RC Netbutik reviews

RC Netbutik reviews

7.2

Fix Jeres Lager!

Når der på siden IKKE står at der er få på lager, men derimod ikke står noget, hvilket ifølge siden betyder det er mange på lager. Så kan det ikke passe man kan bestille 4 motorer også man får en email som siger "Jeg har desværre kun 2 motorer på lager". Hvis du kun har 2 motorer på lager, det vil jeg kalde "få på lager", hvorfor stod det ikke på siden? Havde set andre ting som stod som "få på lager".

RIgtig god service!

En knækket forgaffel på vores søn's forgaffel blev omgående erstattet af en ny = en meget glad dreng og meget tilfredse forældre. God service!!!

Sådan skal det være!

Flot responstid

Nu har jeg købt flere småting der, og leveringen er kommet meget hurtigt og effektivt. Vil absolut anbefale dem til andre og helt sikkert handle der igen.
Flot og overskuelig hjemmeside. Super job de gør :)

Gode priser og venlig service

Bestilte et batteri til min helikopter. Modtog dagen efter en forsendelse men desværre med den forkerte del... Skrev en mail om aftenen og fik svar med det samme (virkelig flot!). 2 dage efter modtog jeg den korrekte forsendelse og en kuvert til den forkerte. Måske burde denne oplevelse have trukket en stjerne fra men vi kan altså alle fejle og den hurtige og venlige service jeg fik efterfølgende retfærdiggører i mine øjne en karakter på 5 stjerner. Jeg kommer bestemt tilbage en anden gang!

Sadan skal det være

Jeg har handlet 2 gange hos RC-Netbutik.dk og har ikke noget at udsætte. Gode priser og pålidelig levering.

Funker bare

Varer blev leveret som lovet, virkede som lovet og var billig. - Hvad mere kan man ønske sig? :)

det spiller

ingen problemer hurtig levering og godt udvalg ka varmt anbefales

Hurtig levering og virkelig godt behandlet.

I fortjener top stjerner da jeg er utrolig glad for at handle ved jer. Fantastisk hurtig levering. Det er i hvert fald ikke sidste gang at jeg handler ved jer når jeg mangler RC reservedele. Mvh Stig

Dyr porto, men ellers fint

Bestilte varen 11/2 kl 11:00 og modtog den d. 14/2.
MEN jeg betalte 60 kr i porto, der kun var 35 kr, da den var sendt som brev.
Det koster en stjerne

hurtig levering og lave priser

Bestilte en lader, en strømforsyning og et par koblings print til min rc bil.

Alt gik fint, og fik hurtigt en mail med ordren og 3 timer efter var den klar til at blive sendt af sted.

Næste morgen bliver jeg vækket af posten som banker hårdt på døren,
jeg stikker hovedt ud af vinduet og råber lige et sekund og skynder mig i noget tøj.

Selvfølgelig er det mine ting fra RC-Netbutik som kommer kun 22 timer og 45 minutter efter jeg bestilte det.

Det er da dag til dag levering.

Nem og brugervenlig hjemmeside.

Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg bestiller noget hos www.rc.netbutik.dk

Hurtig mail service, hurtig levering og super priser!

Har handlet der én gang indtil videre. Havde lidt spørgsmål til produkterne, og der kom hurtigt svar pr. mail. Med sådan en responstid er det helt ok at der kun er telefontid 2 gange om ugen når priserne samtidig er i bund. Super service pr. mail.

Det eneste man muligvis kunne ønske var at GLS Pakkeshop var en mulighed til forsendelse. Deres åbningstider er normalt bedre end Post DKs.

Helt sikkert ikke sidste gang jeg har handlet hos RC-netbutik.dk uanset.

Hurtig levering og gode priser

Har handlet hos RC-netbutik et par gange nu, og hver gang er jeg blevet mødt med sindsyg hurtig og god service.

Priserne ligger og konkurrerer med de fysiske butikker og de udenlandske!

Jeg havde på et tidspunkt ved en fejl bestilt et trænerkabel, der ikke passede med den sender jeg også havde bestilt. Jeg fik hurtigt en mail, hvori jeg blev spurgt om det var meningen, og min fejl blev hurtigt rettet.
Ydermere lader det til, at forslag til nye produkter bliver taget seriøst.

Altid hurtig levering.

Ingen problemer med at handle her.
Varene kommer stort set altid dagen efter.
Gode tilbud ind i mellem.
Kort sagt: God forretning.

Is RC Netbutik your company?

RC Netbutik Details

RC-netbutik er en internet baseret hobby forhandler der har specialiseret sig i fjernstyrede EL-modelfly, EL-motorer, fartregulatorer og andet udstyr indenfor dette område.

Visit RC Netbutik