Rebelsunion reviews

Rebelsunion reviews

8.1

Nice

Virkelig fedt design og super kvalitet!

Super oplevelse

Emil fra Rebels Union er en super cool fyr, der er klar til at hjælpe med købsoplevelsen. Jeg havde et mindre problem med leveringen (viste sig at være Post Danmarks skyld), men det blev løst på ingen tid. Super fedt!

God kundesupport!

Jeg kan helt klart anbefale rebels.union. Deres varer er lækre, og leveringen er lynhurtig, men derudover synes jeg også, at deres kundesupport er rigtig god.

Jeg stod selv i en situation, hvor jeg var lidt i tvivl om, hvilken størrelse min t-shirt skulle være, men det var blot at sende dem en mail, hvorefter jeg fik et svar tilbage ganske kort tid efter.

Det gav mig alt den information, som jeg skulle bruge, og det betød, at jeg hurtigt kunne få bestilt min t-shirt. Så mange tak for det rebels.union.

Fedt sted at handle.

Kvaliteten er i top, det jeg har bestilt passer perfekt. Kan uden tvivl anbefale andre at handle her!

Kanon godt arbejde

Fik designet logo, folder og facebook side.

Prisen var virkelig god og designet endnu bedre.

Kan klart anbefales.

Super kvalitet og kort leveringstid!

Der er intet negativt at sige. Varen kom hurtigt og kvaliteten er efter min egen vurdering i top. Handlen var ganske smertefri.

Fantastisk shop!

rebels.union har nogle super fede crewnecks og t-shirts! Jeg bestilte en crewneck og leveringen var hurtigt. Kan kun anbefales herfra!

Købte en af de fede t-shirts fra rebels.union tirsdag aften og havde den i hånden torsdag - sådan skal internethandel bare køre.

Kvaliteten er som lovet helt i top, så helt klart 5 stjerner herfra.

Hvad sker der?

Jeg bestilte to t-shirts på Rebels.union.dk. Jeg modtog den ene som var rigtig størrelse og farve, men kunne ikke forstå hvor den anden blev af. Jeg har nu efter over en uge, og flere mails og opringninger ikke hørt ét ord fra dem. Jeg kan ikke forstå hvorfor der ikke bliver taget en telefon i hverdage omkring 13, eller hvorfor der ikke bliver svaret på en eneste mail. Det er da godt nok dårlig service!
Søren M found this review useful
rebelsunion.dk

Reply from rebelsunion.dk

Hej Emil,

Mærkeligt at du ikke lige vil kigge din email inden du fare i flint. Jeg har vedhæftet et bevis på at vi har besvaret din email, dette kan ses her:

Vi håber du vil besvare denne email så vi kan få dette afklaret hurtigst muligt.

God dag

/Emil
kundeansvarlig
rebelsunion

dårlig

Utrolig dårlig betjening. Modtager min varer 4 uger for sent, i en forkert farve, som jeg nu ikke kan byttes pga. en af arbejderne. Overhovedet ikke anbefalet herfra!
rebelsunion.dk

Reply from rebelsunion.dk

Da trøjen er taget i brug jf. billeder delt på sociale medier kan vi ikke tage trøjen retur da vi derved ikke kan stå inde for om den er brugt offentligt til en fremtidig kunde. Vi var i dialog med køberen dog uden nævneværdig gensidig interesse i en løsning.

rebelsunion.dk Details

Visit Rebelsunion