RetNemt.dk - sund aftensmad leveret til døren reviewed by

Virum, DK

Kvalitet er ikke i top

Ret Nemt sparer os som regel for daglige indkøb hvilket jeg godt vil give et par stjerner for. Desvære er de fleste retter ikke særlig inspirerende og kvaliteten af ingredienserne er heller ikke altid i top. En enkelt af retterne måtte vi simpelthen smide ud og hente pizza i stedet for da kødet var aldeles uspiseligt men trods henvendelse til Ret Nemt herom har vi aldrig fået en tilbagemelding. Leverancerne har også været ustabile et par gange med manglende eller forsinket levering og så bliver det ikke ret nemt men ret besværligt. Det er dog heldigvis mere undtagelsen end reglen. Mere grønt kunne også være ønskeligt.

På positivsiden vil jeg nævne stor fleksibilitet mht at vælge retter da man ikke er låst på forhånd men frit kan vælge ud fra 7-8 forskellige. Og det behøver ikke være det samme antal hver uge.

Alt i alt fortsætter vi med Ret Nemt i mangel af bedre men vi håber at der vil blive taget hånd om et kvalitetsløft.
    RetNemt.dk - sund aftensmad leveret til døren
    TrustScore 8.5 / 10

Reply from RetNemt.dk - sund aftensmad leveret til døren

Vi er da rigtig kede af at høre, at du flere gange har oplevet at kvaliteten ikke er i top, for vi sætter en stor ære i at levere ordentlige råvarer. Vi vil meget gerne have besked via vores kundeservice, hver gang der er et eller andet som du ikke er tilfreds med - det er den eneste måde vi kan blive bedre på. Mængden af klager vi får vedr. problemer med råvarer er ekstremt lav og har aldrig været lavere.

Husk at du som kunde har en tilfredshedsgaranti, så hvis du oplever, at noget ikke er som du forventer det, vil vi naturligvis kompensere dig. Det kan vi dog kun gøre hvis vi kender til problemet, derfor håber jeg at du til enhver tid vil henvende dig til kundeservice, så vi kan forsøge at afhjælpe eventuelle problemer.

Du siger at du har henvendt til os vedr. en pakke kød som var ubrugelig. Det er vi da kede af, men vi har ikke umiddelbart en registrering af den henvendelse. Normalt svarer vi meget hurtigt på henvendelser i kundeservice, men vi har åbenbart haft en smutter i dit tilfælde. Undskyld for det. Hvis du kontakter vores kundeservice igen, skal vi selvfølgelig nok tage os af den.

Vi er glade for at høre at du værdsætter fleksibiliteten i valg af retter og ændring af mænden af dem fra den ene uge til den anden.