Replica Design reviews

Replica Design reviews

6.9

n'est pas anglais ou francais ..

très jolie sitè mais on ne comprend rien parce que le sitè est pour les skandinavies.
malheureusement ..
ms

Godt produkt - dårlig leveringsservice!

Har købt to Barcelona stole og en skammel, som er meget tæt på originalen. De var også pakket godt ind og umiddelbart udført i gode materialer.

Eneste problem er, at Replica-Design bruger en erhvervsleverandør, som leverer i tidsrummet 8.30-16.00 mandag-fredag og det forventes at du er hjemme en bestemt dag, hele dagen! Jeg måtte igennem DSVs meget elendige hjemmeside, hvor det er umuligt at finde "kundeservice" og bruge et par dage på at fange vognmanden for at få lov til at indskrænke 8.30-16.00 til 8.30-12.00.

Hvis Replica-Design havde en mere forbrugervenlig transportør havde de fået 5 stjerner!

Helt iorden!

Købte en lampe- der var 8-14 ugers leveringstid da jeg bestilte - men ca 2 uger efter min bestilling fik jeg en mail - vi har nye på lager - og du har den indenfor 1-2 uger.
Da den ankom var den emballeret efter alle kunstens regler - forsvarligt og iorden.
Pengene blev først hævet fra min konto efter jeg havde modtaget lampen! - det var i den grad en positiv oplevelse at handle der!

En dårlig oplevelse

D.7 september 2012 bestilte jeg en Corona stol hos Replica Design . Jeg fik oplyst, at der var 13 ugers leveringstid - ” hvilket holdt”.
Jeg fik en sms fra DSV med meddelelse om, at stolen ville blive leveret d.21 dec. mellem kl.9 og kl.16. Jeg blev noget overrasket, da jeg fik leveret to kæmpe papkasser, men da mit navn stod på, skrev jeg under på modtagelsen. Desværre viste det sig at være en fejl, jeg havde fået leveret to Corona stole uden fod.
Jeg skrev til Replica Design med det samme og efter noget chat, fik jeg oplyst, at fejlen desværre ikke kunne retttes inden jul. Efter jul kontakterde jeg igen Replica Design, men fik nu oplyst, at fragtmændene ikke kørte ud mellem jul og nytår, men at jeg ville få leveret en fod med førstkommende kørsel efter nytår.
Endelig d.11 januar får jeg leveret foden til den stol, som jeg havde bestilt. Nu er problemet så, at DSV ikke ville tage den fejlleverede stol retur. Igen skriver jeg til Replica Design og d.15 januar får jeg flg. Svar:
”Hej Kathe,
Jeg har aftalt med Danske Fragtmænd at de skulle hente dem. De har været forbi, men der var ingen hjemme og ville prøve igen. Har de været der?
Med venlig hilsen/Best regards
Replica Design
[Name removed] ”
Eftersom Replica Design har mit telefonnummer undrer det mig, at jeg ikke er blevet kontaktet. Det bliver jeg så d.24 januar kl.8.30, mens jeg er på vej til arbejde. Nu vil de gerne hente stolen med det samme. Det kan jeg ikke lige overskue, men lover at ringe tilbage. I mellemtiden får jeg en mail fra Replica Design:
”Hej Kathe,
Har du mulighed for at give mig et tidspunkt, hvor vi kan afhente vores vare.
Evt. Et sted udendørs eller ved en nabo etc. Hvor danske fragtmænd kan afhente. De skulle gerne afhente i morgen senest.
Med venlig hilsen/Best regards
Replica Design
[Name removed] ”

Nu var min tålmodighed absolut brugt op, med da jeg selvfølgelig gerne ville af med stolen, fik jeg min datter til at møde fragtmændene i min lejlighed.

I det mindste havde jeg forventet en undskyldning fra Replica Design, men det finder de åbenbart ikke nødvendigt.
Jeg måtte bruge en ekstra arbejdsdag på at få foden leveret, da DSV ikke er fleksible, men kræver at man er hjemme mellem kl.9 og kl.16.
Jeg opbevarede i over en måned kvit og frit deres fejllevering af en kæmpe kasse, som rettelig iflg Danske Fragtmænds kvittering skulle have været afleveret til en kunde i Hvide Sande.

Og nu til stolen: Jeg bestilte en Corona stol i uld. Den er ikke helt ok, da syningerne er for stramme/skæve i venstre side og at stoffet derfor rynker. Retfærdigvis skal det nævnes, at jeg ikke har klaget til Replica Design – jeg orker ikke mere.

great

great design and servicxe

Finn Christensen

Tak til Replica, I skal have 5 stjerner.
Jeg bestilte Koglen for 14 dage siden og modtog den i går - i Spanien.
Hurtig levering og ingen transportskader.
Jeg forsøgte i 2010 at købe Koglen af fup-firmaet Lamp2u, betalte 5000 kr til firmaet,men fik aldrig lampen.
Efter mit køb ved Replica, har jeg igen fået tillid til internethandel.

Super fin service

Købte 2 stk kogle-replika, mat stål. Alt levede mere end positivt op til forventningerne. Super service, lette at få kontakt med, hurtige tilbagesvar, fleksibilitet. Emballage og levering i top. Eneste minus: Den er ret så svær at hænge op - selv for en elektriker. Og ophængningsvejledningen er ikke den bedste. Alt i alt en positiv, professionel og god oplevelse, der kan anbefales til andre

God service og levering som aftalt

Kan kun anbefale ,at man koeber hos Replica.
Efter en mareridtsagtig oplevelse hos et andet firma i branchen,hvor vi endnu ikke,efter snart 2 aar,har faaet alle vores varer,bestilte vi hos Replica.
Levering som aftalt.Og god kvalitet.Man kan stole paa dette firma.

Koglen og Corona stolen

Vi har lige modtaget vores varer og er meget tilfredse, det er absolut ikke sidste gang vi handler der.

Fuldt ud tilfreds

Fik efter 8 dage hang it all knagerækken. Den er super fin og ligner på en prik.
Er fuldt ud tilfreds - skal helt sikkert købe flere ting hos Replica.

Kogle lampe

Købt koglen leveret til tiden (8 dage), solid indparkning og i fineste stand.

Barcelona stol og sofa

Tusind tak for god service, flot Barcelona stol og sofa.

Bestilte en Barcelona stol og Barcelona sofa og fik levering indenfor aftalt tid. Rigtig flotte kopier. God service igennem hele vores bestilling. Hurtig respons via email.

Ikke sidste gang vi handler med jer.

Hilsen, Morten Larsen

PK22 og AJ Væglampe

Jeg er meget tilfreds med mine køb hos Replica-design. Perfekt levering 14 dage fra bestilling til modtagelse på adresse. Jeg kan ikke se nogen forskel på Replica-design møblerne og originalerne. Jeg vil helt bestemt handle med Replica-design igen. God kommunikation med Replica-designs medarbejdere, god tilbagemelding per mail og telefon. Jeg kan helt klart anbefale Replica-design som leverandør af replica møbler.

Henrik

Eames Lounge Chair (replica)

Vi har nu modtaget de 2 stole. - De er rigtig pæne. -Hvis de bliver ved med at holde sig så pæne - også i fremtiden - så kan vi varmt anbefale dem.
Det bliver ikke sidste gang, vi handler med RD. -

Og tak for en venlig og god service.

Mange hilsener fra
Lis B.

Kogle Hvid - Meget tilfreds

Har bestilt en hvid Kogle online. Fin online chat og de svarer hurtigt emails. Er vild med lampen.

Knus Stine

Ny sofa - Succes

Har lige modtaget en F Knoll sofa i kopi og en Eames Hang It All.
Begge ting lever helt op til forventningerne. Dejligt at varerne kan leveres med det samme. Har inden kigget forskellige udbydere igennem og Replica Design var de eneste der kunne levere hurtigt.
Jeg vil helt sikkert handle hos RD igen.

Flotte PH Lamper

vi fik anbefalet replica Design af nogle venner, som havde koebt Svanen og nogle forskellige lamper. Efter at have set lamperne, koebte vi selv 4 stk.
Rigtigt flotte og hurtig levering.
Tak for det.

Morten

Corona lilla uld

Vi bestilte hos Replica design efter at have set den store artikel i Ekstra Bladet den anden dag. Vi har lige modtaget vores Coronastole i lilla uld og er meget tilfredse med kvalitet og service.

Hilsen Fie

Svanen sort uld - dårlig kvalitet

Jeg har lige købt 2 stk. Svanen stole i sort uld.
Service og levering var super, men jeg er temmelig skuffet over kvaliteten.
Man er altså overhovedet ikke i tvivl, at det ikke er den ægte vare!
Der er store tydelige syninger hele vejen rundt og den sorte uld er meget nupret og af ringe kvalitet.
Men jeg har måske forventet for meget for kun kr. 3.200 for en stol...

Kogle og AJ gulvlampe - God service

Har lige købt 2 Lamper hos Replica Design. Levering til tiden, som de havde lovet. Var lidt bekymret mht transporten af koglen (72 cm) da den er meget skrøbelig, men da jeg modtog den af fragtmanden i stor trækasse kom min bekrymring til skamme da den var pakket meget forsvarligt og godt ind i flaminco-forme. Den anden lampe var også forsvarligt pakket ind. Helt sikkert ikke sidste gang jeg handler der.

Replica Design Ltd. Details

Replica Design har som mission at tilbyde kopier af klassiske designmøbler af en ensartet høj kvalitet. Herudover har Replica Design sat sig en række meget høje præstationsmål, som alle skal være med til at sikre dig som kunde en god oplevelse, når du handler hos os.

Visit Replica Design

Call us on: +45 36 95 99 17