Restaurant Klubben reviews

Restaurant Klubben reviews

5.1

Under lavmålet

Vi var på Klubben for at fejre min kærestes 60 års fødselsdag. Vi havde bestilt bord i forvejen, for min far, der sidder i kørestol, skulle med og vi ville være sikre på at få et bord der var velegnet. Da vi ankom, blev de overraskede over vi kom med en kørestol, men vi fik da en plads, hvor vi nogenlunde kunne være.
Vi bestilte og fik rimelig hurtigt vores mad. Min fars flæskesteg var fin, min bøf var ok, men min kærestes wienersnitzel var sej. Tjeneren kom og spurgte om alt var som det skulle være, her gjorde vi ham opmærksom på at wienersnitzlen var sej, hvortil han svarede, at han ville underrette køkkenet. Dette tog vi som et tegn på der ville komme en ny wienersnitzel, men næh nej, der kom intet til min kæreste, som blot kunne sidde og se på vi andre spiste. Da vi var færdige kom tjeneren og spurgte lidt kækt om vi stadig sad og kæmpede, da vi igen sagde at wienersnitzlen var sej, fik vi at vide, at vi selvfølgelig ikke skulle betale for den, fint nok, MEN de burde have erstattet den istedet for bare at, som vi følte, ignorere klagen.
Overvejer ikke Klubben som et sted at gå ud at spise igen og det er synd, for det har været et af de bedste steder på Vesterbro.

ganske fint til prisen.

Har spist her et par gange og aldrig oplevet bøvl med hverken personale eller mad, dog kan jeg læse andres oplevelser på klubben og disse kan jeg dog ikke nikke genkendende til. så indtil da syntes jeg de fortjener 4 stjerne for god stemning, god mad, hyggelige omgivelser og en fair pris.

Uforskammet tjener og dårlig service

3 personer i mit selskab måtte vente på vores mad i over 1 time, hvilket resulterede i, at alle var færdige med at spise, da vores mad endelig kom. Tjeneren havde blot uforskammede kommentarer at byde på, da vi ventede og høfligt spurgte hvornår maden kom.
Ingen kompensation i form af et par gratis flasker rødvin eller en gratis kande øl, kunne de byde på. Kun uforskammethed.

Jeg selv havde bestilt en rød steak og da tjeneren endelig kom med de sidste 3 tallerkener, spurgte jeg hvilken tallerken som var min og oplyste her, at jeg havde bestilt en rød steak. Tjenerens respons var: "Du må jo lige stikke en kniv i og se ad selv, det kan jeg da ikke se"
"En uforskammet tjener" var den oplevelse vi alle sad tilbage med efter besøget på Restaurant Klubben.
En simpel "jeg beklager" - replik fra tjeneren kunne have vendt hele oplevelsen til en hyggelig aften, - hvilket han også blev oplyst om, men det var "ikke hans problem".
Aldrig har jeg oplevet så mange dårlige service-oplevelser samlet på ét sted og fra én og samme person!

Ulækker mad og dårlig service

Vi fik stegt flæsk. Kødet var hårdt og overstegt og virkede som om det var gammelt. Det jeg kunne smage var harsk.

Derudover fik vi oksesteg, som bestod af forudskårede klumper af kød, sovs og dåseløg, serveret i én stor bunke på et fad. En mistænkelig sødmefyldt affære, som ligeledes var uspiselig.

Vi havde betalt for øl ad libitum, men der blev ikke automatisk fyldt op. Det skulle man selv bede om. Da jeg så bad om det blev jeg mødt af en uforskammet kommentar om at jeg skulle "slappe af".

Alt igennem et forfærdeligt sted med ulækker mad og uforskammet service. Undgå som pesten.

- Heldigvis havde vi en ellers hyggelig aften, da selv de værste betingelser ikke kan ødelægge godt selskab.

Is Restaurant Klubben your company?

Restaurant Klubben Details

v/ Daniella og Per Krog Enghavevej 4 - 1674 København V Køkkenet har åbent mellem kl. 12.00 og 21.45

Visit Restaurant Klubben