Rejsefeber reviews

Rejsefeber reviews

4.1

Sælger billetter der ikke eksisterer eller er dyre i virkeligheden

Rejsefeber kommer ud billigst på mange søgninger på Momondo, men prisen passer ikke med den virkelige og andre selskaber er i virkeligheden billigere.
Billetter der er gået i gennem hele booking processen eksisterer ikke og alternativt forslag er dyre end konkurrenterne på samme afgange.
Kunde service er ikke åben i weekenderne.

Elendig, langsom kunderservice

Vi 4 personer bookede et hotelophold i Rom maj 2013. Efter at have booked det hos Rejsefeber excl. morgenmad, opdagede jeg vi kunne have fået hotellet, Hotel Columbus, til samme pris incl. morgenmad, ved at booke det direkte, kontaktede Rejsefeber, men der var ikke noget at gøre.
På hotellet blev vi anbragt i værelser uden aircon, dvs. de havde dog sat en maskine op, som larmede forfærdeligt og temperaturen blev kun nedsat med 2 grader (fra 30 til 28), og apparaterne støjede 60DB. Der var kun små vinduer i værelset, så man kunne kun se himlen.Minibaren virkede ikke, og toiletterne kunne kun trække ned hver 1/2 time.
Efter klage til hotellet fik vi bedre værelser 3 og sidste nat. Værelser, som vi burde have haft fra starten.
Klagede til Rejsefeber og efter at have udfyldt klageformularen, (husk det, det hjælper ikke at klage uden den er udfyldt!) fik jeg efter flere rykkere endelig svar.
De erkendte fejl, og vi skulle bare aftale direkte med hotellet om en gratis nat.
Efter flere uger at have forsøgt at få det til at lykkes, kontaktede jeg igen rejsefeber og sagde, det måtte være deres opgave at aftale en dato.
Vi fik så besked på den dato vi valgte ikke kunne lade sig gøre og gav dem så flere muligheder.Dette sker i januar måned.
Har rykket for svar flere gange og får nu i denne uge (uge 12)besked fra rejsefeber at det desværre ikke kan lade sig gøre nogen af de datoer i maj vi ville dertil.
Elendig, og utrolig langsom kundeservice, brug dem aldrig.
Hotellet er fint nok, bare man sørger for ikke at skulle bo på 4 sal, som vi gjørde fra starten.

Booker ikke bagage på pakkerejser

Jeg havde desværre en rigtig kedelig oplevelse sidst jeg brugte rejsefeber.dk
Da vi skulle hjem fra ferien opdager vi at vi ikke kan få bagagen med hjem uden at skulle betale for den. Der var ikke overvægt, men rejsefeber havde booket billetten på hjemrejsen uden bagage, og havde ikke gjort os opmærksomme på det.

Jeg er meget utilfreds, og de synes åbenbart, at det er normalt at man åbenbart kun skal have bagagen med ud og ikke med hjem. Jeg bruger dem aldrig igen.
Rejsefeber

Reply from Rejsefeber

Kära Mia,

Tack för ditt inlägg.

Vi är tacksamma över din feedback om att det inte tillräckligt tydligt framgick att bagage inte ingick i de biljetter som ni bokade. Vi strävar efter att alltid bli bättre och ska se över hur vi kan göra detta tydligare för framtiden.

Hoppas att ni hade en härlig vistelse i Paris!

Med vänliga hälsningar,
Jenny E
Rejsefeber.dk

Godt jeg havde Rejsefeber i ryggen da alt gik galt :)

Jeg skulle til Nepal i midten af oktober og bookede mine flybilletter gennem rejsefeber. Jeg skulle flyve fra Cph ogver Dubai og Dhaka ( i Bangladesh). På vej fra Dubai til Dhaka går det galt, flyet bliver over 2 timer forsinket og jeg misser mit fly til Kathmandu. Det er Eid og The Shine (en Hinduistisk højtid) så der er 2 dage til der er plads på et fly til kathmandu. Den lokale repræsentant for Emirat Airlines som jeg havde fløjet med, mente, det da ikke var noget problem et indrejse visum til Bangladesh kostede kun 20 $ og der lå et udemærket og ikke så dyrt hotel lige ved lufthavnen, så kunne vi jo bare holde 2 dages ferie i Bangladesh!!
To opringninger til Jette på rejsefeber ordnede ALT, jeg fik mad og drikke og blev fløjet tilbage til Dubai, indkvarteret på et hotel og dagen efter kom jeg på et fly til Kathmandu. Jeg mistede godt nok 1½ dag af min ferie, men hvis det ikke havde været for Jette, ville det have været meget værre - måske havde jeg siddet på en bænk i Dhaka lufthavn endnu. Stor tak til Rejsefeber og til ikke mindst til Jette :)

Fungerer bare

Vi har brugt rejsefeber en hel del gange gennem mange år til såvel flybilletter som hotelophold og det fungerer bare.

Ja, man kan nogle gange finde billigere billetter på andre sites og søgefunktionerne er ikke ufejlbarlige, hvis man er mere end 2 personer der skal afsted, og man har brug for flere værelser, men til gengæld har vi aldrig oplevet problemer med billetter eller vouchers, når vi kommer frem til check-in

BESTIL ALDRIG HERFRA! BETAL HELLERE LIDT EKSTRA OG KØB ET ANDET STED!

Vi skulle rejse til Sri-lanka, mig min kæreste og min mor som har diabetes. Da jeg har bestilt billetterne 4 mdr før, ringer jeg og tjekker om alt er som det skal være. For vi skulle ikke side fast nogen steder da jeg har en syg mor med. De kunne love alt var som det skulle være. Vi kommer afsted, også viser det sig at da vi skal Transfer i abu Dhabi, har de solgt vores billetter til nogle andre da vores fly var forsinket fra tjekkiet. Vi brokker os så til CZECH Airlines men de virkede så sløve og vi fik hele tiden afvide vi skulle vente på managere. Men efter at have ventet 2 timer kommer han og siger der ikke var noget at gøre, så vi skulle vente i 13 timer før vi kunne komme afsted, men ikke til sri-lanka, vi skulle til Male også derefter til sri-lanka. Dvs vi havde brugt ca 17 timer ekstra på at nå til Sri-lanka!
Vi kunne bare ikke få fat i Rejsefeber overhovedet! og da vi spurgte om vi kunne få et sted at sove, kunne det heller ikke lade sig gøre selvom de havde launge. Så vi sad i larm og støj og prøvede at sove på hårde stole. Det var virkelig en dårlig oplevelse!

luk den hjemmeside

helt urealistiske høje priser, helt ubrugelig sammenlignet med andre søge sider

Fuld tilfreds

Har flere gange købt deres luksus-ophold i europæiske hovedstader, og har kun haft gode oplevelser. Synes dog, at på det sidste er de blevet lidt "peberet" men jeg holder stadig øje med et godt tilbud.

gider ikke besvare mails!

øv når selskaber så snart de modtager en smugle kritik vælger at ignorere ens mails!!!

Funker bare

Brugt dem Talrige gange ved køb af flybillet. Har aldrig haft problemer eller behov for kundeservice.

Fiktive hotelstjerner

Jeg har rejst tre gange med Rejsefeber.dk, men hver gang er der blevet oplyst hoteller med både 3 og 4 stjerner. Når jeg så er fremkommet til distinationen viser det sig at hotellet faktisk kun er 2 stjernet.
er man forberedt på dette, er de ellers gode nok at rejse med.

god service

god service og søde mennesker

gode kampagner og realistiske beskrivelser af hoteller

rejsefeber er gode til at tilbyde en stor variation af pakkerejser, der kan sammensættes på kryds og tværs.

Har brugt dem i årevis og har altid været tilfreds..

Jeg rejser meget og Rejsefeber.dk er blevet mit "go to" site når jeg skal bestille flybilletter - deres priser er gode og oversigten med mange luftselvskaber gør det nemt at vælge den bedste rute ( mellemlanding ), selvskab, dato og pris..

Deres hotel priser er også okay, men udvalget er ikke ret stort sammenlignet med sider som Hotels.dk og deres priser en tand højere så normalt nøjes jeg bare med at booke fly igennem dem, men de gange jeg har booket pakkerejser og/eller lejebil har det også fungeret helt fint..

Som sagt er det blevet mit "go to" site igennem flere år, så jeg kan kun anbefale det til dem der vil ud og se verden..

Det har jeg lige godt aldrig oplevet før!

Bestiller billet til to voksne og et barn til Sydfrankrig sommeren 2012. Ved en fejl skriver jeg mit navn to gange i stedet for det ene sted at anføre mit barns navn. 100 % min fejl. Dog mailer jeg umiddelbart efter accepten af købet til Rejsefeber og gør opmærksom på fejlen. Ja- jeg kan godt se, at billetterne er bestilt og udskrevet, så vi skal betale gebyr for navneændringen. Helt ok - men surt. Nu kommer så det højst besynderlige. For at betale gebyret skal jeg per telefon oplyse mine fulde data på mit kreditkort, hvad jeg ellers aldrig gør. Nu sidder jeg i fælden - enten ophæver jeg bestillingen og får under 1/5 af billetpriserne tilbage - eller jeg giver dem mine kortdata. Det gør mig utryk, og jeg finder det helt uacceptabelt. Jeg kan ikke anbefale Rejsefeber efter denne oplevelse.

En god ferie - men meget bøvl med booking

Skulle en tur til Las Vegas sammen med en kammerat. Hele bestillingsprocessen var fin .

Noget tid efter, ringer en repræsentant fra rejsefeber og fortæller at flyet derover er annulleret, så vi skal finde en anden afgang. Det bliver dagen før. Noget tid efter ringer de igen at nu er afgangen fra LV til hjemturen aflyst, så den blev en dag senere. 2 dage mere ferie. ikke dårligt.

Vi møder op i lufthavnen som aftalt og vil checke ind. Til den store skræk så er den ene af billetterne fra CPH->ATL der ikke, selvom turen fra ATL->LAS er der. Der er ikke noget at gøre.

Tanken er, bogstaveligste forstand, "fuck!".

Nå, men vi må prøve at ringe til deres vagtnummer - ingen tager den. Vi satser og går hen og køber en billet til 6500 kroner på stedet til samme afgang (pyha..), for ferien skal dælme ikke ødelægges. 12 dage i Las Vegas hvor både billeje og hotellet ér betalt forud.

Da vi har checket ind og er kommet lidt videre ringer de til os fra Rejsefeber og har opdaget vores febrilske forsøg på at kontakte dem. De snakker så med en fra lufthavnen og de kommer vist aldrig frem til præcist hvis skyld det er at den booking mangler.

Enden på det hele blev, at Rejsefeber tilbagebetalte pengene for den billet vi havde købt i lufthavnen. Personalet i lufthavnen var super søde til at hjælpe os (det er godt nok ikke rejsefeber, men trods alt en del af oplevelsen). Ferien var i øvrigt god.

Fungerede upåklageligt

Vi bestilte fly og hotel til Nice i 4 dage og fik billetterne elektronisk samme dag. Alt gik som det skulle mht flyrejsen.

I forhold rejsefebers beskrivelse af hotellet fik vi et par overraskelser undervejs - både gode og dårlige. Rejsefeber skrev morgenmaden ikke var inkluderet. Men det var den åbenbart så det var dejligt. Rejsefeber skrev også at hotellet lå godt hvis man ville udforske byen - det var så løgn. Det tog 30 min i rask trav at nå fra hotellet til centrum i den gamle by. Derudover var væggene på hotellet så tynde at vi blev holdt vågne hver nat af folk som snorkede, snakkede hørte fjernsyn etc. og jeg er normalt slet ikke sart mht lyde når jeg skal sove. Dette kunne måske have være nævnt - at der kunne forekomme støj fra tilstødende værelser, ligesom nogle hoteller skriver med støj fra gaden.

God side

rejsefeber.dk er en fin side, men kan man engelsk foreslår jeg stadig deres amerikanske/internationale side - travelocity.com
Det er samme firma.

Udmærket betjening

Købte rejse til London med hotel, fly og teater. Alt fungerede perfekt.

Ikke megen kundefokus

Jeg har uden problemer købt flere rejser og hotelophold via Rejsefeber - der dog langt fra altid er konkurrencedygtige. Men det er meget utilfredsstilende, at de sjældent reagerer eller i bedste fald reagerer meget sløvt på mails - ikke mindst fordi rejseplanlægning gerne skulle eksekveres hurtigt og smidigt.

Og deres igangværende kampagne med "værdibeviser" er svær at greje. Spørgsmål bliver ikke besvaret, og når man forsøger at benytte det, bliver det uretmæssigt afvist.

Rejsefeber Details

Rejsefeber.dk - Billige flybilletter, hoteller, biludlejning og underholdning. Fra budget hotel til luksus hotel. Lev livet. Rejs billigt.

Visit Rejsefeber