Restaurantbind reviews

Restaurantbind reviews

7.4

Fantastisk oplevelse

Jeg havde fornøjelsen af at spise på Restaurant Bind med kæresten og et venne par i fredags.

Vi fik 5 retters menu, inklusiv vinmenu, aperitif og kaffe og chokolade bagefter.

Det hele var en udsøgt oplevelse, maden smagte fantastisk og var tilberedt efter alle kunstens regler, og vinen var vel udvalgt til maden.
Min kæreste er selv kok, og stiller derfor store krav til kvalitet og tilberedning, og hun var yderst tilfreds :-)

Jeg kan kun give Restaurant Bind de bedste anbefalinger, vi kommer helt sikker tilbage igen.

Ok oplevelse

Egentlig fortjener Restaurant Bind 2 1/2 stjerne, men det er jo ikke muligt. Så det bliver 2 store i stedet.
Vi besøgte restauranten med store forventninger, da Christian Bind jo har været kendt for fantastiske gourmet-oplevelser, men blev en anelse skuffer over køkkenets kreation denne aften. Maden var egentlig ok, men hvor var overraskelsen?
Og så trækker det meget begrænsede vinudvalg altså ned i vurdering, ligesom prisen for de 3 retter også er lidt pebret.
På positiv siden tæller de forskellige salte, som er en fræk feature!

Is Restaurantbind your company?

Restaurant Bind Details

Vi glæder os til at forkæle dig med gastronomiske oplevelser i smukke omgivelser i Sønderhav ved Flensborg Fjord

Visit Restaurantbind

We live here: Fjordvejen 120