Recordere reviews

Recordere reviews

4.4

Utroværdige artikler

Det virker som om at recordere.dk er i lommen på flere af deres annoncerende samarbejdspartnere.

Redaktøren [navn fjernet] er nedladende i hans sprog og mailkorrespondance.
Artiklerne er uinteresserante og fyldte med faktuelle fejl.

Jeg må på det kraftigste fraråde at gæster benytte sig af denne hjemmeside, hvis de ønsker kompetente artikler og råd til forbrugerelektronik.

Begrænset teknisk overblik – men med manglende kontrol

Deres slogan: Danmarks største nichemedie for hjemmets elektronik og indhold – lever de ikke helt op til. Snarere tværtimod.

Men i begyndelsen af 2013 kunne recordere.dk fejre 10 fødselsdag – senest også med et forum som burde komme væk fra det selvfede, klap dig selv på skulderen, til et mere enkel og forståelig forum. Forummet kan godt virke lidt ”logebrødreagtigt”. Der burde være nogle forpligtigelser med, når det også er et forbrugerorienteret forum!
En enkelt passage i et indlæg, kan ødelægge alt og udvande det som en person spørger om! Er der brugere der argumenterer forkert, så tager de sig ikke af, at man kommer med en rettelse, der modsiger dem!
Med den kendthed og brugerinteresse der er på recordere.dk, så er det mærkeligt at der kan være betydelig forskel på nogle produkter som bliver negativt rakket ned, mens de får positiv omtale på andre danske netsider om elektronik!
Hvis du søger specielle/konkrete svar på spørgsmål, så henvend dig til butikken eller producenten! – Eller prøv andre mindre specialorienteret netsider der primært tager udgangspunkt i enkelte teknologiske ting – som f.eks. mobiltelefoner. – Via recordere.dk, kan det godt være med intetsigende svar, så teknisk hjælp og assistance ender med at blive lidt af en smagssag. – Man kan godt blive vejledt forkert, så fejlkøb er uundgåelig.

Kan nogle ikke svare og hjælpe ordentligt, så henviser de bare til engelsksproget netsider – UDEN at tage hensyn til, at der findes nogle, som IKKE forstår engelske, tekniske gloser!

Nogle svarer uhensigtsmæssigt – ja, de taler direkte ned til folk!
Mens få møder hinanden i ligeværd, med gode, letforståelig svar.
Enkelte navnkundige brugere, der er med i redaktionen som bl.a. moderator af recordere.dk, sætter den dårlige, jagende stemning!

Der er nogle overnørder, som er flere skridt foran de fleste og ønsker at sætte standarden, så flere skrotter det de er tilfredse med, selvom de ønsker at bruge og købe det i fremtiden under en eller anden form.

– Som med navnet, recordere.dk, nu hvor det p.t. er blevet muligt at købe en ny Blu-ray recorder til hjemmebrug, så viser det bare, at ”gamle” tekniske hjælpemidler, stadig har sin berettigelse!

Fornyelse af tv-standart, er et andet eksempel på, at nogle fastholder fokus på det strengt nødvendige i den tekniske udvikling. – Producenterne læser sikkert også med på siderne.

recordere.dk ophøjer lidt for meget, hvad den nye teknologi kommer med, og virker derfor indimellem som ren reklame!

Det miljømæssige ansvar med hensyn teknologi, det har ikke fokus på siderne!

Siden er præget af en vis storhed. Kontrolering med brugerne, kan opstå. – Bortset fra det, så kan recordere.dk være rimelig at tjekke ud.

– Men der kan godt opstå tvivl om nogle brugere som præger debatten meget, om de kommer fra branchen selv, uden at det kan læses via navn eller profil.

Det er en balancegang, at fastholde det som et alment forum.

Samtale og debat, har et præg af en forkærlighed for visse nuancer – lidt ensidigt!

Det er et problem, måske fra ejerens side, at ikke alle kritiske indlæg finder vej til forummet. Derfor bør man være opmærksom på med hvilken vinkel, emnerne vælges – for så er recordere.dk stadig rimelig at tjekke ud.
– Men vær opmærksom på den journalistiske uafhængighed – den er ikke altid tydelig nok.

– Styreformen bliver præget af de mange/forskellige moderatorer. Desværre findes der ikke p.t. et dansk brugbart alternativ.

Flere brugere tåler ikke, at man påpeger leveringssvigt og betalingsproblemer hos butikker med teknisk udstyr – den almindelige opfattelse er, at det er helt naturligt, at pakker kan forsvinde!

Desværre har recordere.dk et manglende ansvar, idet chikane er gennemsigtigt på forummet!
Juridisk kan det desværre ikke stilles til ansvar for brugernes opførsel.

Konklusion: Ejeren, [navn fjernet], mangler desværre overblikket over siden.

Recordere.dk er et nyheds site med online community

Jeg er selv aktiv på recordere.dk, og jeg syntes absolut det er danmarks bedste AV Site.

Træd ikke forkert

hvis du ikke ved hvad du snakker om kan du ikke stillet et spørgsmål derinde , det er mere til den nørdet side end til den forbruger venlige side.
Så stiller du et spøgsmål der ikke er helt korrekt eller du ikke lige ved hvad det er du skal stille af spørgsmål ,så får du 10 modspørgsmål , men alt i alt fungere det fint , dog en mangler på anmeldelser.

Indspist forsamling!

Blev banned fra forummet fordi jeg kommenteret at der var et branchemedlem der overskred deres egne retningslinjer mht reklamer på sitet. Så min besked blev slettet og jeg blev som skrevet banned fra forum.
Det var åbenbart meget ulovligt at prøve at hjælpe dem med at holde styr på deres egne regler, eller så ligger der nok bare noget mere under. Kunne tænkes at Recordere får procenter på fællessalg fra denne forhandler og derfor kan han godt få lov at lave lidt ulovlig reklame på sitet. Jeg mener bare det er unfair overfor de firmaer som betaler for reklamere på sitet.
Jeg har efterfølgende prøvet at kontakte dem flere gange, for at få en forklaring på hvorfor min besked blev slettet og hvorfor jeg blev banned fra sitet, men de svare ikke på mine mails.
Brug hellere hifi4all, det er ikke så indspist og meget større publikum. På recordere er det de samme 50 personer der sidder og skriver beskeder til hinanden.

Genial side og flinke mennesker.

Ja overskriften siger det meste.

Har "kun" været der i 3 dage men er allerede blevet meget klogere på Hifi området. Ingen sure miner over at man måske spørger som en uvidene person. Og ingen latterlige svar fra oversmarte folk.

Så 5 stjerner kan varmt anbefale dette forum samt side :)

God hjælp at hente!

Brugte siden i forbindelse med mit køb af harddisk optager. Fik hurtigt og klart svar på mine "dumme" spørgsmål.

Kan klart anbefale siden til andre.

Is Recordere your company?

Recordere Details

Danmarks største AV Magasin