Rejseplanen reviews

Rejseplanen reviews

3.9

Super nemt

Det er nemt og hurtigt at finde lige netop den rejse man har brug for.

o.k.

Finder rejser med alt for mange skift og omveje. men ellers ok :)

Nem at anvende

Og skønt at have deres app på iphonen

forvirrende

ikke nem og lige til... forvirrende

Ikke helt tilfreds.

Mangler at kunne se priser for de forskellige rejser. Ellers ok.

Fin

Man får tit de rigtige tider af vide, men nogen gange er beskrivelsen af hvor man skal stige på lidt for dårlig.

Virker godt

God hjemmeside som virker temmelig godt. Der er dog en del små fejl på siden som går den lidt irriterende at bruge.

Let og overskuelig

Fin side. let at finde rundt på siden.

Ej godt kørende.

Bruger al for megen tid på skift fra en side til en anden.

Tak for hjælpen ;)

Har netop overstået et meget forvirrende miljø i forbindelse med et "kursus" i Aarhus. Havde vadet mine sko i stykker, hvis ikke jeg havde haft JER og en kvik tastatur-trykker ved hånden :D

alt for fedt site

jeg synes det er en rigtig god side, jeg bruger den ofte til at se hvornår busser og toge køre, og det er den rigtig god til. den er altid opdateret med bus og tog tiderne.

lidt god

det er jo bare en hjemme side hvor man kan se hvornår der går busser/tog .

Fint men manglende priser

Det er meget rart at kunne se sin rejse, og det er meget godt beskrevet. Dog mangler jeg lidt, at man kan se hvilket spor, man skal med fra, når man skifter tog. Kan godt være det er mig, der ikke ser ordentligt efter, men jeg synes bare ikke, det er noget man kan se længere. Og så synes jeg også, det er enormt træls, at det ikke er alle rejserne, man kan se priser på.

Gør hvad den skal (og lidt til)

Fremragende service også til iPhone, finder stadig nye smarte ting. Selv Augmented Reality har den sørme

God idé, med plads til forbedringer

Selve konceptet er godt, at have ét sted hvor man kan søge alle rejseinformationer, men som mange andre også skriver, er der lidt problemer med at få det til at fungere i praksis.
Hvis jeg skal fra og til et bestemt sted, skal jeg af og til søge rejsen i flere bidder for at finde den bedste rejseplan, hvilket kan virke bekymrende, for jeg ved jeg skal gøre det på den strækning, men hvad hvis jeg skal et sted hen jeg ikke kender så godt?

Nice koncept, men virker jo ikke?

Super smart ide og koncept, men det er mega irriterende når det ikke er korrekt eller ikke virker.
Jeg skulle med bussen, men den gik 10min efter tidsplanen på Rejseplanen. Da jeg kom til banegården skulle jeg skifte bus, men den bus jeg skulle med, kom IKKE, så jeg måtte gå 2-3 km fra banegården.. SPILD af tid pga. rejseplanen. Bruger den aldrig igen, da man absolut ikke kan stole på den.

Godt koncept, men halter i virkeligheden!

Som sagt, konceptet er godt, nærmest genialt. Men Jeg vil absolut kun anbefale det til en guide og derefter lave et eftertjek på bustiderne osv.

Personligt bruger jeg det udelukkende til, at vise mig hvilke muligheder jeg har fra a til b, men bruger andre sider for at være sikker på køretidspunkterne. Jeg stoler simpelthen ikke blindt på, at det rejseplanen forslår er helt præcis - en en skide god vejviser.
- Det giver mig fx bus/tognumre. Meget godt.

Igen, genialt koncept, men der skal arbejdes mere på det, for at gøre konceptet helt brugbart. Tiderne er nogle gange for usikre, og det kræver alt for meget yderligere søgen fra andre hjemmesider.

Is Rejseplanen your company?

Rejseplanen A/S Details

Visit Rejseplanen