Restaurantfabio reviews

Restaurantfabio reviews

7.1

Lækker mad og god stemning

Den bedste italienske mad, jeg har kunne finde i København. Opmærksomme tjenere og mad af høj kvalitet (kan ikke genkende det billede, en anden bruger herinde giver af, at det modsatte skulle være tilfældet) og i det hele taget bare en god oplevelse og et super sted at tage hen, uanset om man skal på forretningsmiddag eller date med kæresten. Man skal lige være opmærksom på, at man kun kan betale med kontanter, men det skilter de også tydeligt med.

Manglende service- okay mad

Besøgte restauranten en tirsdag aften. Fik høflig betjening, dog lidt svært at forstå tjeneren. Maden var ganske udmærket men manglede noget kvalitet, og jeg synes der var sparet på både sauce og grønt . Da tallerkenerne var fjernet, , ville vi efter 10 min bestille dessert og kaffe, men ingen tjenere kom hen til os . I stedet stod der 3-4 tjenere ved disken, og sludrede med hinanden. Vi valgte i stedet at betale og gå. Kommer ikke igen

Jeg skal helt sikkert derind igen

Lækkert

Vi var et selskab på 11 som spiste før vi skulle til koncert. Vi tog den nemme vej og bestilte en meny til hele selskabet. Forret med forskellige antipasti var klart det bedste. Her var smag af italien. Hovedretten var lille, og selv om den var velsmagende var den for ´billig´ til en meny pris på 280 kr. Tiramisue var som den skulle være, cremet og dejlig kaffeagtig. Skal jeg på Fabios igen vil jeg vælge et mindre selskab så man kan koncentrere sig om maden, vinen og det at blive forkælet af de søde og kompetente værtinder.

Is Restaurantfabio your company?

Restaurantfabio Details

restaurant, fabio, vinsmagning, ost, italien/itaiensk, frederiksberg, falkoner alle, centeret, romantisk, Gårdhave, ikke rygning, antipasti, Pasta, selskaber, barnedåb, bryllup, konfirmation

Visit Restaurantfabio