Ren Velvaereshop reviews

Ren Velvaereshop reviews

8.4

Perfekt behandling!

God orientering undervejs. Hurtig og perfekt betjening. Jeg vil rose jer overalt!

Hurtig levering - god service

Hurtig levering - god service - billigt

Toppen af poppen!!!!!!

Fantastisk god kundeservice. Super venligt personale, som løser dine problemer, hvis der skulle være nogle, lynhurtigt og yderst tilfredsstillende. Altid billigst!! Kan varmt anbefales til ALLE!!!!!!
Hilsen en trofast kunde;-)

Ren Velvære - fremragende butik

Firma: Ren Velvære. Jeg har købt Ultra Spirulina og Homøopatisk middel. Service er hurtig og fremragende. Varende er lige som beskrevet.

Hurtigt og godt!

Der var ingen problemer under levering eller bestilling og kan nu sidde og nyde min chai latte. Ekstra bonus med de 5% rabat på fremtidige køb!

Hurtig og billigt

Kan kun anbefale dem. Hurtig levering og billige priser

God og effektiv betjening

God og effektiv betjening

Nemt og hurtigt

Super hjemmeside med lækre ting

super service

Jeg har fllere gange handlet hos Ren Velværeshop og hver gang været super tilfreds. Man bestiller den ene dag og 1 time senere kommer der en ordreopdatering om at varen er afsendt. Næste dag modtager man sin ordre.
Varerne har altid være pakket så intet er beskadiget.
når man handler for over 700 kr. får man desuden fri fragt og som Vip kunde desuden 5% rabat på hele ordren.
Jeg kan varm anbefale at handle hos Ren VelværeShop.

med venlig hilsen

Marianne Westergaard

upåklageligt

Har handlet her mange gange, altid god service og hurtig levering.!

Bare i orden.

Laveste pris og levering på 36 timer (hvoraf de 6 skyldes postens sene ombæring her i byen...), det er i orden med mig :-D

God service og hurtig levering

Jeg fik en god og hurtig levering efter kun 2 dage. Købte baldrian/humle kapsler Rolin'at - jeg er meget tilfreds med produktet.

Jeg bestilte på en helligdag og 2 dage efter ankom pakken på min arbejdsplads. Dagen efter jeg havde bestilt fik jeg en mail fra firmaet, hvor der stod hvornår jeg kunne forvente pakken.

Hurtig levering og god service.

Alle varer kom med posten dagen efter jeg havde bestilt det. Super hurtig levering, dejligt!

Virkelig god service!!!

Jeg har benyttet Ren Velvære 1 gang, men absolut ikke sidste gang! Deres serviceniveau er virkelig højt og kan varmt anbefales..

God service, hurtig levering.

Billigste pris, og ikke en finger at sætte på handelen. Jeg vil bestemt handle der igen.

Perfekt.

Skønt når man så hurtigt får det man har købt, og er yderst tilfreds med det man modtager :-) Her vil jeg helt sikkert handle igen.

Super shop, gode priser og levering

Rigtigt gode priser på DR. Hauschka. Køber normalt på nettet i udlandet, men de var 10 kr. dyrer her, og med meget hurtig lev. så der var ikke noget at betænke dig på.

Se, DET er god service!

Det er første gang jeg har handlet hos ren-velvaere.dk (de har netop de produkter som jeg ledte efter, endda til en rimelig god pris).

Desværre var der gået hul på en af pakkerne som jeg modtog, men dagen efter at jeg skrev en mail til ren-velvaere.dk om problemet, skrev han at han beklagede, og sendte en ny pakke med det samme, også selvom at det sandsynligvis slet ikke var deres skyld (det ligner en fabrikationsfejl).

Se, DET er god service! Ingen brok eller sure opstød, men derimod en både hurtig og flink kundebetjening :-)

Super hurtig levering

Aldrig har jeg været ude for så hurtig en levering af varer. Bestilte varerne om morgenen én dag, og næste dag ankom varerne med posten. Godt gået :-)

Ren Velvære Details

REN velvære shop med fokus på økologisk hudpleje, sund kost, kosttilskud og velvære. Vi har stor fokus på økologisk hudpleje og udvider hele tiden sortimentet af produkter uden parabener, allergifremkaldende stoffer og kunstige farvestoffer.

Visit Ren Velvaereshop

We live here: Fanøvej 10D