Refurb.dk reviews

Refurb.dk reviews

9.4

Skøn oplevelse at handle hos ReFurb

Jeg er glad for at jeg valgte ReFurb af følgende årsager:
1) De havde en interessant vare.
2) Prisen var rigtig, rigtig god.
3) Jeg modtog varen særdeles hurtigt.
4) Emballagen var god og grundig, så der ikke var fare for produktet.
5) Varen var lige præcis som beskrevet på siden.

Jeg er meget tilpas fordi alt forløb ordentligt, hurtigt og købet er miljørigtigt (computere indeholder komponenter som kræver brug af mineraler hvis forekomst er knap).

Jeg ved allerede at næste gang jeg skal have en "ny" computer bliver det fra ReFurb

Hurtig , exact og relevante tekniske oplysninger samt betjening.

God overskuelig hjemmeside med relevant udstyr. Betjening via telefon i top. Hurtig levering direkte til døren. Indpakningen bar præg af genbrug ok, hvis leverandør ikke smider med pakken.

Fin service - levede op til forventningerne

Fin service - levede op til forventningerne

Prima service

Hej jeg bestilte brugt pc ,og tro mig fik mail når min ordre var pakket og afsendt , de sagde til mig at det ville tage 3 hverdage før jeg havde min pc og ,det gjorde det . Prima pc som de havde sagt , jeg kan klart anbefale at købe brugt pc her ,

SOO FRIENDLY

Bare super venlig og professionel service, helt i top.
MVH Susanne

Hurtig og problemfri handel

Hurtig ekspedition, varen som beskrevet, god pris.

Dejligt, at nogen vægter genbrug højt, og at garantien sikrer, man ikke er bange for at have købt noget "næsten dødt".

Dejlig og god service.

Købte en IBM t420s
Fin den og ser godt ud men der var et problem med tastaturet og de hvde glemt at smide mere ram i den som var bestilt. Skrev til kundeservice. Og fik til sendt det hele med det samme. Da jeg fik åbnet for den mangler der nogle skruer i den. Men den var jo heller ikke ny. Men eller en super dejlig pc og dejlig service.

Super seriøs virksomhed!

Havde brug for en kraftig bærbar, men ville gerne spare penge og kontaktede derfor Refurb. Talte indledningsvis med en venlig og imødekommende medarbejder, som tog sig tid til at forklare om konceptet med brugt computerudstyr.
Bestilte fredag og hentede maskinen mandag, hvilket må siges at være meget tilfredsstillende.
Computeren var klassificeret som A og levede til fulde op til forventningerne. Super fin og lækker maskine, som dårligt bar præg af brug og samtidig til halv pris :)

Jeg har været meget tilfreds med køb af PC hos Refurb

Jeg kan varmt anbefale Refurb.

Hurtig levering. OK pris.

Fik varen 2 dage efter bestilling, klar til brug.
Grundig indpakning!

hurtig,efiktiv og godt embaleret

det virker bare. de holder hvad de lover.tingene er i orden, virker bare.
det er da ikke sidste gang at jeg handler der,for der er jo næsten for mange rigtige gode tilbud.
mvh ove

Super køb - hurtig levering

Jeg købte en bærbar brugt pc til min datter. Den var bedømt til "grade C" på hjemmesiden og vi var forberedt på at pakke en gammel, skrammet pc ud af papkassen - til gengæld var den ret billig. Men pakken kom - og til vores glæde var der en super duber virkelig pæn pc inden i. Og hurtig levering.

Billig pris, hurtig levering og godt produkt

Super hurtig ekspedition og varen lever fuldt ud op til mine forventninger. Billig pris for en god brugt computer :-)

Ideel til fattigrøve! Og så der det bæredygtigt!

Fin service og et produkt som lever op til forventningerne.Havde været rundt til de forskellige forhandlere på nettet og var begyndt at kalkulere med at skulle ud at låne penge til en ny pc med en officepakke....så googlede jeg i min desperation "brugte bærbare..og fandt Refurb...og 3 dage efter kunne jeg tage en "ny" HP 15" i brug og installere det medkøbte Office.....det hele til under 2400 kr!!!! Det er da rent ud sagt fantastisk..Rigtigt fint med de forskellige klassificeringer alt efter hvilken stand den er i ..min har 'brugs spor' men fungerer smukt!

Handelen blev afviklet korrekt og varen helt i orden.

Deet virkede fra begyndelse til slut og varen var i en perfekt stand, det gik hurtigt og alt funkede efter ønske.

På trods af problemer super service.

Der var et pakke problem, hvor et kolli manglede, men efter et enkelt tlf. opkald blev problemet løst uden problemer.

God service!!

Har været fuldt ud tilfreds både med bestilling forsendelse og underretning undervejs.
Er også tilfreds med produktet.
Vh
Gunner

Meget fim vare

Kan anbefales

God service, sikker leverance.

4 stjerner for god maskine og god leverance, desværre var bundkort batteriet dødt og måtte udskifte derfor ikke 5 stjerner.

Gnidningsløst

God information og stor hjælpsomhed

Refurb Support

Om Refurb

Refurb.dk tilbyder dig som forbruger billig computer i høj kvalitet.

Brugte computere og billige brugte bærbare ender ofte og som regel for hurtigt - på genbrugspladsen. Det synes vi er en skam! Hvis en bærbar pc var god nok til kontoret i en større dansk virksomhed i går, så er den også god nok til det meste i dag. Selvom kontorets bærbare computere er afskrevet i virksomhedens regnskab og derfor udskiftes, så kan computerne sagtens benyttes af andre i flere år endnu.

Refurb køber derfor brugte computere - bærbare og stationære - fra virksomheder i hele Europa. Refurb istandsætter og videresælger de bærbare og brugte stationære computere til private, skoler og erhverv.

Visit Refurb.dk

Write to: mail@refurb.dk