Ribezoocenter reviews

Ribezoocenter reviews

8.5

5 stjernet oplevelse

Jeg har været kunde i Ribe zoo center (og hvad det ellers har heddet) i over 10 år. Servicen har altid været i top og kunden er altid i centrum. Jeg holder exotiske dyr (pindsvin) og jeg kan altid finde lige præcis det jeg står og mangler, uanset om det er foder, nyt bundlag eller foderdyr.
Kvaliteten af deres akvariefisk er også helt i top og har aldrig oplevet problemer med nyindkøbte fisk eller planter (ingen uønskede snegle osv.)
Ribe zoo center arbejder altid for at give dyrene de bedst mulige habitater og er med allerforest når det gælder gode levevilkår for eksotiske hobbydyr.
Butiken er en fantastisk oplevelse og kan på ingen måde måle sig med den lidt lunkne hjemmeside ;)

Ribe Zoo Center er klart en oplevelse værd uanset om man holder kanin, fisk, fugle eller de mere exotiske af slagsen!

Mvh Anne-Mette Horsens

Den bedste dyrehandel i Jylland og omegn

Min kæreste og jeg er i Ribe zoo center hver måned for at kigge på nye saltvandsfisk akvarier mv. Og vi går derfra tilfredse hver gan

Eigil hans kone samt deres elev (dem vi har erfaring med) får kunderne til virkelig at føle sig velkommen og tager sig god tid for at give den rette vejledning til både pasning og foder.

Vi er ovenud tilfredse og ville hellere end gerne give flere guldstjerner :)

Fantastisk!

Jeg kom første gang ind som en lille 10-årig der lige havde fået sit første 54 L akvarie-startsæt, og i guidede mig igennem alt. Jeg fik det perfekte grus, planter der kunne gro hurtigt og gemme evt. yngel, og i henviste mig til at jeg skulle komme en måned igen og hente mine fisk, og ikke før, da akvariet skulle arbejde en biologisk bakteriebalance op. Da jeg kom igen en måned efter med julelys i øjnene over alle de fisk, så satte i en kombination sammen for mig, med guppyer, ancistrus og black mollyer. Nøj, hvor var jeg fascineret!

Jeg kommer stadig i butikken, 8 år senere. Jeg er flyttet fra Tønderområdet som stadig lå en time fra jer, og bor nu i Odense, men jeg kører gerne de der ekstra timer bare for at komme ned til jer. :-) Jeres fisk er meget smukke og veltilpasse, og jeg har aldrig oplevet sygdom i mine fisk, som jeg har købt fra jer.

Det eneste minus er nok at i har så mange ting at kigge på, så man ender med at få alt for meget hjem. ;-) - Ej. I burde nok lave om på jeres hjemmeside. Flere billeder af fiskene, en lagerliste over fisk, og flere varer i netbutikken. Jeg ved at i har et kæmpe væld af dekorationer og sten, men kan ikke se dem inde på netbutikken. :-)

Rigtig fin butik

Var på mit første besøg i Ribe Zoo Center og lå min første handel der igår.
En rigtig flot butik med kæmpe udvalg og flinkt personale som har tid til at snakke.

bedste dyrehandel jeg har været i

jeg har efterhånden smidt en del penge ved ribe zoo center, på div. udstyr til mit saltvands akvarie og jeg er yderst tilfreds med den service man får.
hver gang jeg er derinde oplever jeg en imødekommenhed ud over det sedvanlige og jeg kan tilbringe lang tid derinde på bare at kikke på deres flotte dyr og får altid en super god snak med indehaveren Eigil

så jeg kan kun anbefale folk at tage et smut forbi, også selvom man ikke skal have det vilde, for der er masser af smukke dyr at se på derinde :-)

Service helt i top

Hej var d 29-12-2011 hos Ribe zoocenter det var en god oplevelse ,dyrene havde det rigtig godt hvad angår renlighed og fodder skønt at se. Vi købte to røde kanariefugle og to ørkenrotter og jeg var ikke i tvivl om at disse dyr var iorden.
Maryanne Schmidtke-Hoffmann
Ribe

Service helt i top.

Hej
Jeg kan kun skrive godt om Ribe zoo centre efter jeg har købt et nyt saltvandsakvarie fra red sea.
Har fået den bedste behandling som en kunde kan få hjælp til alle spørgsmål også når der er blevet ringet til dem.
Et super akvarie :)

Service udenfor garantiperiode under AL KRITIK...!!!!!!

Købte i maj '09 en MEGET dyr klippemaskine (Oster Golden A5) - der nu desværre er gået i stykker.. Efter at ha' rettet henvendelse til Ribe Zoo Center, bliver jeg bedt om SELV at ordne det fornødne ved at kontakte KW produkter i Kbh.. Kunne end ikke få telefonnummeret!!! Disse har selvfølgelig ferielukket i uge 29-30 - og jeg står nu med 2 STORE hunde der kun delvis er klippet... Hvad f...... er DET for service - ikke engang at kunne få et andet nummer man SÅ kan kontakte... LAD være med at købe elektriske ting i denne butik...!!!!!!!! Du kommer selv til at stå med aben...

Internethandel

Jeg synes det er for dårligt at der er gået over en uge siden jeg bestilte et transportbur og nogle andre ting, og de er stadig ikke blevet sendt når der står det ville tage 3 til 4 dage at få det frem

Hilsen Michelle Holm

Internethandel og service

Ribe Zoo Center har en eksklusiv service. Her kan I rolig handle. Forretningen hører uden tvivl til én af Danmarks mest interessante dyrehandler. Ribe Zoo er bestemt en køretur vær. Ribe By er heller ikke så tosset, så sæt en hel dag af til besøget.

Claus Korsgaard Sand

Internetside

Det er næsten umuligt at få en god oplevelse på jeres side. Jeg var for ca. 2 måneder siden inde i butikken og fik af vide at i ville få en masse baggrunde hjem til akvarier, men der er stadig intet nyt på hjemmesiden og der ser ikke ud som om den er blevet opdateret det sidste år. Hvis man vil have en hjemmeside og internet salg er det mindste man som kande kan forlange vel at siden jævnligt (1 gang pr uge) bliver opdateret.

MVH
Tore Petersen

Der er nu gået 3 (TRE) måneder og der er stadig intet sket Er i gået på sommerferie eller har i "bare" glemt at trykke f5 for at opdatere jeres side????????????????? Så lang tid kan det heller ikke tage.Hvor seriøse er i egentlig??

PS: At trykke f5 retter altså ikke jeres side med nye varer.

Hej Tore

Da vi først har fået baggrundene hjem i sidste uge, har det ikke været muligt, at få dem på hjemmesiden.

Vores hjemmeside bliver opdateret dagligt, så vi kan desværre ikke genkende at den ikke bliver opdateret.

Ribe Zoo Center

har næsten alt man mangler

jeg afhenter selv mine ting. så vil da ikke udtaler mig om levering af vare.
andet end de kommer inden for en uge og jeg er tilfreds med det.

men ved køb af fisk har jeg nogle gange oplevet at jeg har fået forkerte oplysninger eller manglende forklaring omkring fiskene og hvad de kræver.
Tore Petersen found this review useful

Hej Cindie

Tak for din anmeldelse.

Vi er kede af at høre at du har fået forkerte eller for lidt vejledning ved køb af fisk.
Vi forsøger altid at give vores kunder den bedste oplevelse og vejledning.

Du er altid velkommen til at spørge inden, under og efter dit køb. Vi står altid klar til at give dig alt den vejledning du skulle have brug for.

Vi arbejder pt. på et nyt system i butikken, som gør det muligt for kunden at læse artbeskrivelser på alle de fisk vi har. Derved kan kunden læse om fisken inden køb, men er selvfølgelig også velkommen til at spørge løs.

Rigtigt godt

Jeg vil bare hermed skrive nogle rosende ord til jer.
Det er altid dejligt at kunne komme i denne butik, hos jer og møde en ro og god information fra personalet og til Eigil, som bestræber sig på at give alle kunder, en ens behandling.
Jeg er meget glad for den behandling og forståelse, som er givet mig til mig, angående køb af de 2 slanger, Regnbueboaen Luna og Konge/Dronninge boaen Bella.
Jeg er glad for at butikken ikke er støre end den er og samtidig indeholder så mange ting indenfor fisk, krybdyr og tilbehør.

MVH

Johnny Rørvig
Varde

Havedam

Da vi fik et ønske om at lave en havedam, gik vi til forskellige forhandler for at undersøge markedet. Hos Ribe Zoocenter fik vi den mest fantastiske betjening.
De har nu gennem 2 år givet os den bedste vejledning, rådgivning og tid vi har haft brug for.
10 store stjerne fra os.
Jette og Jørgen
Bramming

God kundeservice

Kan kun sige at vi har fået en formidabel service, vi fik et Juwel akavie sidste år fik problemmer med lyset, fik til sendt nyt lysamartur og sendte først det gamle retur efter at have modtaget det nye, der var også betalt retur porto.

Birger Johansen

manglende hjælp!

Jeg følte ikke da jeg kam ind og manglede div udstyr til min schæfer, at der var erfarring fra jer, jeg er første gangs ejer af en hvalp....vi gik i 20 min. uden der var et øje at se! og vi fik ikke det vi kom efter
Tore Petersen found this review useful

Hej Jens

Vi er kede af at du har haft en dårlig oplevelse hos os.
Vi betræber os altid på at give kunden den bedst oplevelse og rådgivning.

Det har ikke været muligt at spore sig frem til den konkrete sag, så vi vil gerne høre mere om din oplevelse.
Du er velkommen til at skrive en mail, ringe eller komme ind i butikken, så vi kan kigge nærmere på hvad vi kan gøre bedre i fremtiden.

Næste gang du besøger butikken, vil der være en lille gave til din hund for ulejligheden.

5 stjernet dyrehandel

Hos Ribe Zoo Center for man altid en super behandling. De har et meget stort udvalg både i dyr og i tilbehør dertil. De gør meget ud af forretnings inretning, man føler nærmest at man er i en dyrpark el. ligne.

SuperOplevelse

Det er altid en fornøjelse at handle i Ribe Zoo Center, hvad enten det er til hunden eller fuglene eller fiskene, der er altid gode råd og topbetjening til alle, absolut en butik jeg lægger alle mine indkøb i, stor ros til alle i butikken

Kanon service

Det er anden gang og bestemt ikke sidste, at jeg har handlet hos Ribezoocenter. Jeg havde via nettet bestilt en kasse Pocket snacks fra Vitakraft.
Varen var i restordre, men jeg blev hele tiden orienteret om forløbet. Rigtig godt at man holdes underrettet om hvor en forventet leverance kan finde sted.
Min fremtidige indkøb til min hund vil fremover foregå hos Ribezoocenter.

Elsker du dyr så snyd dig ikke fra en oplevelse her

Vi synter at i ribeezoocenter har en bred faglig viden, og vi har hvergang fået en god søvis og ny viden med hjem tak tor det fortsæt det goder arbejde.
MVH Anders og Dagmar

Ribe Zoo Center Details

Vi byder dig velkommen hos en af Danmarks største specialforretninger inden for "din" levende hobby, uanset om det gælder saltvand, ferskvand, havedam, div. kæledyr, fugle, krybdyr eller hund og kat. Ribe Zoo Center er altid et besøg værd, så tag familien med til Ribe Zoo Center og lad os få en hyggelig snak om vores fælles hobby.

Visit Ribezoocenter

Call us on: 75422064