Restaurant Ankara reviews

Restaurant Ankara reviews

5.0

Bondefangeri - køb drikkelse eller forsvind!

Min kæreste og jeg var på besøg i København, og da vi er studerende med meget få penge til rådighed, blev vi lokket ind på Ankara i Krystalgade af et skilt hvor der stod "fokostbuffet 59,-"

Vi bestilte to gange buffet og ville så dele en stor cola. Tjeneren svarede utroligt flabet og nedladende "I skal altså begge to bestille drikkelse, ellers må I ikke spise her". Jeg havde mest af alt lyst til at sige at det skulle han ikke sige to gange og skride med det samme, men efter at have gået rundt i byen flere timer, var vi bare for sultne til at være principfaste. Tjeneren henviste til at der hang en lille bitte seddel på døren ind til selve lokalet hvor der stod "Køb af drikkevarer er påbudt" og at det burde vi altså have set da vi ventede på bord - Nej min fine ven!! Det gjorde vi sjovt nok ikke efter at have læst det store skilt ude ved vejen. Så lægger man altså ikke mærke til et lille bitte stykke papir i har printet ud fra Word.

Det hjælper ikke på følelsen af bondefangeri at de endda har slukket for det kolde vand på toilettet, som jeg opdagede da jeg skulle vaske hænder - UHA! Tænk nu hvis nogen skulle tage en gratis mundfuld koldt vand! Næh, der er kun den varme hane.

Jeg har egentlig ikke noget imod maden på Ankara. Man får hvad man betaler for. Jeg har spist der flere gange med familien - der har alle bare bestilt drikkevarer, så vi har ikke opdaget noget. Men jeg bliver fan'me harm når jeg ikke selv kan bestemme hvad jeg bruger penge på når jeg spiser ude! Så må de sgu sætte prisen 10 eller 20 kroner op, hvis det er fordi de ikke tjener nok på maden.

Okay sted, fin service. :-)

Var forleden en dag på Ankara på Vesterbro med min kæreste, hvor vi fik aften buffet, hvilket var okay godt, i forhold til prisen.
Tjenerne var rigtig søde og ydede en god service. Dog kunne jeg godt have tænkt mig en lidt større buffet, med større udvalg. Men ellers en fin restaurant. Ikke for fint og alligevel et godt sted, hvor alle kan komme og har råd til at komme. :-)

Dårlig Service - Du får hvad du betaler for...

25/06 - 2013 var jeg inde med et par kollegaer og spise en hurtig frokost buffet i restauranten på Vesterbrogade.

Først og fremmest bliver vi mødt af en ikke særlig serviceminded tjener, siger "Hva' vil i ha'?". Vi bestiller, og jeg beder om vand at drikke, som jeg altid gør, og hun gør nedladende opmærksom på at "det koster altså penge". Det er helt fint, jeg ville ikke have det fordi det er gratis, men fordi jeg altid drikker vand. Min kollega ville intet have at drikke, men så bliver han gjort opmærksom på "at man skal bestille drikkevarer", selvom det ikke står noget sted. Han spørger om det kan være rigtigt, han ville bare gerne have lidt at spise, men igen får han at vide nedladende at sådan var det.

Maden var sådan set ok, det er jo hvad man får for 59 kr, så man skal ikke forvente Noma. Dog kunne man godt se buffeten var lidt "træt" af at have stået noget tid uden at blive taget. Da min kollega gør opmærksom på, at der er et langt hår i suppen, bliver den fjernet. Kun for at komme tilbage igen et minut senere. Det var tydeligt at se det var den samme suppe.
Så alt i alt var det en af de oplevelser man heller ville være foruden, og endnu engang beviser at du får hvad du betaler for.. Nogle gange endnu mindre end det..

super god service og god mad til prisen..

Jeg har været på Restaurant Ankara flere gange og i weekenden holdt vi noget fest der, hvor vi benyttede os af deres ad libitum tilbud, det var super billigt og rart at vide, hvor mange penge man skal bruge på forhånd, uden ekstra omkostninger..

Jeg kan give mine varmeste anbefalinger, især, hvis man skal holde fest og det skal være billigt og godt.

Super godt

Der er tale om en restaurant som alle har råd til og derfor ligger standarden også efter dette..
Man får, hvad man betaler for..
Jeg har kommet der i 4 år og har altid oplevet super god service og god mad til prisen..
Synes deres vine er rigtig gode især de tyrkiske. Maden består af et stort udvalg af varme, kolde og grønne retter, så der er altid noget som man kan lide.

Jeg kan rigtig godt anbefale stedet.

elendig vin

hold jer langt væk for tyrkisk vin, det er dårligere end den billigste papvin, virkeligt elendigt

Dårlig mad og fusk med prisen

I fredags d. 12/10-2012 spiste min mor og jeg på Restaurant Ankara på Vesterbrogade.

Det er simpelthen den dårligste oplevelse jeg har haft længe.

Maden var virkelig under al kritik, smagsløst og utiltalende.

Derudover blev vi snydt da vi skulle betale. Der er frokost tilbud fra kl. 11.30 - 16.00, vi ankommer kl. 16.52 hvilket også fremgår af regningen. da det er inden kl. 16 regner vi stærkt med at det er frokost prisen kr. 59 der er gældende. men vi blir istedet bonnet for kr. 89 pr. person da chefen siger at aften prisen starter 15.45, dette fremgår ikke nogen steder. Vi brokker og selvfølgelig, men vi får ikke noget ud af det. Havde vi ikke haft en anden aftale havde jeg taget diskutionen med chefen.

Synes det er enorm dårlig kundeservice.

Vil aldrig komme der mere og vil fraråde alle jeg kender til at blive væk derfra.

God restaurant, hvis man ved, hvad man kommer efter

Anmeldelserne af Ankara her på siden er mildest talt ringe (ikke kvaliteten af dem, forstå mig ret). Min erfaring er, at hvis man blot ved, hvad man går ind til, så er det en god oplevelse.

Har været på deres restaurant i Krystalgade flere gange for at udnytte deres super dejlige frokostbuffet til 49 kr. Du får alt det velsmagende mad, du orker, og de har oven i købet studierabat - det siger man ikke nej til. Jeg har også prøvet at sidde i deres hyggelige går og spise.

Jeg har ikke haft nogen dårlige oplevelser med Ankara - det er ikke toppen af toppen, men det er god mad til billige penge.

Booking i kage, dårlig service dårlig placering

Vi havde bestilt tid - bord til 2 klokken 19:00.
Vi ankommer 5 minutter før og står og venter i døren i 5 minutter.
Der er 2 par før os, der også pænt vender, De bliver betjent.
Køen bag os vokser så vi rykker lidt ind for at gøre plads.

Så henvender tjeneren sig til parret BAG os, da det er er vores tur. Det gør vi opmærksom på og bliver ignoreret.
Da det sker anden gang, bliver jeg lidt knotten og gør opmærksom på det. Jeg siger at vi har bestilt tid. Hvorefter vi bliver bedt om at henvende os på første sal.

Da vi kommer op til første sal siger vi at vi har bestilt tid, hvorefter vi bliver spurgt om der ikke er plads i stuen.

Efter lidt søgen finder de ud til at der er plads til os men:
det er midt i et selskabs-arrangement og vi skal love at være ude af døren igen på 45 minutter.

''Glem det'' var min konklusion, da vi gik.

Jeg ville ikke have haft noget problem med denne oplysning, hvis jeg havde fået den da jeg bookede bordet dagen før - men det er en ærgerlig oplevelse når man HAR booket bord.

Placering altødelæggende - Ballerup

Par skal passe gevaldigt på med at bestille bord her, medmindre man elsker at møde nye mennesker sådanne steder...
Det er nemlig umuligt at passe sig selv når de åbenbart tillader sig at kalde det tomandsborde og ikke firemandsbord hvis bare de placerer dem 5cm fra hinanden!!
Dette er altødelæggende, så hellere halvdårlig mad, serveret med en passende mængde privatliv.

Jeg tildeler 2 stjerner og ikke 1, da maden er god til prisen.

Du får hvad du betaler for

Min kæreste og jeg skulle have lidt hurtigt mad og blev enige om at tage på Ankara i Ballerup.
Da vi kommer derud bliver vi mødt af en meget sur medarbejder som spørger om vi har bestilt bord. Det har vi ikke, men hun kunne godt finde et bord til os alligevel. Vi bliver så mokket ind lige ved siden af 2 andre og da min kæreste spørger om vi ikke kan få bordet lige ved siden af får vi vred at vide at det er reserveret. Bordet stod tomt alt imens vi spiste. Hun lover at komme ned med menukort og da der er gået et kvarter får vi fat på en anden medarbejder som meget pænt undskylder og kommer med det samme.

Vi måtte grine af det mens vi sad der for man får jo hvad man betaler for og det er jo rimelig billigt, men om jeg gider igen... det er jeg ikke sikker på.

Billig "mad". Der er ikke meget at komme efter, hvis man vil have en madoplevelse.
Ringe service.

Is Restaurant Ankara your company?

Visit Restaurant Ankara