RH Flyt reviews

RH Flyt reviews

7.7

Flytning i 2011

Utrolig flinke og flexible flyttemænd. Kom til tiden, var hurtige og effektive og billige - mere end hvad man kan sige om andre anerkendte firmaer. Yderst tilfreds og hvis vi flytter igen - bliver det dette firma. Tak for dejlig hjælp

En god oplevelse med R&H Flyt

Vi havde en rigtig god oplevelse med R&H Flyt. De kom ti minutter før aftalt tid i en dejlig stor lastbil, til vores adresse på Amager, og gik straks igang med opgaven efter vores anvisninger. Alt blev tømt i vores lejlighed på 3.sal i samarbejde med os selv, og de større ting blev pakket pænt ind, så de ikke tog skade under flytningen. De kørte til vores nye adresse 95km væk og fik båret det hele ind, eneste minus var at de fik braget en sofa ind i et hjørne i køkkenet, som fik revet et rimelig stort stykke puds af væggen. Det er hvad der sker i sådan et projekt, og det kan da laves. Men søde og rare flyttemænd og et firma vi godt kan anbefale andre at bruge. Vi var færdige på 4 timer, og prisen var fornuftig.

Pålideligt firma til meget rimelige priser

Vi har fået foretaget flytning to gange af RH Flyt. Først fra vores lejlighed til RH Flyts lager, dernæst fra lager til vores nye adresse. Vi indhentede flere priser, og RH Flyt lå noget under de øvrige priser, hvorfor valget faldt på dem.

Sammenfattende er vi meget tilfredse med den service vi har fået fra RH Flyt. De er tilgængelige på mail og telefon og kommer, når man har aftalt det.

Stort set alt er forløbet planmæssigt, kun med små skønhedsfejl hist og her og ikke noget, som vi ikke har klaret efter en dialog med Henning (indehaveren).

Enkelte ting bærer præg af at være blevet flyttet (nogle få lamper m.v. er blevet lidt nusset/bøjet), men da vi selv stod for indpakningen, er det nok primært vores egen fejl, fordi vi ikke har sørget for at pakke det (godt nok) ind.

Flyttefolkene var hjælpsomme, venlige og effektive.

Vi vil gerne bruge RH Flyt en anden gang.

Is RH Flyt your company?

Visit RH Flyt