Rccentret reviews

Rccentret reviews

5.0

Manglende levering

Jeg bestilte vare for over en mdr. siden, der stod 2-8 hverdage i levering.
Efter 14 dage måtte jeg selv rykke, for kun at få at vide, at nogle af varende var i restordre.
I skrivende stund er det 34 dage siden jeg bestilte varene, og har ikke hørt mere fra RCcenteret.
Jeg kan leve med vare i restordre, men at RCcenteret slet ikke informere om status er ikke i orden.

BUTIKKEN ER KONKURS !!!!!

ADVARSEL BRUG IKKE DIN TID PÅ BESTILLE NOGET HER !
BUTIKKEN ER LUKKET OG ADMINISTRERES AF SØ & HANDELSRETTEN

RC-CENTRET SUCKS - RING TIL EJEREN [navn]

LAD DET VÆRE SAGT SÅ INGEN KAN MISFORSTÅ DET: HOLD JER LANGT VÆK OG SPAR JERES PENGE OG EN MASSE FRUSTRATIONER. JEG HAR FUNDET UD AF AT [navn] HAR ET ANDET FIRMA HVOR I MÅSKE KAN TRÆFFE HAM NÅR HAN IKKE SVARER I RC-CENTRET!.

Det er simpelt hen den ringeste kundeoplevelse jeg nogensinde har været ude for. Min søn købte en E-revo i Hobby & Fritid i Helsingør og da RC Centret har overtaget butikken, gik vi til dem og bad dem reparere bilen på garantien. Ved første besøg sagde ekspedienten godt nok, at RC Centret havde overtaget Hobby & Fritid, men ikke ville reparere på garantien. Jeg betalte dem så for at finde fejlen - så gik der 3 uger med følgende:
- INGEN SVAR PÅ MAIL
- INGEN SVAR PÅ TELEFONBESKEDER
- INGEN SVAR PÅ HENVENDELSER PÅ HJEMMESIDE
- BESØG I BUTIKKEN LØRDAG 19. MAJ KL: 13 FOR AT FINDE BUTIKKEN LUKKET SELVOM DER STÅR PÅ HJEMMESIDEN AT DE HAR ÅBEN TIL KL: 14!!!

Ved næste besøg (hvor der var åbent) fik jeg at vide at den tidligere ekspedient "ikke var der mere og aldrig kom igen" men til gengæld vil Kristian, som den nye ekspedient hed, gerne oplyse, at "chefen vil ikke reparere biler fra Hobby & Fritid men det vil jeg godt", da jeg henviser til Forbrugerstyrelsen!!!. Nu er der gået 2 uger med følgende:
- INGEN SVAR PÅ MAIL
- INGEN SVAR PÅ TELEFONBESKEDER
- INGEN SVAR PÅ HENVENDELSER PÅ HJEMMESIDE
- BESØG I BUTIKKEN I DAG 9. JUNI LØRDAG KL: 13 FOR ENDNU ENGANG AT FINDE BUTIKKEN LUKKET SELVOM DER STÅR PÅ HJEMMESIDEN AT DE HAR ÅBEN TIL KL: 14!!!!!!!!

IGS GROUP, som står bag RC CENTRET, ejers af [navn], som også står bag et andet selskab We Care Aps - gætter dog på at "We don't care" passer bedre. Jeg synes alle skal kontakte [navn] [nummer] for det kan være han svarer på det nummer.

lort

jeg bestilte nogle gear for 4 uger siden har også fået en bekraftelse på dem men har ikke fået dem har skrevet og spugt dem men får intet svar

Skidt

Jeg bestilte dele for 14 dage siden.
Men fik ingen bekræftelsesmail....
Pakken er heller ikke kommet.....

Sidste gang jeg prøver at handle der....

Med den service kan de da snart dreje nøglen om....

hvad skal du gøre ?

hej alle havd du skal gøre er at ikke handle her de snyder og tager ikke andsvar, og deres kundeserivise er som sagt under her lort!

jeg købte engang en bil som de lige glemte at sige skulle laves hvergang den skulle køres, virkeligt dårligt.

sider som er bare mindst 50 gange bedre ----> morfars.dk - trisdan.dk

handel ikke på rccenteret !!! ( ungå at blive snydt ) jubi de gik konkurs :)

Ingen respons på mail eller telefon

Har købt nogle vare som aldrig blev sendt og kunne ikke komme i kontakt med dem.
Så måtte køre derind og fik halvdelen af varene med løfte om at resten bliver sendt.
Så nu er det spændende om jeg nogensinde modtager resten.

Ekstrem dårlig og langsom service

Jeg havde bestilt en HPI Savage d. 16/4. Jeg forsøgte derefter at kontakte dem for at få at vide hvornår jeg kunne forvente at min bil kom frem. Jeg sendte 6 mails og ringede adskellige gange hver dag i 1½ uge. Efter 1½ uge blev jeg kontaktet af en fra butikken som fortalte mig at han lige var kommet tilbage og at han var ved at gå mails igennem.

Det virkede som om at hvis han ikke var der så var ingen som tjekkede webshoppen. Det er ret dårlig service, samt at man ikke kan komme i kontakt med dem.
Det skal dog siges at han tilbød kompensation for den dårlige service, det er da et plus.

Men jeg har ikke lyst til at bruge deres butik mere.

Bestillinger tager 4 uger, ingen tilbagemelding, ingen service

RCcentret.dk
Førhen et fint navn, men nu bestyret af unge, der ikke har forstand på købelov eller god service.
Hvis du endelig kan få en ansat i tale (når han ikke spiller bordfodbold), så kan han svare for det tekniske, men intet om leveringsdato, evt. returret, mulighed for mængderabat.
Løfte om 1 uges leveringstid blev til 4 uger og de ringede ikke, som aftalt og fortalte, at mine dele var kommet.
Deres webshops leveringstid er lodret løgn. De indrømmer dog, at deres webshob "stinker".
Væsentligt dyrere end andre forhandlere.

Dårlig service + dyre produkter + løgn = mistet kunde.

En ringe repræsentant for de ellers gode RC forhandlere, der findes i KBH-området.

Elendig servive, manglende levering og ingen kontakt!

Elendig behandling. Bestilte reservedele til min E-revo for 6 uger siden. Modtog ordrebekræftelse, der stod dog at enkelte vare ikke var på lager og jeg kunne forvente leveringstid.
3 uger senere skrev jeg en ordreforespørgsel, med forventning til leveringstid. – Intet svar
1 uge senere skrev jeg igen – intet svar
1 uge senere skrev jeg igen – intet svar
Nu er der gået ca. 6 uger og jeg har skrevet 5 gange uden svar. Det sidste der er sket er at de har hævet pengene på min konto den 19. april og jeg har stadig ikke modtaget varerne og ej heller fået noget svar på forespørgsler.
Det er bare ikke i orden og hvis jeg ikke snart modtager mine varer, må jeg anse det som svindel. Jeg handler aldrig i denne butik igen. Håber dog at jeg snart modtaget mine varer.
Med baggrund i overstående vurdere jeg at laveste karakter er retvisende.

03.05.2012, jeg har opgivet RC-centret.... De vil ikke løse opgaven. Varerne er ikke leveret men betaling har fundet sted.... Heldigvis er det sådan at man via sit pengeinstitut kan indgive en klage til PBS, hvorefter man får pengene retur, hvis man kan dokumentere at man har rykket for levering og anmodet om at få de betalte penge retur. RC-centret har nu indtil 11.05.2012 inden der skal være leveret eller tilbageført penge. :-)

Dårlig kundeservice,

Bestilte en varer og forsøgte efterfølgende i 24 dage at få kontakt både via mob og mail,,ingen liv. Så jeg opgav at handle der.

Det ringeste jeg længe har oplevet

Ordren bestilt og bekræftelse hurtigt modtaget. Det er faktisk også det eneste positive, der er at sige om den handel. Derefter hørte vi intet fra RC-Centret - trods gentagne opringninger og mails.
I konsekvens heraf afbestilte vi varerne og bad udtrykkeligt om en bekræftelse - igen hørte vi intet.
Det skal siges, at RC-Centret tidligere har gjort det meget, meget bedre - så jeg ved ikke hvorfor det er gået så galt denne gang. Men jeg regner ikke med at vende tilbage som web-kunde hér...

ordrenr 17068

Har ikke fået mine vare som blev betalt d. 29.12.2011 har ej heller fået mine penge retur øv

Ingen svar på mail samt ikke modtaget varen

Jeg har stadig ikke modtaget min vare. Og de har ikke svaret på min mail. Sker dette ikke inden de lovede 1-8 dage, så går jeg videre med sagen! Jeg giver et par stjerner mere, når varen ankommer.

Utrolig dårlig net-service

De reklamerer med, at de svarer inden for 24 timer. Det sker ikke - man skal være heldig hvis man får et svar på et spørgsmål. Spurgte til en motor på deres net-butik. Da jeg ikke vidste om den duede til min bil - fik intet svar. Så prøvede jeg med en esc - der kom sgu heller ikke noget svar. Så skrev jeg til deres kunde-service (der må jo være noget service ikke) - men nej intet svar. Så skrev jeg igen til kundeservice hvor jeg skrev, at det er jo noget der går fra mund til mund at de ikke svarer - dårlig reklame. Så fik jeg svar, de mente ikke jeg havde sendt nogen mail. Og de spurgte hvad jeg ville have svar på - dårligt.

Rigtig dårlig service

Jeg bestilte en E-sky lama v4 den 13-12-2011. efter 2 måneders ventende spurgte jeg den om hvornår den kom en uge senere kom der et svar. de skrev at de ikke kunne få den hjem mere og gerne ville sende pengene retur men det gad jeg ikke. så jeg ringede til dem og spurgte om jeg ikke kunne få et godt tilbud også få en E-sky big lama jo det kunne jeg godt. efter 2 uger kommer der en E-sky lama v4.
jeg vil heller ikke anbefale RC centret fordi de har en rigtig dårlig kundeservice man kan ikke ringe til dem, det tager dem nogle gange op til en måned før de svarer på mail. så jer der ikke har handlet der i skal lade være man bliver bare til grin.

Imponerende dårlig service og intet svar på tlf.

Min søn har indsendt en bil til reparation i juni sidste år og RC centret fortalte at det ville blive lavet på garantien. Det tog dem 3 måneder at svare på hans første mail. Det sidste svar han har fået er 4 måneder siden og de tager ikke telefonen eller svarer på mail. Når man bestiller dele eller varer, er der hurtig respons, men når man har problemer, er de som sunket i jorden. Deres sidste svar bestod i at de henviste ham til en butik, der er lukket. Da min søn fortalte det, svarede de at han kunne prøve igen, da de gik og ryddede op deroppe.

Det er nemt at føle sig til grin, når man har handlet i RCCentret.

Perfekt.

God hjemmeside, gode varer, hurtig ekspedition :-)

Manglende vare og dårlig respons

Bestilte julegave til min søn ca 10 dage før jul - da jeg spørger om leveringstid efter ca en uge får jeg først da besked om at leveringstiden er ukendt da delene ikke er på lager. I den 5 uger lange periode fra bestilling til levering skal jeg selv rykke for status. Den sidste status jeg får, overholdes ikke og der går en ekstra uge inden levering. Da delene endelig ankommer uden nogen form for følgeseddel eller andet dokumentation, mangler der en del - dog er det fulde beløb trukket fra min konto. Jeg har nu returneret det resterende, da jeg ikke har modtaget det manglende og min tålmodighed er udløbet. Jeg håber på, at det ikke bliver så besværligt at få mine penge tilbage - men en ting er sikkert: Jeg handler ALDRIG hos RCCentret igen!

manglende levering

bestilte varer den 28. nov 2011 leveringstid 1-8. 5. dec skriver jeg og spørger hvornår jeg kan forvente min varer da det er en julegave efter 3 dage svare de at der er lang leverings tid på min varer. Hvorfor står det ikke når man bestiller? den 21 dec skriver jeg igen og får at vide at jeg kan få pengene tilbage. Jeg har rykket flere gange og har hverken set varer eller penge. så lad vær med at handle der utrolig dårlig service

RCCentret Details

Visit Rccentret