Razerzone reviewed by

Slangerup, DK

Gode produkter, dog med dårlig holdbarhed

Razers produkter er enormt lækre at anvende, og de ser også utroligt godt ud, MEN: De holder ikke til noget. Jeg bestilte en ouroboros, og musen var i stykker samme uge, som jeg modtog den. Hvis du kan være ekstremt påpasselig med dit produkt, så er razer godt, men har du en tendens til bare at være en anelse uheldig, så vil jeg råde dig til at købe et andet sted.
De sendte mig heldigvis en ny mus som erstatning, men man skal selv betale for indsendelsen, så musen kostede 280 kr. mere end forventet. Øv.

Redigeret d. (14/4 2013): Hvis jeg kunne give et mindre antal stjerner, ville jeg. Jeg har modtaget en ny mus, og har været ekstremt påpasselig med den...... MEN: Nu, en uge eller to efter jeg modtog den, cursoren at "hænge" og springe, når den bruges. Jeg har endevendt google efter et svar, og der var åbenbart mange der havde haft samme problem med musen, uden Razer kunne hjælpe.
For at opsummere, har jeg altså nu betalt 280 kroner ekstra, for at få sendt en erstatning til en mus der ikke virkede, og min erstatning fungerer heller ikke, og jeg skal sikkert have sendt den ind igen nu. 560 kroner direkte ud af vinduet.

Spar dig selv besværet: Køb hos steelseries.