ReplaceDirect reviews

ReplaceDirect reviews

Excellent
9.0

keurig en netjes afgewerkt en goed op de hoogte gehouden wat vervoer betreft

ik heb een accu voor een boormachine besteld en deze de andere dag al gekregen en wat een verschil met de oude accu's van de bosch schroefboor machine
de bestelde accu's zijn veel sterker en ze blijven een hele tijd opgeladen
Volgende maand bestel ik er nog een .
Ik heb de bestelling als zeer correct en netjes ervaren en NIET te DUUR

na veel geduld correcte levering

Accu besteld voor een museumstuk Apple PowerBook 145 ( juni 1993)
Een Accu voor de laptop is moeilijk verkrijgbaar, maar ReplaceDirect kreeg het voor elkaar. Er kwam wel wat vertraging doordat de leverancier de afgesproken levertijd niet kon waarmaken. Dus met wat extra geduld een prima levering, waarbij ik uitstekend geïnformeerd werd.
Bestel hier met een goed gevoel uw accu!

Uitstekende behandeling

Makkelijke en duidelijke website om te bestellen en daarna een zeer snelle levering van het bestelde product.

Gewoon doen wat er wordt beloofd.

De website was voor mij gewoon duidelijk en overzichtelijk.

Levering van de door mij bestelde artikelen volgde inderdaad op de volgende dag. Dus exact wat er werd beloofd.

De dc-poort heb ik nog niet in gebruik, omdat ik deze achteraf toch nog niet nodig was. Hierover kan ik dus geen oordeel geven.

Verder kan ik alleen het volgende zeggen:

Ik raad inderdaad ReplaceDirect aan, voor het bestellen van vervangende onderdelen enz.

eerste bestelling

Mijn eerste bestelling van een accu voor de wat oudere mobiele telefoon van mijn vrouw is prima en volgens afspraak gegaan.
Zeer tevreden!
Henk Stander

Bestelling t/m aflevering verliep snel en uitstekend

's Avonds om 21.30 h besteld, de volgende dag rond 12.00 h levering van het bestelde
artikel. Betaling was in orde. Prima werk dus !

prima internetwinkel

Groot assortiment en snelle bezorging. Aanrader voor al uw accuzaken (en nog veel meer).

Goede aftersales

Ik had een accu besteld, echter de foute geleverd, even een mailtje gestuurd, voordat ik de verkeerde accu had terug gestuurd, had ik de goede alweer in huis, dus de service is perfect. Goede aftesales.

accu bestelling

Ik heb 2 accu's besteld voor mijn B & D machines , werden de volgende dag al geleverd , bravo.
Dick.

Snel en goed

Inmiddels 2x iets besteld bij Replace Direct. Prima levering en uitstekende service.
De zoekfunctie op de website laat te wensen over, maar de ondersteuning van de klantenservice (chat) om het juiste product te vinden maakt alles goed!

snel geleverd en een lage prijs

Replacedirect levert je bestelde artikelen snel en netjes af.
Ze zijn niet duur en hun site is overzichtelijk.

snelle levering! prima kwaiteit.

sAvonds besteld en inderdaad de volgende dag meteen oplader in huis.
zeer tevreden.

Zeer snelle en betrouwbaar levering.

Ik kan je ReplaceDirect aanraden, dit is een goed en betrouwbaar bedrijf wat snel levert.

Prima prijs, snelle levering

Via internet op deze site gekomen. 2 onderdelen besteld voor 1 onderdeel had ik keuze uit verschillende opties. snelle levering volgende dag in huis

service bij lekkende cartidge

Voor mijn printer HP officejet 6600 had ik een cartridge besteld en die werd mooi op tijd geleverd. Bij het uitpakken bleek dat de cartridge gelekt had of nog lekte. Gelukkig was e.e.a. goed verpakt. Een foto gemaakt en deze gemaild. Er werd direct actie ondernomen en een nieu product gestuurd. Goede service.

Het staat in de sterren, bij ReplaceDirect doen ze wat ze zeggen,

In het oerwoud van internetwinkels is het geweldig fijn een bedrijf te hebben die zonder poespas doet wat ze op de site aangeven. Ongelofelijk veel producten, merk en alternatieve keuzes, goeie kwaliteit prijsverhouding en snelle levering

Niet op tijd geleverd

Ik heb op zondag een voeding besteld. Deze wordt volgens de site dus op maandag verstuurd en dinsdag bij de klant. Maar hij werd pas dinsdag verstuurd en er dus pas woensdag. De voeding is wel volgens de verwachtingen.

Uitstekende service!

Ik had een laptopaccu gekocht bij ReplaceDirect die het prima deed, echter, na bijna een jaar, laadde deze ineens niet meer op. Dit gemeld via de mail en er werd direct een nieuwe accu naar mij toegestuurd. Dat is service! De oude accu kon ik kosteloos retourneren. Ik ben erg tevreden!

Snel en zonder problemen

Ik had een digitale camera en SD-kaartje besteld en die werden beiden netjes de volgende dag geleverd zoals beloofd op de site.
Ik had bij de opmerkingen gevraagd te leveren bij de buren als ik niet thuis was en dit werd netjes gedaan.

Helemaal goed!

Replacedirect Details

ReplaceDirect is dé webshop met alles voor je mobiele apparaat. Van accu en adapter tot kabel, muis of iPad hoes; in ons uitgebreide assortiment vind je het allemaal! Dat is nog niet alles, want we bieden je ook nog een uitstekende service. En bestel je vandaag voor 23.00 uur dan heb je de bestelling morgen al in huis!

Visit ReplaceDirect

Contact information