Realypay reviews

Realypay reviews

Very low
2.3

Do not use this company

This company is a rip-off
Us it at your PERIL, they do not answer e-mails and there is no chance of getting your money back!!!!

site sans garantie

J'ai acheté des bottes sur un site internet en payant par l'intermédiaire de Realypay. L'article reçu ne correspondait pas à la commande et s'avérait de plus être une contrefaçon. Le site de vente a aujourd'hui disparu. J'ai fait une réclamation à Realypay mais n'ai jamais pu être remboursée. Ils agissent en tant que complice de sites de vente mal intentionnés.

FUP!!!!

ØV.... Er desværre nok blevet narret af et fubfirma Nikeudsalg.org
Blev så glad da jeg fandt et par fede Nike sko til halv pris! bestilte og 2 dage efter trækker de pengene fra min konto........ men har intet hørt fra dem side!!! Der står ikke noget på trustpilot om nikeudsalg.org men derimod om det betalings "system" de bruger (Realypay) alle skriver at det er fub og de aldrig modtager varene og at det er Kopi varer der bliver nappet i tolden!!!!!!!!! Det var da vist de 590,- PIS OS

Horrible experience with this company DO NOT BUY LULULEMON FROM THEM

Buyer beware-I purchased what I thought were Lululemon yoga pants through this company and was sold fake and very cheap knock-offs that they sent me from China. I cannot reach them and my emails continue to get sent back. I would never do any business with these people-they will rob you blind and the only way to get any refund is if your credit card company has mercy on you. I am sick and I was duped. Please save yourself from this unethical company-DO NOT USE THEM OR DEAL WITH THEM IN ANY WAY.

CONTACT IS IMPOSSIBLE TO THIS COMPANY - STAY AWAY

I have bought an item and paid by Visa through Realypay
Nothing happened
It is impossible to contact Realypay - because there is no email addresse
Realypay homepagne is only in chinese language
No contact - money lost - close down this company - I mean it REALY

Esperienza pessima e assistenza inesistente

Parto dal fatto che l'assistenza di questo servizio è pessima e inesistente. Il sito web è fuorviante e se non ricevi quanto hai acquistato puoi dire addio ai tuoi soldi. Pagate solo e sempre con paypal se volete essere assicurati. E' un mese che ho scritto diverse volte all'assistenza per richiedere un rimborso forzato, poiché il negoziante non risponde alle mie e-mail.

Endnu et fup firma.....www.flipflopsales.com,

har været i kløerne på endnu et trick firma, ledte efter flipflop (sandaler) fandt dem på engelsk netside www.flipflop.com , fik afsendt 3 ordre, DESVÆRRE til ialt 6000, kr.
nu 1 uge senere, med en mail korrespondacne med sunnykit01.com hvor intet besvares udover de beder om flere penge til deres western union bank så kan man få special discount. jeg er målløs over hvor let man blir narret.
Jeg har fået spærret mit kort idag, og håber min danske bank vil dække tabet.

nach 4 Wochen keine Ware, kein Geld

hallo
ich sollte meine Ware von der Firma nikefreepink.de (Quantity(1)X Nike Free 5.0 V4 Frauen Laufschuh Total Orange Größe:US7 = UK5 = EUR38 price:53.19EUR + Versandkosten:11.57 Zahlungsart: Online-Zahlung per Kreditkarte )
innerhalb von 3-10 Werktagen bekommen,
hallo
innerhalb von 3-10 Werktagen bekommen,
nach 4 Wochen kein Info, keine Ware, kein Geld

Fup betalingssite, der samarbejder med fupfirmaer

Jeg dummede mig og handlede på www.dk-nikefree.net.
Det viser sig at være et kinesisk fupfirma, der sælger ulovlige kopiprodukter, som de med stor sandsynlighed slet ikke sender til dig. Hvis de endelig gør, så bliver varerne konfiskeret i den danske told.
RealyPay stod for den økonomiske transaction.
Ingen af firmaerne har svaret mig i ugevis. Der er ikke sendt nogle varer. Jeg annullerede min ordre efter nogle få dage, da jeg opdagede fejlen. Men jeg har ikke fået svar.
Penge er trukket. Regningen lød på i alt 413 kr. - De hævede imidlertid 448 kr.
HOLD JER VÆK!!!
Jeg kan se, at det amerikanske www.scambook.com også advarer mod dem.

Svindel

Pas på når I køber på hjemmesider. De kan se danske ud, men måske er de det ikke, og så gælder dansk købelov ikke, man kan ikke fortryde og man kan ikke nægte modtagelse. Det sidste må man aldrig gøre, så bliver varen, der er ren junk, destrueret, og man har mistet sine penge. Pas på sider med billige mærkevarer, fx MBT, NIKE mm.

Hold Jer Væk! (Stay Away)

Siden er Falsk! de sjæler jers kradit kort oplysninger og tommer få meget fre ens konto de kan.!

The site is fake! they steal cradit card information and uses it as much as they can before you notice!

Fake

De skylder mig 1400 kr. Dette betalingssite, synes lige de skulle hæve beløbet to gange!! Butikken der brugte dette betalingssite var gode nok. Fik min vare osv... Men betalingssitet realypay. Ikke til at stole på! Tænk de bare hæver 2 gange! Og ikke giver dem igen. De lovede det. Men der er gået mdr nu! Danske Bank siger, at pengene er tabt.

I am not happy about this company!

I have not recieved my 4 jerseys that I order on December 5, 2012. I am sad that this company did not send my order yet, and I have been trying to contact them for days to check the status of may order. This is making me really uncomfortable about using this company for anything else. I ordered these jerseys for my kids on Christmas, and now I am not sure what I am going to do.

Alese0803@yahoo.com

Denne side er falsk

Denne side er falsk varene kommer fra kina og er junk. Kan absolut ikke anbefales. Problemet er at denne betalingsterminal har en masse sider under sig og disse ser på overfladen ok ud, men det er fub.

Is Realypay your company?

realypay.com Details

Visit Realypay