REMA 1000 reviews

REMA 1000 reviews

7.0

Gode varer/billige priser

Særligt det sidste tiltag med gode og billige is...smager sg godt og så har man råd. handler i den nye butik på Lovbyvej i Horsens. De er flinke der... :-)

Dejligt sted at handle..

Der kører med rigtig mange gode tilbud og servicen er helt i top :)

Dejlig og billig forretning - Et lille MEN fra mig - selv om det er en skøn kæde

Jeg har været i mange rema'er efterhånden både i Jylland og på Sjælland og har generelt en god oplevelse af kæden. Det er billige og friske varer og der er pænt og rent.
Hvis jeg skal komme med et MEN, så vil jeg påpege at selv om det er billigt at ansætte medarbejdere under 18, så er det ikke altid en god idé at sætte for mange af dem på samme vagt - De er stadig uerfarene på arbejdsmarkedet og ofte har de ikke helt styr på forretningen og hvordan man er serviceminded. Desuden bliver det lidt en hønsegård når der er for mange af dem der sætter varer på plads på samme tid. Jeg syntes at det er vigtigt at der er synlige "voksne" hele tiden og ikke for meget overvægt at medarbejdere under 18.

Den optimale vægtning imellem discount og service

Af alle discount kæder i dk, er rema1000 den som klart er foran de andre (med margen).

Rema1000 adskiller sig på følgende områder:
- god kvalitet af frugt og grønt.
- begrænset rod i butikkerne
- oftest er der styr på prismærkningen
- deres produkter(inkl de billige) er generelt af en god kvalitet.
- brede og overskuellige gange i butikkerne
- ofte tilbud på gode basis varer som brød, mejeri, og kød. (Muligt at købe ind til en uge med hovedsageligt tilbudsvarer)
- tilbuddene i tilbudsavisen er ofte at finde i butikkerne

Fine butikker, men dårligt hovedkontor

Som gammel medarbejder i Rema 1000, kan jeg godt lide at komme i rema, men at skulle snakke med nogen fra hovedkontoret, nærmere bestemt lønkontoret, er der bestemt intet der hedder ''servicemind'. Dårlig attitude og intet venlighed der.

Tjek altid bonen

På bonen var der en lammekølle jeg ikke havde købt. Mega irriterende! Jeg fik dog uden problemer refunderet beløbet.

Dansk Flødeis året rundt i Rema 1000 TAK!

Dansk Flødeis?
Sæsonen er for kort burde kunne købes i Rema 1000 året rundt.
Så derfor kun! 4 stjerner......;o)
Ellers ingen forbehold, jeg vil anbefale virksomheden til alle.....;o)

Folk skal huske at ingen Rema er ens

Der er kæmpe forskel på de forskellige Rema da det er Franchise-kæde
Så hver en butik har en ejer der bare har købt sig til navnet og forbindelserne.
Rema er efter min mening det bedste supermarked da de eks ikke sælger flere-stk tilbud(mængderrabat) så man kun køber det man skal bruge.
Også er de bare billigst.
Men der er nogle Rema der ikke er så gode men det kan de andre ikke gøre for.

ekstremt biligt, rema carlsberg

sushi er biligt og godt der fra og deres slik lager er stort deres sodavand koster intet du kan købe en 1.5 liters cola får 20 kr godt sted at købe:slik,sodavand,juice,mad,snacks,rengørings midler og meget mer

Helt fint

Det blive ikke meget bedre end Rema1000. Jeg er tilfreds

Middel

Pro: fint udvalgt og konkurrencedygtige priser

Con: deres bananer er altid enten helt brune eller helt umodne, det synes jeg er et rigtig dårligt tegn da det altid er den første af mine sædvanlige varer jeg kommer til, de er generelt rigtig dårlige til at åbne nye kasser og få kurvene om til indgangen - øv!

Har handlet ved rema i Gug, hvor medarbejder Mads gjorde at min bror og jeg oplevede god service, via smil og hjælpsomhed :-)

Rema 1000 Carlsberg - virkelig topklasse

Som gammel købmand er det en fornøjelse at komme i min Rema 1000 (Carlberg). Der er altid 100 % rent og pænt, butikken fremstår altid opfyldt af varer og trimmet. Kvaliteten af frugt og grønt er høj. Men det jeg bedst kan lide, er at jeg hvis der er lidt kø ved kassen, så kommer der en kasseassistent flyvende og åbner en ny kasse (inden folk overhovedet når at tænke over at brokke sig over den lange kø).
Priserne er også gode. Så de formår at kombinere discount med gamle købmands dyder. DKs bedste butik (medmindre du vil betale en formue for varerne).

Råd til økologi

REMA1000 er bedst på kvalitet og pris!

Der er altid basisvarer på tilbud, herunder brød, mejeriprodukter, frugt/grønt osv og så er butikken i Aarhus V meget overskuelig.

Desuden har REMA alle de der små halv-specielle ting, man normalt ikke finder i discount-butikker.

Og så har man hos REMA rent faktisk råd til økologi!

Meget godt i discount butik :)

Jeg må inddrømme at der er mange ting som jeg holder af ved REMA1000.
- Deres gode økologiske mælkechokolade, med mindre sukker indhold og fantastisk smag, samt billig pris. (10 kr.)
- Hurtig service ved kassen.
- Godt udvalg af produkter
- Baby startspakke. Fantastisk indhold, inderligt noget som man kan bruge, helle pakker og tuber i stedet for blot prøver, samt en sød bamse.

Tak REMA1000 :)

SUPER BUTIK I RØDOVRE!

Jeg er rigtigt glad for min Rema 1000 i Rødovre IGEN!
Super god kundeservice og altid opfyldt butik, det er som at gå ind i en ny butik.
Jeg handler normalt sent på aften og jeg kan altid få det jeg skal bruge.
MIT NYE INDKØBSSTED:)
HILSEN
EN GLAD KUNDE.

REMA 1000 v/CARLSBERG. MAX SKOV HANSEN

Rigtig rigtig god butik. Altid ren og personalet bliver ikke bedere. De mangler aldrig noget, jeg har aldrig oplevet noget med fejl på min bon eller ligende. Hvis der mangler noget (som sker utrolig sjælendt) bliver der lynhurtigt kigget op laget. Og det ender altid med at tingene bliver fundet.

De har det man skal bruge

Det er en god butik og jeg kan godt lide at det er muligt at købe fx. én porre til billige penge og ikke skal tvinges til at købe 5 i et bundt. Stk. prisen i Rema 1000 er altid lav og det er ikke nødvendigt at lave storkøb.

produceret for Rema 1000!!

Jeg handler normalt i Rema 1000, Men efter de er begyndt med at skrive "produceret for Rema 1000" på varerne er jeg stoppet med at handle der.
Det vil jeg ikke finde mig i.

vi har krav på at vide hvor varen er produceret og af hvem.
Jeg kan ikke vælge en producent fra, hvis jeg er utilfreds med varen eller andet.
Jeg kan kun vælge Rema 1000 fra.
Så Rema 1000 kom tilbage til før.

Tag jer sammen!

Jeg er dybt forarget over rema 1000 i Esbjerg! Læste i avisen at butiks ejeren har ladet en kunde med sclerose pisse og skide i bukserne, for de lånte kun toiletter ud til børn. Hvilket også er løgn, da en kvinde skriver til avisen efter den første artikel at hendes lille pige også er blevet nægtet toilet adgang, flere gange.
Utroligt at i skide butikker ser os som penge maskiner og ikke som mennesker med menneskelige behov. Hvor er jeres medfølelse?? Håber godt nok nok i kommer til at blive tvunget til at gå flere kilometer i eget pis og lort! Kan være du så kan se lidt længere end egen næse tip! Og i skal ikke sige at i ikke kan finde en løsning, for det kan i GODT!

REMA 1000 Details

Vidste du at alle REMA 1000 købmænd ejer deres egen butik og derfor har en stor interesse i at give dig en god indkøbsoplevelse og en god service? I REMA 1000 arbejder vi ud fra konceptet "Discount med holdning" og det betyder at vi har en holdning til de varer vi sælger og omgivelserne omkring os. Se meget mere på vores hjemmeside.

Visit REMA 1000

We live here: Marsalle 32