Reefnbeef reviews

Reefnbeef reviews

7.9

Favorit

Rigtig fint og hyggeligt sted at spise. Maden er altid meget lækker og pænt anrettet og det australske personale er utrolig flinke. Hvert år spiser min kæreste og jeg her på vores årsdag og engang efter en hyggelig sludder med tjeneren kom han og ønskede os tillykke med et glas champagne på husets regning.
Kan helt klart anbefale Reef'n beef til dem der ønsker en god kvalitet og en dejlig atmosfære :)

Fantastisk mad i lækker australsk stilet restaurant.

Var derinde på min tidligere kærestes og min 2-års-dag i 2012.

Menuen var en lækker forret (laks til mig og Cæsarsalat til hende), og lækker bøf af filet af Angus-kvæg med bushtomat-bearnaise til hver til hovedret. Til dessert hørte en gang creme brulée (3 forskellige på én tallerken), med et lille dejligt flammeshow af tjeneren.
Bøffen var dejlig mør, og tilbehøret til denne rigtig lækkert, især bushtomat-bearnaise.

Det var rigtig lækkert, og vi svor at skulle på denne restaurant mindst én gang til i vores liv.

Service var helt i top. Tjener var rigtig sød og pligtopfyldende, og spurgte tit ind til om alt var ok. Bliv ved i den stil!
Kan dermed anbefale denne restaurant til alle.

Næste gang man er derinde bør man prøve Surf'n'Turf upgrade til sin bøf, eller måske kænguru-bøf.

Kunne ikke være bedre!

Fik tre super gode retter heriblandt kobekød som var fænomenalt! Retterne kom med passende intervaller, og personalet virker professionelt. Kan bestemt anbefales!

Bedste rib-eye!

Byens bedste rib-eye!

Restauranten er en oplevelse i sig selv.

Uprofessionelt og utrolig dårlig service.

Havde forudbestilt bord til 12 personer en uge forinden. Vi skulle afgive menubestilling på forhånd hjemmefra. Kom kl. 20, og kl 22 havde vi stadigvæk ikke modtaget hovedretten. Så de der ikke havde bestilt forret måtte derfor vente temmelig længe med sultne maver! Da klokken blev 23.30 spurgte vi efter vores dessert. Det havde de fuldstændig glemt! Da tjenereren endelig kom ud fra køkkenet igen, var beskeden at der var udsolgt?!?! Kommer aldrig der mere.

Super god mad og service, kun for dem med ekstrem god tålmodighed!

Godt: Rigtig god og smagfuld mad, hyggelige omgivelser, og super personlig australsk-talende service,
Valentines dessert var rigtig lækker og kom med en rose, til stor glæde for den bedre halvdel!

Middel: Kobe-kødets smag og mørhed er desværre ikke helt at sammenligne med lignende bøffer serveret hos f.eks Mash.
- Prisen er rimelig.

Dårligt: Vores udvalgte forret var "udsolgt (hummer).
- Det tog ca en time at få vores forret (hvidløgsbrød), og her lykkedes det så den tjener som kom med maden, kun at komme med et til deling, selvom den anden tjener efterfølgenden kom og spurgte om vi ikke havde bestilt 2, som vi sagde ja til, ankom det aldrig - i det mindste fremgik kun et af vores regning.

Herefter tog det ca. 45 minutter førend vi fik vores hovedret, og ca. 15-20 minutter at få vores dessert (efter at have brugt 5-10 minutter på at få fat i vores tjener for at få et dessertkort).

- Regningen kom i det mindste hurtigt, her lagde vi blot pengene plus uvildige drikkepenge og gik da vi var blevet trætte af at vente.

Alt i alt en relativ god oplevelse hvis man kan væbne sig med ekstremt god tålmodighed.

Lækker mad, god service

Rigtig lækker mad! Der kan ikke sættes en finger på hverken mad eller vin. Det er i absolut topklasse. Tjenerne er rigtig søde, smilende og forstående. De taler desværre kun engelsk med stærk britisk/australsk accent, men hvis man ikke har noget imod det, er det alletiders sted at spise.

Grunden til "kun" 4 stjerner er at de havde glemt os. Efter forretten måtte vi vente en time på hovedretten. Vi var lige ved at gå, men det viste sig at være en fejl fra tjenerens side. Vores hovedret var simpelthen ikke blevet bestilt i køkkenet. Alle kan begå fejl og tjenerne var efterfølgende både søde og undskyldende. Vi fik tilmed en ordentlig portion rødvin som undskyld.

Nem og overskuelig webside og god madoplevelse

Nemt og bekvemt at se både priser, åbningstider og kontakt på websiden og ikke mindst bestille bord.

Fin madoplevelse, det er ikke sidste gang jeg har magt kænguro. :-)

Vær opmærksom på at personlaet taler engelsk og gerne vil sælge. Men meget søde og servicemindede og i det hele taget en skøn oplevelse.

Kan anbefales!

Et meget hyggeligt & autentisk sted, alle tjernere er som restauranten Australske, og kendte en masse til både vin og øl. Maden var god, og vi blev mætte :-)

Kan helt sikkert anbefales :)

En rigtig god oplevelse!

Nu har jeg spist flere gange på Reef´N´Beef... Stedet er hyggeligt indrettet med god stemning, top professionel betjening og udsøgt lækker mad... Til rimelige priser.

Personalet taler primært engelsk, hvilket også forstærker tematiseringen.

Alt i alt en 5 stjerners anbefaling hver !

Okay oplevelse.

Forretterne var faktisk rigtig gode, men vi måtte vente i næsten 40minutter på hovedretterne, som iøvrigt heller ikke var særligt gode.
Derudover havde de "udsolgt" på den ret, som vi egentlig kom for at prøve.

Så lidt halvsløj karakter, for en lidt halvsløj service.

Super lækkert

Super lækker mad, super betjening, super gode tjenere som er gode til at anbefale hvad man skal spise/drikke.. Stedet kan helt sikkert anbefales.

Super lækkert australsk mad

Jeg har spist alt fra kænguru til emu på denne restaurant, og servicen og stemningen er super.
Priserne er 4-500 for 3 retter, men absolut også meget du får for pengene! Kan anbefales, hvis man ønsker at spise fint og anderledes mad.

Is Reefnbeef your company?

Visit Reefnbeef