redcoon Danmark ApS reviews

redcoon Danmark ApS reviews

5.5

Fin service med god pris, bare lidt træls vedrørende forsendelse (PS4)

Jeg købte min playstation 4 d. 28/11 og jeg var klar over at jeg ikke vil få den til release.
Så får jeg en email d. 26/12 at min ordre er forsinket til d. 22/1/14.
Så tænker jeg da fint nok, min ps4 er forventet der, så skal jeg regne med den i den tidsperiode.

Så får jeg en email igen d. 2/1 at min ordre er forsinket (igen) til d. 29/1.
så tænker jeg fint nok, det kan ske, lad gå.

Så får jeg en email IGEN d.9/1 at med at min ordre er forsinket (IGEN) til d. 5/2.
Så nu var jeg ved at blive vred. Det kan jo ikke blive ved sådan her!

Så vågner jeg op her i morges og går ind for at tjekke min ordre, og så står der "Din ordre befinder sig i forsendelsesafdelingen"
Hvad skal det så betyde??? at det tager dem 20 dage at sende den ordre??

Nu skrev jeg så idag d. 13/1 med deres mega flinke kunde service, og jeg fik at vide at min pakke er sendt. Så det vil siger jeg bør få min pakke 21 dage før end regnet med. Det var vel ikke så dårligt :D

Utilgivelig levering!

Bestilte et par høretelefoner og fik dagen efter en mail om at der var "godt nyt" Min ordre var behandlet og afsendt. Nu 12 dage efter stadig intet modtaget. Jeg søger pakken på Track and Trace og ser pakken er sendt på depot i Danmark. jeg venter yderligere et par dage. Så ringer til Redcoon og får at vide at pakken er strandet i Holland? Jeg kan ikke få mere at vide og venter så stadig.............. Jeg vil tænke mig om en ekstra gang før jeg handler ved Redcoon en anden gang.

God pris, langsom levering.

Jeg går normalt i en bue udenom denne type internetbutik, fordi at det som regel handler om at sende så meget som muligt udover rampen, end at ligge vægt på kundeservicen. Prisen var 250 kr billigere for et TV til 3500 hos konkurrenterne. Da jeg skulle bestille det til min mor valgte jeg det billigste, ellers havde jeg valgt komplett.dk. Det er irriterende at varen kommer en uge efter man har bestilt og at fragtfirmaet ikke er særlig fleksibel med leveringen, da de typisk leverer når man er på arbejde. Men det er nok det man må finde sig i, når varen er lidt billigere, så er der sparet på logistikken.

Aftale overholdt, hurtig levering

Braun Foodprocesser, svarede til forventningerne og leveret 4 arbejdsdage efter køb. god service.

Ikke godt nok

Jeg har bestilte en Nicer Dicer Plus hos Redcoon d. 30/12-13 meget sent om aftenen.
Da varen fortsat ikke var dukket op i dag fredag d. 3/1-13 og varen var på lager da jeg bestilte - valgte at kontakte dem via chatten.
De havde desværre ikke flere på lager... fair nok. De tilbød at annullere min ordre.

Dermed får min mor ikke sin fødselsdagsgave på søndag, som håbet... men det er menneskeligt at fejle... MEN da jeg så kommer hjem i dag. 10 timer efter jeg har skrevet med chatten, så står varen fortsat som "På lager" på hjemmesiden.

Det er useriøst! Så flere falder i fælden, og tror de får leveret en vare hurtigt.

2 stjerner for god informativ hjemmeside, og hurtigt svar på chatten. Alt det andet kan jeg ikke bruge til noget.

God pris og hurtig levering (fra Tyskland)

Bestilte en aktiv subwoofer hos Redcoon, som blev afsendt dagen efter bestilling. Langt det billigste sted, jeg havde fundet.
Da varen afsendes fra Tyskland, som der også står på deres hjemmeside, var leveringstiden selvfølgelig lidt længere end fra en dansk virksomhed. Men til prisen kan jeg ikke klage.

Fin side, mange produkter og hurtig levering.

Fremragende kundeservice

D. 17 december bestilte jeg en bilradio til min far i julegave. Den blev sendt afsted til leveringsadressen, men mit navn stod ikke på postkassen, og pakken blev derfor sendt tilbage. Dette har selvfølge ikke noget med Redcoon at gøre, og jeg bedømmer alene dem og deres service. I hvert fald blev pakken sendt tilbage, og jeg ringede til kundeservice og fik fat i Andreas, som var rigtig god til at hjælpe med at finde ud af, hvad der så skulle gøres, og han sagde at vi bare måtte finde ud af, om jeg skulle have pengene tilbage, eller om pakken skulle sendes igen til en anden adresse. Han rådede mig imidlertidigt til at ringe til PostDanmark, da han kunne se at pakken skulle være på det nærmeste posthus. Det gjorde jeg, men pakken var sendt retur, og jeg kunne naturligvis ikke nå at få den leveret inden jul. I dag, D. 27 december, ringede jeg igen til Redcoon og fik igen fat i Andreas. Han var igen meget venlig og hjælpsom, og når pakken er ankommet til Redcoon, bliver den sendt til min fars adresse og til hans navn, uden problemer. Glimrende kundeservice, og stor tak til Andreas!

Helt fint

Trods dyr forsendelsesomkostning var det stadig billigere end på andre internetsider. Varerne kom hurtigt og skabte glæde juleaften!

Der findes væsentligt bedre alternativer!

Jeg bestilte et tv fra redcoon.dk en fredag aften men fortrød umiddelbart efter, så jeg vendte tilbage til deres hjemmeside for at annullere ordren. Det viser sig så, at det ikke kan lade sig gøre. Man skal kontakte redcoon telefonisk eller via email. Så en halv time efter ordren er afgivet, sender jeg en mail, hvori jeg beder dem annullere ordren. To dage senere, mandag formiddag, får jeg en mail, hvori der står, at det ikke kan lade sig gøre at annullere. Jeg ringer straks til dem for at høre en forklaring på hvorfor. "De har åbenbart pakket i weekenden", så nu bliver man desværre nødt til at sende fjernsynet på rundtur, så jeg kan afvise det og sende det retur.
Okay, dårligt system men hvis man ser på hifipriser.dk, lover redcoon leveringstider på 2-3 dage, så det er til at leve med. Men REDCOON LYVER! Leveringstiden er på 10 dage! Og ligeså lang tid når varen skal returneres. En proces der varer tre uger for en vare jeg forsøgte at annullere med det samme. Tre uger hvor redcoon holder på mine penge.
Der findes væsentligt bedre alternativer derude, folkens! Sidst jeg købte fjernsyn over nettet, gik leveringen meget hurtigere. Støt ikke redcoon, før de får rettet op på deres arbejdsgange. Det er under alt kritik, at det ikke kan lade sige gøre at annullere en ordre via hjemmesiden. Og det er da at pisse på kunderne at bruge et fragtfirma, der skal bruge ti dage på at levere en pakke i lille Danmark.

Aldrig mere Redcoon!

Bestilte en iPod som julegave i begyndelsen af december. To dage efter fik jeg en mail, hvor Redcoon beklagede, men den ønskede vare var desværre ikke i hus. Den ville først blive leveret d. 5. januar. Jeg annullerede selvfølgelig ordren via mail og bestilte iPod' en et andet sted.
Så gik der et par dage, hvorefter Redcoon mailer til mig, at de er så glade, for nu er varen kommet, og de har sendt den til mig og trukket mig for beløbet på min konto. Har totalt ignoreret, at jeg annullerede ordren (går den, så går den).
I tre dage har jeg forsøgt at få fat på dem. Deres chat virker ikke, de svarer ikke deres telefoner, og ingen vender tilbage med svar på mail. Jeg regner egentlig med, at mine penge er tabt. I bedste fald kan jeg afvise pakken og få mine penge tilbage efter en måneds tid, men hvad sker der dog for dem?
For pokker. Havde jeg dog bare set de her kommentarer på Trustpilot først. ALDRIG mere Redcoon!

Hej Diana,
Beklager at vi ikke har kunnet leve op til dine forventninger. Jeg kan se at vi ikke har været hurtige nok i din sag, og det er en af grundene til at din bestilling alligevel blev sendt.
Du har fået tilsendt en automatisk genereret mail med forventet leveringsdato. Jeg beklager at den mail har være misvisende. Vores chat har fungeret fint, kan du have henvendt dig udenfor vores åbningstid?. Vi har været overvældet med henvendelser op til jul, og desværre har vi ikke nået at besvare alle opkald og e-mails så hurtigt som vi gerne ville.
Jeg kan se at din pakke er på vej retur, du modtager automatisk en mail så snart din pakke er tilbage på lageret, og beløbet for din ordre tilbageføres.

Flot service

Super, super flot chat-service (mange smil igennem PCén :-)). Produkt under garanti.
Dagen efter stod fragtmand og hentede enheden på mit arbejde.
Hele status forløbet kan følges hos reperatøren.
Modtager nu ny DVD
Redcoon kan klart anbefales

Glemte vist at tjekke trustpilot inde jeg købte

Jeg glemte desværre at kigge ind på trustpilot vedrørende redcoon da jeg bestilte min playstation 4. Men den lave pris og med release d. 29 november hvis man bestilte, loggede godt og grundigt. Nu står jeg så, som mange andre der har bestilt igennem redcoon om jeg overhoved ser den playstation?

Hvordan kan alle andre virksomheder klart sortere og vurdere hvem der med garanti får en playstation? og samtidig står redcoon og ikke ved noget som helst. Det eneste man får ud af at skrive til supporten er, at det ved de ikke, men de tror jeg får den snart.

Jeg ved godt det ikke er supportens skyld og de skal sikkert tage imod meget **** pga. de grådige chefer der kun har den strategi at bondefange folk.

De er fyldt med vage undskyldning og måskeer, som bare lader kunde stå i uvished, hvilket er noget af det værste. De kan ikke engang sige, at man ikke får den leveret, så man har muligheden for at bestille et andet sted.

Jeg er ikke utilfreds over ikke at få min leverance, men at jeg ikke får nogen information og at når man skriver til supporten heller ikke kan få noget svar. Dvs. ligger du en ordre ind hos redcoon, så ser den sådan ud, indtil du har fået din leverance.

Dato: 03-12-2013
Bestilling: xxxx
Dato for levering: Snart, men vi ved ikke om du får den indenfor 5 år.
Har du spørgsmål, så lad venligst vær med at kontakte os, for vi ved ikke noget.

Hvornår kan jeg få min playstation 4? eller skal jeg gå et andet sted hen?

Hej Nikolai,
Jeg beklager det sene svar, vi har haft meget travlt på det seneste.
Jeg vil gerne starte ud med at forklare at vi ikke er ude på at bondefange folk, det får vi intet ud af.
Grunden til at vi ikke kan sige noget om din placering på listen er at vi har en stor fællesliste over ordre vi har modtaget fra flere lande.
Jeg kan nu se at din ordre er ved at blive pakket, hvis den når med lastbilen i morgen skulle du tidligst modtage din pakke på mandag.

Jeg håber at have været dig behjælpelig.

Asif.

Aldrig mere !!

Modtager først en defekt vare som returneres, for derefter at modtage samme vare igen. Ved selvfølgelig ikke om det er samme vare, men præcis samme fejl.

Reply from redcoon Danmark ApS

Jeg beklager hvis du har fået tilsendt det samme defekte produkt to gange. Det er ikke normal procedure. Jeg kan imidlertid se at vi har fået produktet retur og at du har fået pengene for varen tilbageført.

Asif

Redcoon bruger usmarte salgstricks for at lokke kunder til køb af Playstation 4 de ikke har alligevel

Jeg bestilte PS4 til en god pris d.7. oktober og fik en bekræftelse til release den 29. november 2013.

D. 9. november skriver de på hjemmesiden at de ikke længere på nye ordre kan garantere levering til release. Men jeg har så også bestilt 1 måned før og HAR d. 29. 11 som leveringsdato.

Jeg har efterfølgende forsøgt 2 gange at få svar på om min ordre sendes til release, hvilket de blot siger de ikke kan oplyse om...... I dag på release dagen har jeg så skrevet til dem igen og forespurgt og har fået flg. svar:
"Jeg kan ikke se hvilket parti din ordre tilhører og kan derfor ikke sige hvornår du får den leveret"
Så spørger jeg om hvornår jeg SÅ kan få PS4 leveret. Svaret er:
"Det kan jeg ikke sige noget om på nuværende tidspunkt"

Tak siger jeg bare !! Så kunne man ligesågodt have bestilt den et andet sted..... Man kan åbenbart altid bondefange kunderne med en lav pris og så ikke levere alligevel ! Super..... Nø de venter sikkert så længe til den falder i pris !!
SKOD siger jeg bare !

Hej Henrik,
Jeg beklager den oplevelse du har fået med hensyn til din bestilling af Playstation 4. Jeg kan fortælle at vi altid gør vores bedste for at informere vores kunder omkring deres bestillinger, og selvfølgelig altid prøver at leve op til de forventninger vores kunder har.
Med hensyn til den "bekræftelse" du fik d. 7. oktober, kunne det måske være en ordrebekræftelse? Vi har i hvert fald reklameret med at Playstation 4 ville have release d. 29. november. Dette er dog ikke ensbetydende med at vi ville kunne levere til den dato. Vi er meget forsigtige med at melde ud omkring forsendelse, da vi har et fælles lager i Tyskland og vi sender også til andre redcoon kunder derfra. Vi vil nødigt skuffe vores kunder.

Til sidst, vi er på ingen måde ude på at bondefange dig eller vores andre kunder. Vi lever af tilfredse kunder, og vi vil intet få ud af at sælge produkter vi ikke kan levere, andet end utilfredse kunder.

Jeg håber du forstår.

Asif :)

Mangel på fleksibilitet

Jeg bestiller varer den 16-nov - den 18-nov får jeg mail om at mine varer er blevet afsendt.
22-nov kontakter jeg redcoons chat, da jeg stadig ikke har fået mine varer.
Jeg hører ikke mere, så 25-nov kontakter jeg redcoon igen. Jeg får så besked på, at pakken skal efterlyses. D.d. kontakter jeg redcoon for at finde en løsning, da jeg har printer/scanner problemer og derfor ikke kan printe, underskrive og scanne den formular de ønsker tilsendt.
Men redcoon står stejlt på, at de ikke kan gensende eller returnere mine penge før de får denne formular. Jeg tilbyder at sende mail med indholdet af formularen og evt. et billede af min underskrift med henvisning til formularen og så sende på e-mail, men de står stejlt på dette og vil ikke foretage sig yderligere før de får formularen med underskift. Jeg beder om de ikke kan være lidt fleksible og at jeg sandsynligvis først kan sende formularen om et par dage. Men svaret er NEJ.
Så min konklusion er, at jeg ikke kan anbefale brug af dette firma, da det er en meget langsommelig og ikke fleksible proces de har, når det viser sig, at de ikke er i stand til at levere det bestilte og betalte.
Heldigvis er det ikke et meget stort beløb jeg har købt for og nu må jeg se, hvor lang tid der skal gå før jeg får mine penge retur...

Hej Birte,
Beklager at din pakke forsvandt under transport. Hvis en pakke skulle blive væk, skal vi altid sikre os at have en underskrevet formular, så vi kan sende dig en ny pakke og få erstatning for mistet forsendelse. Vi er selvfølgelig interesseret i at få det løst hurtigst muligt, det kan dog godt tage noget tid at opspore en forsvundet pakke. Jeg kan se at vi har foretaget en tilbagebetaling til dig, så jeg håber at alt er i orden.

Asif

Nem annullering af ordre.

Havde bestilt et headset i går aftes, i håbet om at det kunne nå frem til fredag. Jeg tog kontakt til chatten, for at høre om ordren kunne leveres fredag. Det kunne den ikke, men ville først komme mandag. Derfor valgte jeg at annullere ordren.
Mange taler om at det er svært at annullere ordre hos mange internetbutikker.
På chatten var venligheden i top, dog skulle der lige tjekkes et par ting før det kunne lade sig gøre.
Før chatten var slut havde jeg allerede modtaget en email som bekræftelse af annulleringen, pengene var selvfølgelig heller ikke trukket fra min konto.
Alletiders service!

Vare er på lager.. Vent.. Nej det er den ikke alligevel. Snydt!

Jeg har tidligere haft ok erfaringer med Redcoon.dk, hvis man ser bort fra at korte leverings tider ikke har været noget de kan prale af. De må være faldet totalt af den på det sidste. De sidste par køb jeg har prøvet at fortage oplevet at deres lager status ikke passer, og at de også trækker pengene inden de har sendt ordren. I det sidste tilfælde var jeg inde og bestille en vare fredag. Mandag får jeg så at vide at varen ikke er på lager og ikke kan skaffes mere. De spørger om jeg er interesseret i at købe noget ande. Jeg melder over for Redcoon at så er jeg ikke interesseret i at handle og de gerne må annullere min ordre. Jeg hører ingenting. Så går der ca en dag og jeg får en mail som siger at min vare bare er forsinket og jeg kan forvente at få den om en måned. (Whut tænker jeg). Jeg tager fat i online chatten som bekræfter at varen er udgået og de tilbyder at annullere ordren (igen åbenbart). Jeg takker ja til dette. Ordren er nu annuleret da de ikke kan skaffe den. Samtidig får jeg lige at vide i annullerings mailen at de nok skal føre pengene tilbage til mit betalings kort. Tilbage? Er det ikke dansk købe lov vi handler efter? De må da så vidt jeg er informeret ikke trække penge før de har sendt varen, og med god vilje mens de pakker den, men for en vare de slet ikke har? Efter to gange på en måned at opleve at deres online butik ikke stemmer over ens med deres lager, og de sågar bryder loven ved at trække penge de ikke må, må jeg indrømme at det er sidste gang jeg handler her. Jeg vil opfordre alle der handler på siden til at afvente med at se frem til sit køb før den efterfølgende skrivelse er nået ud efter ordre bekræftigelsen. Og vær opmærksom på hvornår de trækker pengene.
At deres lager ikke er reflekteret på hjemmesiden må være den største fallit erklæring af en online shop. Det må være den mindste ting at have styr på.

Mvh Mark

Hej Mark,
Jeg beklager at du har oplevet forvirring i forhold til din tidligere bestilling. Jeg vil starte med at sige at vi har et stort fælleslager i Tyskland, derfra afsender vi varer til flere lande, inklusiv Danmark. Det er derfor svært for os at give dig en præcis status med hvor mange stykker af en bestemt vare vi har på lager. Men vi arbejder på at få et lagerstatussystem der er "real time".
Vi beklager fejlen med at have trukket dine penge, de er i mellemtiden blevet tilbagebetalt.

Irritation

Det tilsyneladende blevet mere udbredt for virksomheder på nettet, at skrive på lager uden at varen er på lager. Det da helt forståeligt at de ønsker at tjene penge, hvor mange internet virksomheder udnytter denne fremgangs måde, for at få folk til at vælge dem ved køb af et produkt. Folk står tit og ønsker varen så hurtig som muligt, og så billigt som muligt. Hvilket så viser sig at den forventet leveringstid er en uge længere end forventet eller oplyst. Foruden det at jeg ikke syndes at der ellers har været noget at pege finger af, hverken produkt eller venligheden/servicen under kontakt med dem, så kan jeg alligevel ikke lade være med at tænke over alle de vare hvor dér står, ikke på lager, om det kun er brugt som fyld for at give indtryk at større virksomhed. Under alle omstændigheder, vil jeg på et andet tidspunkt afholde mig fra at købe hos dem, så frem det er noget jeg forventer leveret indenfor et par dage!

Meget dårlig kundeservice

Jeg bestilte en juicepresser på deres hjemmeside, og modtog en ordrebekræftelse.
Dagen efter går jeg ind på deres hjemmeside, for at se produktinformationen igen. Men dette var ikke muligt. Juicepresseren var fjernet fra hjemmesiden. Jeg henvender mig til deres kundeservice, og spørger ind til hvorfor jeg ikke kan finde produktet mere, og ligeledes hvornår jeg kunne forvente levering af varen (det skal lige nævnes, at inden jeg købte varen, ringede jeg ind, hvor en medarbejder sagde, at der ville gå 3 dage før produktet var på deres lager igen)
Jeg fik afvide, at produktet var udgået fra deres sortiment, og de ikke fik varen igen, og de 2-3 personer der havde bestilt maskinen, kunne få besked engang i 2014, om de måske kunne få en maskine hjem til dem.
Jeg spurgte om vi kunne finde et andet alternativ, eftersom vi havde indgået en bindende aftale (jeg havde modtaget ordrebekræftelsen) og det ikke var noget der skulle være til ugunst for køberen, at de fra den ene dag, til den anden havde besluttet ikke at forhandle den vare længere. Det var en utrolig uhøflig og alt andet end serviceminded medarbejder, der afslutningsvis sagde, at enten måtte jeg vente til engang i 2014, eller annullere mit køb.

-Dermed kan man ikke stole på, at de varer der er på deres hjemmeside, er tilgængelige, og det er åbenbart heller ikke en selvfølge, at de kontakter køberen, når de vælger at fjerne en varer man allerede har købt og bestilt.

Kære 12345
Jeg beklager at vi ikke kunne skaffe juicepresseren hjem inden for den tid, som stod angivet på vores hjemmeside, da du bestilte. Desværre fik vi en melding fra producenten, som angav at de først kunne levere i begyndelsen af det nye år. Det betyder ikke at vi ikke vil forhandle modellen længere, men blot at vi har taget produktet af hjemmesiden indtil producenten igen kan levere den.
Vi prøvede i samråd med dig at finde en alternativ model på vores hjemmeside, som matchede dine behov. Desværre fandt du ikke en, der matchede dine krav. Derfor kunne vi kun tilbyde at lade ordren ligge og eftersende produktet, når vi igen kunne vil få det på lager eller annullere bestillingen.
Mvh. redcoon

Nem og god måde at handle på!

Handlen gik lige efter bogen...bestilte en køkkenmaskine, som posten afleverede 4 dage efter! Kan varmt anbefale Redcoon, og skulle de have et godt tilbud en anden gang, handler jeg gerne hos dem igen!

redcoon kundesupport

Online chat

Få hurtig online hjælp ved at benytte dig af vores chat-service

Leveringstid

Leveringstiden på pakker er ca. 3 hverdage for varer der er på lager

Kæmpe udvalg

Mere end 10.000 forskellige produkter online!

redcoon tilbyder...

Gigantisk udvalg af (forbruger)elektronik med topmærker, til skarpe priser. Bl.a. LCD/plasma/LED TV, computertilbehør, digitalkameraer, husholdningsapparater og hårde hvidevarer.

Visit redcoon Danmark ApS

Kontakt os på: