RetNemt.dk - sund aftensmad leveret til døren reviews

RetNemt.dk - sund aftensmad leveret til døren reviews

8.5

Jeg får ikke noget mad i dag ...

Jeg er ny kunde og havde glædet mig til min anden pakke i dag. Jeg fik så leveret en forkert kasse (som jeg kke havde lyst til at bruge). Selv om jeg gav besked fra morgenstunden (kl. 8.00), kunne jeg ikke nå at få en ny kasse. Det er meget ufleksibelt og ikke i orden. ØV!
RetNemt.dk ApS

Reply from RetNemt.dk ApS

Kære Helle
Ja det var noget rigtigt øv at vi ikke kunne redde din kasse i sidste uge. Men vi har jo talt sammen om det og krediteret dig for den udeblevne levering. Til gengæld skulle der meget gerne være en dejlig ret på vej til dig i dag, måske står den allerede udenfor døren. Og så håber jeg at du vil nyde den flaske vin vi har sendt med som et plaster på såret.

Mange hilsner
Britta Bakka
Kundeservicechef

Alt iorden

Det levere som de lover. Let, hurtig og god mad, samtidig får man inspiration til selv at gå videre med retterne. Enkelte gange står man dog med følelsen at denne opskrift var for simpel og for få ingredienser til den pris.
Leveringen er stabil og sikker

Supernemt og lækker mad

nemt at bestille og meget påligelig levering - og så er maden meget lækker.

Super nemt med Retnemt.dk

Har tidligere prøvet mad fra Årstiderne, her var portionerne ikke ret store, men hos Retnemt.dk passer portionerne ganske godt, vil dog sige, at vi en gang skulle ha' hakkebøf, og der var der kun ca. 135g kød pr. person. (Vi er 4 voksne)
Vi kan varmt anbefale Retnemt.dk, god varieret mad til en ok pris.

Bedste koncept

Retnemt er det bedste koncept på marked, men råvarer i super kvalitet.

Fungerer så godt for os

Vi prøvede Årstidernes måltidskasser et par uger, men faldt hurtigt fra. Lækre, friske økologiske råvarer, men minus smag og mange retter tog alt for lang tid at lave. om RetNemt kan jeg tilslutte mig, at det kunne være dejligt med mere økologi. Når det er sagt, så er vi rigtigt glade. Gode råvarer, ALT er med, spændende retter med masser af smag og ok størrelse portioner. Vi slipper for så meget daglig stress med indkøb og overvejeler om hvad vi nu skal lave. Det er dejligt man kan vælge mellem 7 forskellige retter, de er lette at lave og tager ikke for lang tid. Dyrt? Ikke mere end hvis man køber ind i supermarkedet og må smide en masse ud fordi man ikke bruger det hele. Ellers køber take out. Kan varmt anbefales!!

Jeg kan lide at det er varieret mad....

Jeg kan godt lide konceptet bag, dog kunne jeg godt ønske mig at det blev bare lidt billigere) og også gerne at der var flere økologiske varer i. Men ellers ganske okay :)

Lækker mad

Det er virkeligt nemt at lave retterne og fri for at skal ud at handle ind til. Mulighed for at prøve nye retter som jeg ellers ikke ville købe ind til.

Super fedt

Vi blev glædeligt overrasket, da vi skulle prøve retter fra RetNemt. Totalt lækkert, og nogle rigtige lækre retter, og til rimelige priser..Vi skal fortsætte med det indtil videre en gang om ugen. Tak for dejlig mad..Hi Hi

god mad, nemt at gå til, godt koncept

Dejligt ikke selv at skulle finde på madretter, og der efter købe ind. Skønt bare at skulle tage stilling til, hvilke retter, der lyder mest spændende, som der efter leveres ved døren.

Lette og forståelige opskrifter.

Helt klart et koncept vi vil foresætte med :-)

Intet mindre end fantastisk

Selvom vi er helt nye med RetNemt, så er vi fantastisk positivt overrasket. Friske grønsager som smager af noget, kød der er skåret i eks. tern eller strimler, nemme opskrifter som hele familien kan finde ud af.
Vi sparer penge, ved ikke at skulle tage stilling til hvad der skal købes, vi får sund og varieret kost 4-5 dg. om ugen, så den dårlige samvittighed ved ikke at få opfyldt sund kost målet er væk. Tidsfaktoren er helt væk, med mindre børn i husholdningen, så skal maden ikke tage flere timer at tilberede, her kan vi med ro i sindet komme hjem og méd 30 min. tilberedningstid, så kan der både nåes at få bygget togbaner og leget med legoklodser sammen med ungerne.
Vi har taget konceptet til os - det er RetNemt :-)

Skønt ikke selv at skulle finde på noget nyt til aftensmad :)

Vi har i længere tid fået mad fra RetNemt.

Det har givet langt mindre stress i hverdagen, og nu da vi ikke længere har børnene boende hjemme, kan vi endelig spise spændende retter uden at skulle tage hensyn.

Vi slipper for at tage så ofte ud at handle, det i sig selv er besparende ;-)

Maden er sund, alsidig og ofte fedtfattig.

Hver gang vi har fået aftensmad fra RetNemt, siger min mand, nogen gange helt forundret, "det smagte jo rigtig godt". ;-)

Jeg giver mine bedste anbefalinger

Formidabel

Lækker, nem og spændende mad, man ikke selv var kommet i tanke om. Lige til døren- slipper derfor for indkøb. Vi laver til to dage af gangen og nyder det i stor stil. Altid hurtig og venlig respons fra firmaet. Kan kun anbefale det!

Har kun været tilfreds og fantastisk overrasket over friske grønsager og nemme opskrifter og dejlig smag..

Dejligt nemt og smager godt, prisen er rimlig og friske grønsager, nemme opskrifter og jeg nyder at få det lige til døren

Super let, sundt og varieret

I en travl hverdag er det et super godt alternativ til at få sund og spændende kost - min dattter på 8 er helt vild med ideen :-)

En rigtig god ide

Vi har travlt og kommer sent hjem. Det resulterede før i bolognese og lignende kedelige retter mange af ugens dage. Det problem har Retnemt løst for os. Vi er kun to, og pakkerne ligger måske i den lidt dyre ende, men vi er super glade for variationen, kvaliteten og alt det arbejde vi slipper for. De få gange vi har været i kontakt med kundeservicen, har vi fået svar prompte, og er altid mødt med en rigtig venlig og hjælpsom tone. Bedste anbefalinger!

Enkelt og godt koncept

Dejligt med noget variation i den daglige madlavning - uden at det skal blive alt for avanceret i en travl hverdag. Børnene er også begejstret for konceptet - så det kan klart anbefales!

Nemt og lige til...

Vi har nu fået leveret middags retter fra RetNemt i 2 år. Som børnefamilie er vi hurtigt blevet afhængig af det fantastiske koncept.
Beslutningen om hvad vi skal spise samt indkøb er væk i hverdagen, og kun det selve madlavningen er tilbage, det er dejlig nemt.
Retterne er ligeledes nemme at suppler op på hvis vi pludselig bliver flere til middag.
Alt i alt et koncept som er nemt og lige til, og klart kan anbefales.

Super god og stabil levering ;-)

Jeg er ikke sikker på hvor længe jeg nu har været kunde, men det er mere end 3 år nu, og jeg kan kun tale godt om Retnemt, der er aldrig nogen problemer med varene, altid friske og lige lit at gå til, Stor tak for mad Retnemt.

RetNemt.dk - kundeservice

Om virksomheden