med sine hænder , lige efter man har smurt dem ind i creme , uden at fedte alt til . Når jeg har Pink Rose på , så dufter jeg bare så godt , så jeg ligefrem går og dufter til mig selv . Tak Jim ♥

Raunsborg er bare mmmmm

jamen det er jo bare så skøn en crem og de dufte mmmm jeg har day crem mmmm skønnnn jeg har pink rose nordic mmmm skøn og så har jeg da også lige body scrub den er også mmmmmm skøn og jaaaa jeg ønsker mig også nat cremen

dufter godt

dufter godt , drøj i brug :-)

raunsborg.dk Details

Visit Raunsborg