Rccentret reviews

Rccentret reviews

5.0

Manglende levering og kontakt

Bestilte varer, som havde en leveringstid på maks. 8 hverdage. Efter 2 uger var der ikke kommet noget, så jeg skrev til dem for at finde ud af status på ordre. 2 uger efter det havde jeg ikke fået noget svar på det, så jeg endte med at annullere ordren. Så må vi se om de fatter det. Yderst dårlig service!

Alt for dårlig service

Alt for dårlig service alt for lang leveringstid og umuligt at komme i kontakt med dem de har ikke svaret hverken på email eller telefon hold jer langt væk AMATØR KIOSK!

Dårlig service!

Hej
Hold jer langt væk for RCcentret.dk
På deres hjemmeside, er der mange produkter, som har en rigtig dårlig beskrivelse. Jeg har prøvet mange gange, at man ikke får svar på sine mails. Der er er rigtig lang leveringstid på mange ting, man hører intet nyt om, hvor langt det er og hvorfor det tager så lang tid. Den sidste pakke jeg fik, var en oplader. Da jeg pakker pakken op, ligger laderen helt løst og er faldet ud af dens pakke, virkelig dårlig pakket, overhovedet ikke beskyttet. Da jeg så kigger efter mangler der Balance stik og 3 andre stik. Jeg har selvfølgelig kontaktet dem, men der sker ikke en skid. De er umulige at komme i kontakt med. HOLD JER VÆK for jeres eget bedste. En skam, at det er sådan. De har nemlig mange fede produkter og gode priser, men det kan bare ikke betale sig, når der er så mange problemer.

Dårlig information og langsom levering, trods god ekspedition i jeres butik.

Hej!
Da jeg bestilte nogle reservedele til min slash 4x4, var det utrolig svært at finde de reservedele jeg skule bruge, det ville være meget lettere, hvis der var billeder af reservedelene, så jeg kunne se hvad jeg købte. Nu har jeg fundet de rigtige reservedele, og leveringstiden var 1-8 dage, men nu har jeg ventet i snart 3 uger og reservedelene er stadig ikke kommet. Det er simpelthen for dårligt. Men da jeg købte min bil i jeres butik, fik jeg god ekspedition, så det skal i have ros for. Men ret lige op det andet.

Udemærket total-oplevelse

Jeg handler i Hobby og Fritid i Helsingør og her har drengene virkelig god erfaring og er hjælpsomme med alt indenfor rc. Samarbejdet med RCCentret.dk fungerer ganske godt, og det er en god webshop med orderordnet god service. Jeg har handlet flere gange med RCCentret.dk og har afhentet mine ordre i butikken i helsingør. Dette virker upåklageligt.
Dog mangler der ofte relevante informationer om produkterne på webshoppen, fx. de fysiske dimensioner på batterier, så man ved om de passer til ens rc, etc. Hvis en vare (rc løsdele) er i restordre er det meget svært at få en ETA.

For lang leveringstid, dårlig info på sitet, ringe support

Købte en ret dyr fjernstyret bil fra Traxxas. Jeg modtog den fem dage senere end lovet. Den brød sammen efter en tur på 30 sek. Jeg kontaktede RC Centeret per mail. Uden at have fået svar efter fem dage. De tager heller ikke telefonen når jeg ringer. Jeg bestilte et ekstra kraftigt batt. Ved modtagelsen stod der på fakturaen, at jeg ikke kan benytte den medfølgende oplader men skal købe en særlig oplader til over 400,-. Det var ikke nævnt på sitet. Nej, jeg handler ikke der igen og vil ikke anbefale denne webshop.

Super service på mail

skulle bestille to dyrer batterier og havde læst om dem på deres hjemmeside. Fik en god vejledning og batterier hurtigt

Ventetid.... SUK!!

Jeg købte en Slash pro 2 wd og har kun haft den i 3 uger ud af de 2 måneder jeg bestilte den....

Men til gengæld så når jeg har min Slash så er det for FEDT!!!!!

Har ikke fået min bestilling fra d. 1-5-2011

Jeg har derfor ingen grund til at anbefale rccentret til nogen.
Så 1 stjerne er lige i overkanten men ham jeg talte med i telefonen for 2 mdr.siden virkede flink nok.

Jeg giver 3

Grunden til jeg kun giver 3 er at jeg føler ikke der er nok Service, i det mener jeg at hvis man har for travlt til at lave en var der ikke virker bør men enten tilbyde kunden at få pengene retur eller finde tid til at lave varen og give en Dato den senest er færdig. Det kan ikke passe en kunde har smidt 4,500 kr og der så ikke er noget service

God service, kan godt anbefales

Dårlig webbutik

Bestilte en gun til 1500 kr. Lev. tid 1-8 dage og efter 12 dage var der ikke sket en skid. Kontakt via mail uden respons, og ringede mange gange før det lykkedes at få kontakt. Fik at vide at varen var i restordre, og at Lars ikke kunne sige noget om hvornår de kunne levere. Jeg annulerede derfor og bad om en skriftlig bekræftigelse herpå via mail , men modtog ingenting. Bestilte selvsamme vare hos Hardballshoppen. Næste dag var varen leveret.

Kan ikke anbefales...

for det første kan man ikke se om en vare er på lager eller ej.
Man laver en ordre fordi det ser ud til varen er på lager eftersom den kan tilføjes til indkøbskurven. Herefter betaler man og får en ordrebekræftelse. Heller ikke her står der noget vedr. Restordre.
Herefter forsøger man via mail at tage kontakt til rccentret, men de besvares ikke. Så forsøger man pr. Tlf. Og venter i ca 15 min hvorefter man giver op.

Da man ingen svar kan få på hvornår de har varen på lager vælger jeg At annullere ordren. Igen pr. Mail da jeg ikke kan ringe dem op. Det beder jeg km at få en bekræftelse på men der kommer intet...

Det er ikk tilfredsstillende at tilbyde kunder mulighed for henvendelse på mail hvis man alligevel ikke besvarer dem.

Jeg forsøger igen pr. Tlf og denne gang lykkes det At komme igennem og få annulleret min ordre.

Jeg kan desværre ikke anbefale rccentret.dk som en god forhandler, og det er ikke en forhandlerside jeg besøger igen.

Rccenteret= SLØV

Jeg syntes ikke det kan være rigtigt, at man bestiller dele der er på lager, og efter en uges venten har man stadig ikke fået sine ting, eller fået en mail om det bliver sendt senere på ugen. Det er for dårligt.... Har endda skrevet en mail til dem vedr min ordre, men den svare de heller ikke på. Så det ar sidste gang jeg skal bestille her, og kan abosolut ikke anbefale andre at handle hos dem. Måske har jeg bare været uheldig, men stadig for dårligt af dem de ikke svare tilbage.

God udbud - manglende info

Super webshop, med godt udbud.

Fik desværre ingen information om min ordre, og da den var i restordre i lang tid, så måtte jeg springe fra.

god

Hurtig levering af vare der er på lager

super god butik med rigtig god service

jeg har købt en masse ting hos rccentret og syntes at deres service er rigtig god de tager telefonen og giver sig tid til at give en masse gode råd og ideer så anbefaler deene butik ritigt meget

Happy ending!

Min søn bestilte en fjernstyret bil - crawler - og betalte med sine egne penge. Bilen kom lynhurtigt, men ak - den virkede ikke og vi måtte sende den tilbage. Vi sendte den til Brøndby, hvor den ifølge fakturaen kom fra. Det viste dig dog, at den efter et par dage stod uafhentet på posthuset. Jeg ringede til Nikolaj i Hobby og Fritid (Helsingør), han hentede bilen samme dag og fik kigget på problemet. Han opdagede ret hurtigt, at opladeren var defekt. Uden beregning sendte han en ny og bedre oplader retur sammen bilen - og nu er min søn virkelig glad. Flot ikk'! Vi handler gerne med Nikolaj, RCCentret og Hobby og Fritid I/S

kan anbefales

Har kun 2 små minus´er syntes der mangler mange billeder på deres side samt portoen er en smugle for dyr. men eller en go og hurtig handel.

Fint

Vores Stampede brændte den originale motor af. Vi blev rådet til at købe en ny og til at holde lidt mere øje med temperaturen af motoren. Imidlertid røg den nye også en tur. Derefter ville vi gerne have en motor fra et andet firma. Her blev vi rådet til en Orion 17x2. Efter et par ture med den, er vurderingen at den nye motor kun bliver halvt så varm som den originale fra Traxxas. ESC'eren bliver ikke varm overhovedet.
Man har taget sig tid til en god rådgivning og varerne er blevet sendt hurtigt og forsvarligt.
Det var rart at der først blev lyttet meget, for derefter at komme med det bedste bud på en løsning. For jeg har også engang oplevet, at der bare blev talt over hovedet på én. Men denne gang var altså alt bare perfekt.
Skulle vente lidt på at komme igennem (under 10 min), men det er okay, når man får sadan en god betjening.

RCCentret Details

Visit Rccentret