Amalfi Restaurant reviews

Amalfi Restaurant reviews

7.4

What a pleasure!!

Simply love the ambiance here. Good food, fine wines, friendly staff and superb interiors, what else would you want. Overall gratifying experience

Perfekt madoplevelse med perfekt betjening

Vi var af sted på en på en sweetdeal og forventede derfor lidt mindre portioner. Men vi blev yderst positivt overrasket; vi fik masser af dejlig perfekt tilberedt og anrettet mad! Uanset om det var forret, hovedret eller dessert, så var det en smagsoplevelse af de store! Betjeningen var supersød og hurtigt og professionel. Vi kan anbefale Amalfi 100 %! Prøv det og få en god oplevelse .

Ris og ros til Amalfi

Jeg har spist der en hel del gange i gennem årene. Det er en af det bedste sted.
Service : Smilende, venlige og yderst professionelle tjenere, der også bød ind med deres mad anbefalinger og kendskab til mad når man spurgte ind
Kvalitet : Jeg må indrømme, at smagsoplevelse, anretning var på niveau med de dyre restauranter i byen,
god oplevelse

Bra restaurang i Köpenhamn

Besökte Köpenhamn vid Påsk och hittade denna restaurang. De serverar god mat och personalen är mycket serviceinriktad. Vi åt god pizza och barnen fick en pizza med choklad!!!
Vi kommer tillbaka.

Restaurant i Verdensklasse

Jeg elsker at komme på Amalfi, mad i høj klasse til en rigtig fornuftig pris. Betjeningen er altid super god samt rigtig hyggelige omgivelser.
Er vild med deres altid friske dessertkort samt deres varme gode italienske kaffe.
Bedste spise sted i KBH.

Super mad og fantastisk betjening

Jeg havde for længe siden inviteret min kone ud at spise på Amalfi i mandags og blev da noget bekymret over at se de anmeldelser, som dukkede op herinde.

Vi kom på en uhyrlig travl mandag aften, men betjeningen var hurtig og opmærksom (tid til at skænke op hver gang, tid til at checke, hvordan vi syntes om retterne osv.). Og maden var både flot og rigelig.

Hvilket bare viser, at man ikke skal lade sig skræmme - vi kommer i hvert fald igen

Hyggelig aften

Maden er rigtig god og autentisk også god betjening. Tak for dejlig aften!!!

Meget dårlig oplevelse med Sweetdeal værdibevis

Ligesom en del andre havde vi købt et Sweetdeal værdibevis til brunch hos restaurant Amalfi. Vi forsøgte at booke bord, men alle borde til Sweetdeal kunder var fuldt bookede i mere end en måned frem i tiden. Omvendt var der masser af borde til kunder uden Sweetdeal beviser (...dem har de åbenbart ikke lige så mange af, kunne vi konkludere!).

Desværre udløb vores værdibevis indenfor en måned, så vi forsøgte også at ringe til restauranten MANGE gange i løbet af en uge for at tale med dem om problematikken og finde en løsning - men de svarer aldrig telefonen! Til sidst gav vi op og heldigvis refunderede Sweetdeal vores penge. Kan kun anbefale alle at holde sig væk fra dette sted!

Min hidtil dejligste brunch !!

Vi nød i fulde drag en super lækker brunch i dejlig stemning ... Hurtig og charmerende betjening. Vi otte piger havde købt en Sweetdeal og det var virkelig en fantastisk deal, da alt smagte lækkert og hjemmelavet :-) På tros af en utrolig travl formiddag var der stadig hurtig og venlig betjening .. Absolut ikke sidste gang :-)
På gensyn !

En god oplevelse for en deal

Jeg havde en sweetdeal tilbud til restaurant Amalfi, hvor man selv kunne vælge en 3 retter fra aften menu kortet. Der var mange lækre italienske retter at vælge mellem.

Det var lidt besværligt at finde et bord, fordi restauranten er så populær at den har været udsolgt i mange uger. Men vi kom heldigvis på en venteliste og en af deres flinke medarbejdere ringede os op og sagde at der var kommet afbud og vi kunne få et bord. Fedt, fedt, fedt.

Da vi ankom til restauranten blev vi budt velkommen af en sød, charmerende overtjener, som spurgte med det samme om vi havde en deal. Det afleverede vi til ham og han henviste os til vores bord.

Man sidder tæt sammen med nabo borde, det er også det eneste minus ved vores besøg.

Vi bestilte menuen og tjeneren anbefalede en god vin til os. Vi ville egentlig bare haft bestilt husets vin, men når tjeneren brugte sin charme og gav os en god pris på en af de dyre vine som var på tilbud, bestilte vi den.

Mens vi spiste vores mad, som var dejlig veltiberedt og aromatisk, kom tjeneren hele tiden og fyldte vores vin glas op, så vi selv skulle ikke løfte en finger.

Vi var lidt bange for at når vi har sådan en deal, så vil vi blive behandlet anderledes og dårligere end fuldbetalende gæster, men nej.
Vi fik en virkelig udsøgt betjening.

Så vi har besluttet at vi kommer igen og besøger Amalfi, også uden deal. For vi har helt sikkert fundet en ny restaurant til vores favorit listen.

Mvh.
Anny og John.

FOR DÅRLIGT!

Som andre allerede har skrevet, så er det fuldstædnig umuligt at få lov til at bruge sit Sweetdeal værdibevis på Resturant Amalfi!
Vi var inde forbi resturanten en fredag formiddag, uden at have bestilt bord, da vi tænkte at der nok var plads. Vi kom ind i en fuldstændig tom resturant og måtte kalde efter en tjener. Da han kom var det første han spurgte om, om vi havde et værdibevis. Vi vidste ham det og han sendte os på en meget uhøffelig måde ud, med besked på at vi skulle bestille bord via deres hjemmeside midnste 24 timer forud (hvilket overhovedet ikke fremgår af beviset). Vi var noget rystede over hans opførsel, men fandt et andet sted at spise brunch.
Jeg har efterfølgende ihærdigt forsøgt at bestille bord via hjemmesiden, men uden held. Der er INGEN ledige tider i dagstimerne flere måneder frem, hvis man har et sweetdeal bevis. Der er dog masser af ledige, hvis man ikke har!
Jeg har ringet til dem for at høre om jeg kunne bestille bord alligevel, men deres nummer virker pludselig ikke. Jeg har mailet til dem, og spurgt om vi ikke kan finde ud af noget, men fik et meget kortfattet svar om at jeg kun kan booke via hjemmesien, på trods af at jeg skrev at dette var umuligt!
Nu udløber værdibeviset snart og jeg har ingen chance for at få det brugt, så nu håber jeg at Sweetdeal vil give mig pengene tilbage, for Amalfi skal for alt i verden i inkassere penge for solgte deals, som de ikke giver deres kunder mulighed for at bruge.
Har aldrig oplevet dårligere service, og hvor er det dog ærgeligt for resturanten, da jeg altid har haft et godt øje til den, og har gået og glædet mig til at besøge den. Nu har de helt sikkert mistet en fremtidig kunde og jeg lover at jeg fortæller historien videre til så mange som muligt, så de ved at de heller ikke skal derind og spise. Øv hvor er det ærgeligt, at det skal være sådan...
Amalfi Restaurant

Reply from Amalfi Restaurant

Hej Susanne
Beklager problemer med bordbestilling.
Vores telefon har været fejlmeldt og tdc har lovet os at reparere fejlen. Men signalet er meget svingende. Så desværre er der pt. stadig problemer med at komme igennem.
Der er kommet en del afbestillinger så det skulle gerne være muligt at finde et bord til dig. Du skal bare sende os en email til info@restaurantamalfi.dk med den ønskede dato og antal personer samt ønskede tidspunkt. Du kan også sende os en besked på facebook og vi vil bestræbe os at finde et bord til dig.
Vi har nu også flere ledige borde tilgængelige fordi vi har åbnet terrassen.
Du kan også booke et bord på vores hjemmeside www.restaurantamalfi.dk/book
Der kan du se alle ledige tidspunkter og booke, samt få bekræftelsen med det samme.

Håber det vil lykkes os at finde et bord til dig før dine værdibeviser udløber.

Restaurant Amalfi administration.

kan varmt anbefales

til vores et årsdag fik en sweetdeal til Amalfi fra nogen venner.
vi benyttede den først i lørdags.
jeg ville bare sige at restauranten har mødt vores forventninger og lidt mere, maden var super god samt betjening, der var en mega hyggelig og romantisk stemning. kan varmt anbefales

This review has been reported to customer service by a Trustpilot user for missing proof of purchase.

See our review guidelines here.

This review has been reported to customer service by our fraud and coarse language detection system for missing proof of purchase.

See our review guidelines here.

This review has been reported to customer service by the company for missing proof of purchase.

Amalfi Restaurant Details

Restaurant Amalfi er en ægte italiensk restaurant i hjertet af København. En restaurant, hvor du kan nyde en god og hyggelig middag.

Visit Amalfi Restaurant

We live here: Gråbrødretorv 21