REMA 1000 reviews

REMA 1000 reviews

7.0

Rema 1000 i Vejby - SUPER personale, og godt, stort sortiment.

Det er en fornøjelse at handle i Rema 1000 i Vejby. Man bliver altid mødt med et smil og en venlig bemærkning, og personalet er super-hurtige til at hjælpe med at finde varer og svare på spørgsmål. Ældre mennesker bliver hjulpet med at pakke posen, og så er det lige meget om det er yngste juniormedarbejder eller købmand Jack, alle hjælper til og gør indkøbet til en positiv oplevelse. Nåh ja, sortimentet er altså også væsentligt bedre med mange flere varer end hos konkurrenterne - og så er der ikke en kæmpe rodebutik med tilbudsvarer i det halve af butikken.

Kanon service i Rema 1000 Vinderup.

Skulle handle i Rema 1000 Vinderup. Kunne ikke lige finde rundt, da jeg normalt ikke kommer der. (bor 100 km sydligere). Købmanden selv kunne se, at jeg så lidt søgende ud, og kom med det samme, og spurgte om han kunne hjælpe. Vi fandt tingene i fællesskab. Og jeg kunne samtidig noterer, at der var meget rent i butikken. Rigtig fin service.
Kingo

Gladeste medarbejdere i Rema 1000 (Carlsberg)

Jeg er just startet i rema 1000 (Carlsberg) og allerede nu har jeg et godt bånd til mine nye medarbejdere samt butikkens købmand Max,
Vi har det simpelthen som blommen i et æg. Derfor har vi overskuddet og lysten til at sende alle kunder fra butikken med et kæmpe smil og vi yder alt hvad vi kan for at kunden for en god oplevelse, og selfølgelig bliver en fast kunde i butikken.
Vi vil alle kunder det bedste.

REMA 1000 Børkop

Vi er sådan en slags familie, som laver madplan og handler ind efter denne 1 gang om ugen.

Vi kører stort set altid i Rema 1000 i Børkop, for der kan vi få 95% af det vi skal bruge - og til en pris hvor også at man føler at lønnen kan følge med.

Butikken fremstår altid pæn og ren. Hylderne er fyldt op, og ellers er der altid en smilende ansat som kan hjælpe.

Problem med priser

Generelt er jeg glad for vores Rema1000 i Årslev, men de har altså et problem med priserne.

Ofte oplever jeg at varer går ind til forkerte priser. Man sætter prisen op, men glemmer skiltet. Derudover sætter de tilbudspriser på om aftenen, som først gælder fra næste morgen. Har man ikke læst tilbudsavisen eller er opmærksom på, hvornår tilbud gælder fra og til, så står man ved kassen og har en vare, der går ind til forkert pris.

De sælger den godt nok til tilbudsprisen, hvis man gør dem opmærksom på det, men er folk ikke opmærksomme, så køber de jo faktisk varer på falsk forudsætning - det synes jeg ikke er i orden. Samme problematik oplevede jeg i Rema 1000 i Aars, da vi boede der, så det er ikke enkeltstående.

Reply from REMA 1000

Hej Christian. Tak for din henvendelse. Vi har givet dine kommentarer videre til butikken og de vil være endnu mere opmærksomme på deres skilte i fremtiden, så vi undgår misforståelser. Mvh. REMA 1000

Super købmandspar i Rema 1000 i Skovlunde

vi tager hatten af for Dorthe og Torben, som altid har tid til en lille sludder, er meget servicemindede og hjælpsomme, hvis der er noget, vi ikke kan finde. Butikken er pæn, varerne er friske og altid sat pænt på plads.
Hilsen Hanne og John

Vores Rema i Skovlunde er den bedste. Skam dig Andreas !!!!

Andreas må have fået det forkerte ben ud af sengen !!
For min Rema1000 i Skovlunde er det bedste sted at handle. Det er en fornøjelse at komme der. Supersøde, hjælpsomme ansatte. Der er stort udval af friske varer, flot orden på hylderne og rent og pænt.
Så populær, at der kommer mange kunder fra andre distrikter for at handle her.
For her er en dejlig stemning og hygge, selv når der er travlt med mange tilfredse kunder.
Venlig hilsen
Elsebeth Nygaard

SUPER SERVICE

Hej alle.
Kan simpelthen ikke forstå, at der er nogen som kan give Rema 1000 i Skovlunde en dårlig anmeldelse...Tror vedkommende skal kigge lidt indad (hvilken nok også afspejler hans adfærd med negative anmeldelser på alle som ikke lige retter ind efter hans hoved). Vil anbefale, at man tager et kig forbi og får oplevelsen af en butik som er pæn og ren med et arrangeret personale - der altid tager tid til at hjælpe en. Jeg har nu handlet der i over 5 år - og trods det der er blevet mere og mere travlt (hvilket man kun kan opnå i dagens Danmark hvis man gør det godt) så får jeg altid en venlig og effekt behandling.

super venligt personale

1000 tak til personalet i rema 1000 på rosenørns allé.
Der er altid rent og pænt i butikken og nu er der også god plads efter den er blevet større.
Rigtig godt

extremt dårlig service!!

Handler næsten hver dag i Rema i Skovlunde da jeg lige er flyttet til byen, men finder snart en anden forretning, for sjældent har jeg set mere uengageret personale!! De er langsomme i optrækket, uentusiastiske og ikke mindst uden den mindste smule pli, de svarer ikke engang når man siger noget til dem, og almindelig høflighed er en by i Rusland..

Har sjældent set nogen der i højere grad ser ud til at HADE deres arbejde, ok fint nok, men hvorfor skal det gå udover os Der handler der.. I al almindelighed siger man vel i lige måde når nogen smiler til en og siger god dag, men her bliver man på det groveste ignoreret.. og det er kun EN af deres mandlige medarbejdere som tager sig tid til at svare en..

Helt igennem luset betjening!! Føj

Hej Andreas.
Tak for din henvendelse.
Vi er meget kede af at du har fået en dårlig service i butikken.
Det er slet ikke den oplevelse vi normalt hører om butikken; således bestræber købmanden sig på at personalet altid er høflige og venlige.
Købmanden har printet din henvendelse ud og sat den op på opslagstavlen i medarbejderkantinen, så hans personale kan blive endnu mere opmærksomme på det høje serviceniveau butikken normalt plejer at være på.
Slutteligt vil købmanden meget gerne høre fra dig, såfremt du har haft en dårlig oplevelse med specifikke medarbejdere. Du er meget velkommen til at spørge efter Torben som er købmand i butikken. Mvh. REMA 1000

succes kvæler den gode service

Nu må jeg desværre tilbage til Føtex og Netto igen, det skyldes at kvaliteten ganske enkelt er faldende på grøntsager (citroner, appelsiner og porre) ligger 'trætte hen'. Rema ved Carlsberg har virkelig været en succes - men den store tilgang af kunder kan de ikke magte, hvilket udmønter sig i, ofte udsolgte standard vare... - det gider jeg ikke,
Føtex/Netto har taget kampen op mod Rema og vundet mig tilbage, indtil Rema får 'justeret' deres butik.
mvh/rud

Reply from REMA 1000

Hej Dion. Tak for din henvendelse. Først og fremmest vil vi gerne beklage at du har fået en kedelig oplevelse i butikken. Såvel købmanden i Carlsberg som resten af vores købmænd gået meget op i at have en høj standard i såvel frugt og grønt som ferskvarer. Vores selvstændige købmænd er desuden garanter for at vores kunder ikke skal gå forgæves efter udsolgte varer. Vores købmand i REMA 1000 Carlsberg vil meget gerne invitere dig ind på en kop kaffe og høre nærmere om hvordan vi evt. kan forbedre os. Det er via vores kunders input at vi kan blive endnu bedre. Den lokale købmand hedder Max og han ser meget frem til at høre fra dig. Mvh. REMA 1000

Enkeltvare - fint koncept.

Som ung kunne jeg købe 1 (én) rulle toiletpapir ad gangen, enten en rulle standard (00) eller blødt papir til finere numser. Det kan man ikke længere. Selv i Rema 1000 er man nødt til at investere i et vist antal ruller ad gangen, og det har man jo vænnet sig til.
Men ellers er man i Rema 1000 behageligt fri for at spekulere over, om man nu skal spare 4,75 kr, ved at købe 3 pakker kød vel vidende, at der er store chancher for, at mindst den ene pakke bliver glemt i fryseren, hvor der i forvejen er overfyldt på grund af de mange mangepakkertilbud.
Tak til Rema 1000, som er medvirkende til, at vi, der ikke lever i storkollektiv, kan købe det antal af varer, vi har brug for.
Altså bortset fra toiletpapir - men det går nu nok.

Møgbeskidt butik fyldt med store, sorte fluer

Har lige været i Rema, beliggende Rughavevej i Viborg. Det er ikke hver uge - eller måned - jeg handler der, men det sker. For pokker hvor var der da beskidt! Sådan var der ikke sidst jeg var der for et par måneder siden! Lågerne på fryseboksene var godt snaskede til af både det ene og det andet. Ikke noget at sige til der var store, sorte fluer! Gad vide hvor deres æg har været udklækkede...

Reply from REMA 1000

Hej Irene. Tak for din henvendelse. Vi beklager at dit besøg ikke har levet op til dine forventninger. Vi har sendt din henvendelse videre til den pågældende butiks regionchef som tager en snak med købmanden hurtigst muligt. Mvh. REMA 1000

Genialt koncept

Jeg handler altid i Rema1000, da jeg finder butikkerne overskuelige og mangfoldige. På trods af, at Rema1000 er en discountkæde, er kvaliteten af varerne i top og samtidig forhandler Rema1000 sit eget mærke, som også er helt til UG. Man finder utallige økologiske og nøglehulsmærkede varer på hylderne, som på trods af høj kvalitet, har lave priser. Det er altafgørende, at man kan nøjes med at gå ind i én butik for at handle, hvad man har brug for. Det er både tids- og pengebesparende.

Kæmpe THUMBS-UP HERFRA!

Fint sted at handle

Ok priser, og så laver de ikke om på hylderne hele tiden! :-)

Bryder loven ved afrunding når der betales med dankort.

Jeg bad om at få 200kr på dankortet men for sent opdagede jeg at ekspedienten havde tastet 200,65kr. Hvilket er et klart brud på markedsføringsloven §1. Jeg endte med at måtte tale med flere fra butikken og til stor frustration var ingen af dem kompetente til deres job. Ingen af dem havde åbenbart elementær viden om hvad der er lovligt og hvad der ikke er. Heller ikke den øverste ansvarlige for hun blev stædigt ved at hævde at selvfølgelig var det lovligt for sådan var deres system sat op i Rema1000's butikker. Hvordan f..... bliver noget lovligt af at de sætter systemet op til bevidst at snyde!?
Så jeg kan kun råde jer derude til at dobbelttjekke terminalen før i trykker ok...!

Reply from REMA 1000

Hej Natascha. Først og fremmest vil vi gerne beklage din kedelige oplevelse. Vores system er bestemt ikke sat op til snyd. Det lyder som om at der er sket en misforståelse i butikken, vi har ikke tidligere hørt om en lignende sag. Ud fra din henvendelse kan vi ikke helt se hvor det er du har handlet, men du er meget velkommen til at henvende dig i din butik igen og spørge efter købmanden. Så kan han hurtigt få løst sagen. Du er også meget velkommen til at kontakte os direkte via vores kontaktformular på vores hjemmeside, så kan vi kontakte dig direkte hurtigst muligt. Vi vil gerne understrege at vi altid følger alle regler uanset om det er fødevaresikkerhed, markedsføring, Dankort osv. Med venlig hilsen REMA 1000

Rema1000 Kbh nv den nye.

Tjek altid bonen da de tit slå forkert en og tjek altid holdbarheds dato da varme tit er ved at udløbe eller er for gamle.

Reply from REMA 1000

Hej Danni. Vi beklager den kedelige oplevelse du har haft. Er der mulighed for at du kan kontakte vores ris/ros "kasse" på vores hjemmeside under "kontakt" og fortælle hvor du har oplevet dette? For os er det vigtigt at vi har friske varer i vores butikker og korrekte priser, da vi til hver en tid kan stå inde for begge dele. Med venlig hilsen REMA 1000

Høj service i Ølby Rema1000

Vi har i den grad fået god service i Rema1000 i Ølby Centeret. Efterspurgte en babyalarm som var ekstra nedsat. Varen var desværre ikke hjemme, men blev 10 min efter besøget ringet op, om at den ville være klar til afhentning i butikken dagen efter. Høj og hurtig service, bestemt ikke sidste gang at vi handler der.

fluer i sandwichbrød

Jeg har idag oplevet i Rema1000 Roskildevej at der var 3 små fluer i selve indpakning af sandwichbrød. Jeg afleveret selvfølgelig den sandwichbrød til en "ungarbejder", så en anden kunde ikke købte den - altså hvis man nu ikke lagde mærke til det. Jeg havde ellers en meget positiv mening om rema1000 og deres produkter.

Reply from REMA 1000

Hej, tak for din henvendelse. Først og fremmest vil vi meget gerne beklage den kedelige oplevelse du har haft.
Vi vil meget gerne følge op på sagen hos vores leverandør, så vi kan sikre at du ikke igen får en sådan kedelig oplevelse.
Det vil være en stor hjælp hvis du kan kontakte os via vores hjemmeside på www.rema1000.dk under feltet kontakt. Så får vi mulighed for at kontakte dig direkte. På forhånd tak for din hjælp. Med venlig hilsen REMA 1000.

overrasket!

Hej Rema1000 carlsberg

vil gerne lige rose jeres forretning!
jeg handler hos jer i dag for første gang. i har en virkelig flot butik som i har god grund til og være stolte over. Jeres grønt afd. er super lækker og indbydende. i har et personale, som yder en fantastisk kunde service.
en ung mand er ifærd med og fylde brød op, han byder mig " velkommen til Rema " En anden medarbejder giver mig en kanon service i den sidste kasse, han er hurtig ,behandler mine varer pænt, og til sidst ønsker mig en god dag. " jeg har ikke så meget andet og sige end at i faktisk gjorde min dag go!
I er værd og køre lidt længere for!

tak for en dejlig indkøbsoplevelse! - det er ikke den sidste

m.v.h jeres nye kunde.

REMA 1000 Details

Vidste du at alle REMA 1000 købmænd ejer deres egen butik og derfor har en stor interesse i at give dig en god indkøbsoplevelse og en god service? I REMA 1000 arbejder vi ud fra konceptet "Discount med holdning" og det betyder at vi har en holdning til de varer vi sælger og omgivelserne omkring os. Se meget mere på vores hjemmeside.

Visit REMA 1000

We live here: Marsalle 32