Realmaeglerne reviews

Realmaeglerne reviews

4.5

Solgt på 14 dage hos Realmæglerne på Nørrebro.

Selvom Realmæglerne på Nørrebro ikke havde de letteste vilkår for at sælge vores bolig, fik de den alligevel solgt på 14 dage, efter kun én fremvisning og til den pris vi ville have!!
-Vi havde nemlig haft vores bolig til salg hos EDC i ca. 7 måneder forinden, og da de ikke kunne klare opgaven skiftede vi til Realmæglerne.

Holdet fra Realmæglerne var enormt professionelle og salgslystne.

De startede naturligvis med en uforpligtende vurdering af lejligheden, og i modsætning til mange andre ejendomsmæglere satte de prisen til, hvad de realistisk set mente at de kunne få for den.
Da vi så havde besluttet os for at vælge netop dem til at sælge vores bolig gik det for alvor hurtigt!

Fotografen kom inden for få dage og på ingen tid var lejligheden til salg på deres hjemmeside.
Efter blot det første af vores planlagte åbne huse, fik de en underskrift på en købsaftale i hus med både en pris og overtagelsesperiode det var helt i top!

Deres gode service kommer også til udtryk ved at de ringer og fortælle hvordan det gik til åbent hus.
Hos EDC fik vi blot en standartseddel uden nogen brugbar information.

Bedst af alt, beviste de deres fremragende service ved, at de for alvor kæmper for at lukke en handel.
Køberen til vores lejlighed blev nemlig ikke godkendt af realkreditinstituttet, men det lod Realmæglerne sig ikke mærke af. For efter første afvisning sendte de kunden videre til andre banker, indtil han til sidst blev godkendt.

For en gangs skyld en ærlig ejendomsmægler, der kæmper for sine kunder, og går op i sit arbejde!
Jeg kunne ikke være mere tilfreds med Realmæglerne på Nørrebro.

"Nej tak til reklamer" står der på postkassen og vi ER tilmeldt ordningen "Nej tak"

Alligevel modtager vi uønsket spam fra RealMæglerne.
Det er for dårligt, og for uprofessionelt !

Virkeligt uprofessionel behandling hos Realmæglerne i Valby

I forbindelse med en hushandel oplevede vi Realmæglerne i Valby som utroligt uprofessionelle tangerende til det inkompetente. Hele forløbet var præget af grove fejl og mangler, og vi måtte gang på gang bede dem om at rette til. Vores oplevelse var endda, at de bevidst holdt sig uvidende om vigtige oplysninger, som de burde have videregivet til os. Det var kort sagt elendigt! De har på intet tidspunkt givet en undskyldning eller på nogen måde anerkendt deres uprofessionelle håndtering. Der ligger rigtigt mange ejendomsmæglere på Valby Langgade - lad for guds skyld være med at banke på hos Realmæglerne!

Ekstrem dårlig oplevelse ved Helge Smidt realmægler i Frederikshavn

Har prøvet at købe bolig det sidste 1/2 år, har budt på ejendommen og ringet mange gange, men der er aldrig blevet ringet retur, Vi havde en fornemmelse af at mægler ikke ville sælge boligen, da han ved vores henvendelser flere gange har oplyst, at ejendommen var eller blev solgt .Købet blev først til noget, da vi kontaktede sælger og derved fik forhandlet en pris, der kun var 30.000 over det første bud. Første bud blev aldrig forhandlet, selv om vi også på dette tidspunkt ville have budt som den endelige købspris. Vi fik en dato, hvor vi kunne få nøglen, men dette holdt ikke da mægler havde tilbageholdt vigtige oplysninger vedr. tinglysning både for os og vores advokat. Vi mistede en del tid, da vi havde håndværkere, der skulle i gang med renovering og ved at vi ikke kunne få nøglen til det aftalte tidspunkt kunne håndværkerne jo ikke komme i gang som aftalt, og vi er kom bag i køen. Da nøglen skulle overdrages, skulle vi mødes i huset sammen med forsyningen og teknisk forvaltning så der kunne blive åbnet for vand, varme og el. Mægler hilste ikke og opførte sig meget arrogant og nedladende og smed nøglen på bordet og sagde "her er nøglen" hvorefter han småløb ud af huset og ned til bilen og kørte derfra - uden yderligere kontakt. At mægler ikke behandler køber godt, er en ting, men at han ikke på noget tidspunkt har varetaget sælgers interesse for at få solgt ejendommen er ikke ok, han vil absolut ikke blive anbefalet til andre.

Usportslige og ubehageligt

Jeg fik et tilbud af Klaus Øllgaard fra Østerbro på at sælge min lejlighed, men da jeg senere fortalte ham at jeg havde fået et bedre tilbud fra en konkurrerende mægler blev han meget ubehagelig og begyndte at fortælle om hvordan de "ejede" denne konkurrende mægler og at dennes tilbud ikke var aftalt med ham. Jeg er nu blevet blandet ind i en sag som de burde have håndteret internt, hvilket jeg finder dybt uacceptabel og giver mig ikke ligefrem lyst til at vælge dem som mægler, hverken nu eller i fremtiden.

Det virker for mig som om at "frygt" er deres måde at sælge deres ydelser på, hvilket jeg finder dybt forkasteligt!

Ekstrem kompetent og professionelt

Mikkel fra Realmæglerne vanløse, solgte min andelslejlighed næremest før den var sat til salg, og til den pris jeg ville have. Gennem hele forløbet fik jeg god vejledning, og mægler var på hele tiden !

Kan bestemt anbefales !!

Brug ikke Thomas Jacobsen RealMæglerne Amager

Han bruger dig som det passer ham, spiller absolut ikke med åbne kort. Kan absolut ikke anbefales!!

Undgå Realmæglerne Garder på Frederiksberg

Jeg har været ved at købe en andelsbolig gennem Realmæglerne Garder på Frederiksberg. I salgsopstillingen stod der, at lejligheden ville få en altan. Efter første fremvisning blev det ændret til en fransk altan. Efter købet viser det sig, at vinduet i bedste fald kun bliver 10-15 cm større - og måske slet ikke større. Sælger har siddet i bestyrelsen som kasserer under planlægningen af byggeriet. Ca. 1½ måned før salget fik ejendomsmægleren tilsendt skitser på byggeprojektet. Alligevel har de bevidst valgt at videregive urigtige oplysninger. Jeg vil derfor advare andre imod at handle med Realmæglerne Garder.

Hjemmeside mangler opdatering

Man bruger en masse unødvendig tid på at søge og læse om interessante emner. Når man så vil have tilsendt salgsopstilling til en e-mail adresse, går der ofte 1-2 dage og så kommer beskeden: Solgt !

Det svar har vi så fået et par gange og kan se at de emner vi havde kikket på og som skulle være solgt, ikke løbende bliver opdateret med reserveret/solgt.

Ingen kvaler overhovedet!

min kæreste og jeg solgte vores lejlighed for omkring et års tid siden. Vi snakkede med Real mæglerne og vi kom frem til en fornuftig pris på lejligheden. 14 dage efter var den solgt! Der var godt og vel 4 fremvisninger på de 14 dage. Godt arbejde, hurtigt salg! Kort sagt - Real mæglerne kan sku finde ud af at sælge!

Uønskede reklamer

Jeg har specifikt ønsket ikke at få reklamer men alligevel kan de ikke holde sig på måtten.

Det er simpelhen for dårligt.

Fin service.

Har ikke noget negativt at sige om Real mægleren

Flinker folk

Kan kun sige jeg fik en god service ved dem og de har sørget for videresendelse af post til tidligere ejer mm så skal jeg handle hus igen bliver det ved dem,selv efter handlen var gennemført har de flinkt svaret på mine spørgsmål så et anbefalings værdigt firma.

ok betjening

Købte hus, fik en udmærket betjening og fik de oplysninger vi ville have. Ellers havde man nok også fundet et andet hus

Is Realmaeglerne your company?

RealMæglerne Flemming K. Andersen Details

Visit Realmaeglerne