REMA 1000 reviews

REMA 1000 reviews

7.0

Jeg køber dagligvarer i Rema1000

+ Den lokale Rema1000 har udvidet åbningstid fra kl 08:00
+ Den lokale Rema1000 har god ordensSans i forretningen.
+ HyldePriser og kassepriser passer sammen og det er muligt at betale kontant med aftalte beløb, hvilket er en stor fordel - især ved dankortNedbrud.
+ Rema1000 har de fleste nødvendige varer til husholdningsbrug.
- IndkøbsVogne er rustfri men ofte temlig våde i regnvejr.
- Rema1000 har ingen tag over cyklestativer.

Stor forskel på Rema1000-butikker

Jeg synes normalt de Rema1000-butikker jeg kommer ind i, er fine og rene og indbydende - men der findes undtagelser. Den Rema1000, der ligger i Hvidovre-centret, er desværre én af dem jeg går langt udenom. Der er altid voldsomt rodet, lidt over det hele, ofte fluer omkring frugt- og grønt-afd., og sidst fandt jeg 3 dage for gammelt brød, hvilket jeg pointerede overfor en medarbejder, som ikke virkede som om, det var noget, der bekymrede ham sønderligt, ej heller noget han gjorde noget ved prompte. Jeg har aldrig helt forstået hvorfor der ikke er en overordnet på stedet, der kan se, at denne butik ikke helt stemmer overens med de andre Rema1000-butikker, hvor standarden generelt er en del højere. Jeg går hellere i SuperBest ved siden af og betaler mere for tingene, end gå i Rema1000, når jeg er i Hvidovre centret.

Hej Margaretha.
Tak for din henvendelse – vi beklager din oplevelse i butikken Hvidovre Stationscenter. Købmanden beklager at medarbejderen ikke straks gjorde noget ved din henvendelse omkring brødet og vil omgående tage en snak med medarbejderne om denne holdning. Købmanden vil igangsætte en hovedrengøring af grønten, så han sikrer at der ikke opleves fluer, ligesom de i butikken vil stramme op på at de ikke roder unødigt, så du får en bedre oplevelse. Du er velkommen til at kontakte Købmand Frank Barfod i butikken, såfremt du har yderligere spørgsmål og kommentarer. Mvh. REMA 1000

Hakket oksekød fra Rema 1000 i Gl. Carlsberg

Jeg har købt hakket oksekød 5-7 % fedt i mandags, sidste salgsdag 3 04 2014.
Det blev lagt i køleskab med det samme.
Så skulle jeg lavet kødsovs til spagetti.
Tager kød ud af køleskab og den er helt sort?
Ja jeg har aldrig set noget lignede.
Skulle jeg har send det til hvad??

Reply from REMA 1000

Hej Michael. Tak for din henvendelse. Årsagen er sandsynligvis et hul i emballagen, som gør at den beskyttende atmosfære er sivet ud og at varen derved bliver dårlig. Det beklager vi meget. Hvis du henvender dig i den REMA 1000 du har købt varen, vil de selvfølgelig ombytte den til en ny pakke.

billigt og nemt

Varene står altid hvor de skal, og så er det billigt..

Kundeservice i top..!!

Rema 1000 i Hornbæk ved Randers NV.

1: Kundeservice i top.
2: Gode priser.
3. Gode varer.

fine vare pænt udbud

god butik med gode varer til en god pris
personalet i kregme er fin fin

When quality and low price meet each other!

I love 1000 all the high quality products have low prices. Good job rema1000 ;)

SUPER SERVICE

Jeg vil gerne have lov til at rose butikken i Nærum.
Jeg har længe ville skrive til jer, men en oplevelse lørdag morgen fik mig til tasterne.
Købmanden - Johnny, og hans personale er altid på tæerne for at butikken skal se godt ud og at varerne er på hylderne.
Det er ligegyldigt om man kommer kl. 8 om morgenen, eller 2 minutter i lukketid om aftenen, der er altid en god stemning og man bliver mødt af flinke folk.
Jeg havde bl.a. en super oplevelse i går lørdag - skulle have en pakke af det billige smør, men en sød medarbejder måtte meddele at der desværre ikke var kommet noget. Johnny overhørte det og gav mig en pakke af det dyre smør til den billige smørs pris - det er fandme kundepleje :-)
Jeg anbefaler butikken til alle dem jeg taler med i området, fordi jeg gerne vil støtte en god butik.
Tak til Rema1000 for god kundeservice og gode priser.

Totalt uspislig produkt!

For en lille uge siden købte jeg Jasmine ris på Rema 1000, deres egen mærke pakket i Danmark men prodeceret i Thailand. Nu en uge senere når jeg skal bruge risen, opdager jeg at risen stinker! Det lugter simpelthen så meget af forme, at det umuligt kan spises. Jeg tænkte at det måske kunne forsvinde hvis man kogede risen, men det smagende stærkt af forme. Udløbsdato er 24.08.2015. Jeg føler mig snydt på penge, tid, min frokost og er urolig for hvis det været skadeligt at spise af risen!

Jo I kan få pakken sendt til jer mod at I erstatter mig for det. Jeg vil gerne have penge tilbage og købe et andet ris. På pakken står det tidspunkt og batchnr 13:02 440-2786. Det står at den er mindst holdbar til: 24.08.2015 L6

Hej igen. Jo jeg vil gerne give jer hele pakken hvis det er. Måske kunne jeg få pengene tilbage så jeg kan købe et andet ris?

Reply from REMA 1000

Hej Mia. Tak for din henvendelse. Først og fremmest vil vi gerne beklage den kedelige oplevelse du har haft. Vi tager omgående fat på vores leverandør og udbeder os en forklaring. Vi har stor fokus på at kvaliteten af vores fødevarer er i orden. For at vi kan undersøge produktet nærmere har vi brug for lidt flere data på risene (holdbarhedsdato og evt. pakkedato) - så hvis du kan skrive til os direkte via vores kontakt på hjemmesiden, vil det være en kæmpe hjælp.
På forhånd tak
Mvh. REMA 1000
--> Hej Mia, tak for data - kan vi lokke dig til at skrive via ovenstående kontaktformular på vores hjemmeside? Så kan vi nemlig lige aftale det praktiske med posen via e-mail eller telefon. Vi dækker selvfølgelig dine omkostninger. Mvh. REMA 1000

Har ALDRIG tilbudsvare på hylderne

Vi har 3 rema'er i fredericia. Selvom jeg besøger alle 3 hver dag i en uge for, at få en tilbudsvare må jeg altid gå forgæves!!!! Hvis i reklamere med billige vare må i jo nok forvente, at i sælger mere end til daglig. . Eller er det bare et trick til, at lokke kunder i butikken som fakta.. troede i var bedre købmænd end det ( fy jeg er skuffet )

Hej Jacob.
Tak for din henvendelse. Først og fremmest vil vi gerne beklage at du er gået forgæves. Vi vil meget gerne høre lidt nærmere om hvilke varer du er gået forgæves efter? Vores butikker i Fredericia er alle drevet af dygtige købmænd som meget gerne vil sælge varer til deres kunder. Som kæde har vi ingen interesse i at reklamere for varer vi ikke har - da vi lever af at sælge varer. Næste gang du er i en af butikkerne vil købmændene meget gerne høre hvad de kan gøre bedre.
Mvh. REMA 1000

Har ikke deres tilbud på hylderne.

Uge 5. Rema 1000 Toiletpapir Tor. Fre. Lør. Søn. Ja Dav Dav udsolgt Lørdag morgen.
Uge 6. CULT 50 cl. Tilbud alle ugens 7 dage. Har prøvet at købe dem alle ugens dage, det lykkedes mig at købe et nogle få stykker om onsdagen.
REMA 1000 FLØNG 2640 Hedehusene.

Hej,
Butikken vil gerne beklage, at du har måtte gå forgæves. Butikken er i gang med en ombygning og det har betydet at der er lidt mindre plads til rådighed end normalt. Men de har løbende genbestilt så der igen er varer senere på ugen. Butikken forventer at være færdig med ombygningen snarest muligt og derfra er der igen mere plads at arbejde med. Købmanden og hans personale er altid kede af at sige nej til kunderne, så det ligger dem meget på sinde at have varerne hjemme. Mvh. REMA 1000

udmærket butik, hvis der ellers er styr på tingene!

Rema 1000 i Frederikshavn på Hjørringvej, har jeg ikke super gode oplevelser med. Synes ikke personalet er særligt venligt., køber man produkter som er ved at nærme sig udløbsdatoen, og der er reduktion i prisen, (forsynet med kæmpe stort klistermærke med ny pris), er kassemedarbejderne slet ikke opmærksom på det, og der betale fuld pris! jeg har i hvert fald oplevet det meget meget ofte!
Selvom de medarbejdere måske har jobbet som studiejob, forstår jeg ikke de er mere opmærksom på deres arbejde! Jeg handler ikke i butikken mere!
Dårlig kassebetjening! Rema1000 hovedkontor bør lave en stikprøve kontrol for at se hvor lidt styr butikken har på pris markeringen , iforhold til pris ved kassen!

Reply from REMA 1000

Hej Lasse. Tak for din henvendelse. Vi er meget glade for at høre fra vores kunder. Først og fremmest vil vi gerne beklage den kedelige oplevelse du har haft i vores butik på Hjørringvej i Frederikshavn. Vi har omgående sendt din henvendelse videre til butikkens regionchef - og han tager kontakt til butikken snarest muligt. Vi kan garantere at vi følger op på sagen så du som forbruger ikke skal være skuffet over vores butik. Mvh. REMA 1000

Tilfreds -dog...

Som familie har Rema rigtig meget lækkert at tilbyde. Det er blevet vore foretrækkende supermarked, idet det bedre udvalg og god pris. Vi kan få alt hvad vi behøver til vores familie bruger i løbet af ugen samt meget begejstret for alle de gode produkter Rema også selv har fx bleer, vådservietter, pålæg mv
Dog dog dog vil jeg sige, at de medarbejdere i kassen burde lære at pakke et kassebånd når varen er scannet. Selv pakker jeg båndet hvordan varer skal pakkes efterfølgende med tunge varer først og lette til sidst, men nytter jo intet når medarbejder bare kører varerne derud af så alt bliver mast i enden. Det er bare det sidste indtryk man går derfra med som er irritation. Man kunne lærer medarbejderne det som led i deres arbejde og som god service for kunderne.

Reply from REMA 1000

Hej Ea. Tak for de rosende ord - det er vi meget glade og stolte over.
Tak for tilbagemeldingen vedr. varer på kassebåndet. Vi giver det straks videre til de relevante personer i butikkerne. Mvh. REMA 1000

Træls

I sidste uge havde I Arla Cheasy Skyr på tilbud til 15,-
Efter jeres forklaring "kunne Arla ikke følge med efterspørgslen".

MEN. Hvorfor kunne I så ikke derved nedsætte samme variant, blot 500g som der var MASSER AF på lager?!

Hej Casper.
Først og fremmest vil vi gerne beklage at du er gået forgæves. Vores leverandør har desværre haft store problemer med at følge med rent leveringsmæssigt på alle varianter Skyr. Vi har heldigvis nu fået lidt mere stabile leveringer på Skyr igen - og i denne uge har vi fx en anden god Skyr på tilbud. Mvh. REMA 1000

falsk Anklaget for tyveri i Rema 1000 Aalborg 9210 Sø Gugvej

Torsdag d16-1-2014 skulle jeg i Rema 1000,udenfor stod der en ansat og satte blomster på plads,da han så mig,sagde han at jeg var filmet i færd med at stjæle frugt,hvilket jeg bliver meget overrasket over da jeg aldrig har stjålet noget hele mit 60årige lange liv.Jeg ville se optagelserne og gik med ind i baglokalet,han kunne ikke finde dem,så pludselig siger han undskyld om jeg vil have en flaske vin.Fredag gik jeg derop igen, denne gang var lederen der,da jeg fortalte om min oplevelse beklagede han idet han sagde jeg lignede manden på filmen,og det var så den eneste kommentar han havde.Jeg syntes godt nok det er for dårlig bare sådan at anklage en for tyveri bare sådan.Det skal lige nævnes at jeg har handlet i den Rema 1000 på gugvej 9210 Aalborg Sø lige siden den åbnede

Kurt Davids

Hej Kurt,

Vi beklager mange gange at du har haft denne meget ubehagelige episode i REMA 1000 Gug. Købmanden kan ikke beklage nok, og vil på det kraftigste indskærpe overfor sine medarbejdere, hvordan procedurerne omkring butikstyveri / og håndtering herom, er.
Det må ikke ske at nogen bliver anklaget uden belæg og derfor vil købmanden tage et møde med sine medarbejdere og præcisere reglerne omkring det.
Du er velkommen til at henvende dig til købmanden i butikken som gerne vil kvittere med en personlig undskyldning for episoden. Mvh. REMA 1000

det er bra

De plejer at have de ting man skal have, og man går meget sjældent forgæves efter tilbud

Super god Rema 1000

Køber ind flere gange om ugen hos Rema 1000 på Sensommervej i Silkeborg og er altid tilfreds. Har alt hvad jeg skal bruge og sødt og hjælpsomt personale.

Professionelle, hjælpsomme og ... tjah ... gammeldags

Jeg kommer jævnligt i tre forskellige Rema-butikker i storkøbenhavn. Islands Brygge, Vesterport og Jyllingevej. Alle tre steder er butikkerne rene og nydelige, priserne er ok og bedst af alt: Personalet er superhjælpsomme, Jyllingevej specielt. Hjælp til pakning af poser på stille dage, smilende og behagelig service på de travle dage og altid gode til at svare på forespørgsler. Godt arbejde venner!

Ingen styr på prisene !

Søndag 01-12-2013 - Rema 1000 Ejbygade, Odense. IGEN: problemer med priser. Ingen mulighed for prischeck, ligesom i bilka, netto hvor de har en pris aflæsser. Selæri i tilbud avisen - 3 kr ½kg. På hylden 4 kr ½kg
Cocio i tilbud avisen - 9 pr stk. i butikken både med småt 9,- og stor skilt 18,95 pr stk.
Sylte 500 gram. - ingen pris. I køledisken ligger både sylte 300 gram og 500 gram, men eneste pris jeg kan finde er for 400 gram(!) som ikke findes. Købte ikke.
Heinz tomato suppe - Stor skilt 5,- pr dåse. Ved kassen prisen 11 kr.
Tilbud på fersk tors - 30 kr /pr 225 gram (en klistemærke). Prisen ved kassen - 25,- Kasse dammen kigger forvirret på skærmen... og retter prisen til - 30,- (!) Og jeg dum nok har ikke reageret. Tilbud dyrere en "normal pris". Jeg kan ikke finde ud at handle hos Rema 1000, uden at føle at være SNYD !!! Jeg gider ikke hver gang tjække og undersøge alle priser !!! Farvel Rema 1000.

Hej Marek

Tak for din henvendelse.

Først vil vi gerne beklage at du har konstateret at skiltningen ikke har været på plads den 1 december.
Regionchefen har drøftet din oplevelse med købmanden, som omgående har strammet op på de procedurer der har været i butikken vedr. disse ting. Det skal naturligvis være sådan at den skiltning du finder i butikken er retvisende og korrekt.
Det er den også under normale omstændigheder. Mht. prisscanner så findes der er en prisscanner i både vores iPhone og Android app. Så har du altid en prisscanner med i mobilen.

Endnu engang vil vi gerne beklage din oplevelse, og håber at såfremt du skulle vælge REMA 1000 en anden gang, vil opleve at skiltningen er på plads. Mvh. REMA 1000

REMA 1000 Details

Vidste du at alle REMA 1000 købmænd ejer deres egen butik og derfor har en stor interesse i at give dig en god indkøbsoplevelse og en god service? I REMA 1000 arbejder vi ud fra konceptet "Discount med holdning" og det betyder at vi har en holdning til de varer vi sælger og omgivelserne omkring os. Se meget mere på vores hjemmeside.

Visit REMA 1000

We live here: Marsalle 32