Ribhouse Hilleroed reviews

Ribhouse Hilleroed reviews

5.4

Rib- House lever ikke til deres eget koncept.

Når man har et koncept, med at gæster kan udfylde et kort med hvor meget bøffen skal steges og hvad man vil have til af tilbehør, må man som det mindste forvente at man får det man har krydset af. Det skete ikke for min samlever og jeg. Vi er begge til rødt kød og vi forventer også at det er det vi får. Min bøf var rød, men min samlevers bøf på 350g var medium stegt. Han ville have den stegt med madagascar peber og jeg ville have min bøf stegt med chili. Ingen af bøfferne blev stegt med det. Han havde også bestilt bacon, det var ikke med og kun efter vi nævnte det kom det. Tallerkner er dårlige til at have kød på, for kødet var ikke mørt og derfor skulle der lægges ekstra krafter i at bruge kniv, derfor skøjter tallerken rundt på bordet.
Der var enkelte lyspunkter, mine løgringe var perfekte med en god stærk chilidip og jeg var glad for at der i salatbaren var masser af broccoli og en god hvidløgsdressing. Betjeningen var i orden, men til de priser kunne vi godt have ønsket at vi fik det vi havde krydset af og at bøfferne var møre og røde. Vi håber det var en dårlig dag, for vi har tidligere spist på Rib-House og der var det meget bedre.

Rigtig god service og super god mad

Vi er super tilfredse med Ribhouse i Hillerød, har kun haft gode oplevelser her. Betjeningen var helt i top og personalet var meget opmærksomme. Maden blev serveret i tilpas tempo og var utrolig lækker. Bøfferne var møre og saftige, ville bars ønske man kunne spise mere. Er bestemt ikke sidste gang vi har været der.

gå ned på jensens og spis i stedet. det er små 500m væk.

Jeg var ude og fejre min fars fødselsdag, og vi har været faste kunder i huset før denne aften. service var elendig, ham der tog i mod var lige glad med kø og tog fra dem der nu mente det var deres tur, selv om vi stod som næste i køen. mad og drikke blev bestilt, og drikke var ankommer 15 min senere. og står midt på bordet når vi kommer ned fra salat baren. ikke lige der man stille der på et bord når man dækker op, med lad gå, de har jo travlt og unormale små pladser. 30 min senere (45 total) kommer bøfferne. selv om stedet kun var halv fyldt, og de fleste sad med deres mad.
vi konstatere at der er noget helt galt med maden. min bør var knas tør, og mere gennemstegt end noget andet. skulle have været medium.
min fars var også til den gennemstegte side, og den skulle have været rød.
vi henvender os til personalet og får fat i kvindelige tjæner, sød og venlig og kan godt se der er noget som ikke passer. hun går ud og høre hvor længe det vil tage at få 2 nye bøffer og der til lød det lang tid. ca 45 min. så det gad vi naturligvis ikke vente på da vi så havde endt med at side og spise salat i 1,5 time og så få nogle bøffer. hun tilbyder derfor en gang kaffe og kage som plaster på en nu kedelig og lidt ødelagt aften. hvor til vi siger nej tak. nu har vi ikke den store lyst til at blive og spise mere, og vil faktisk bare hjem. og siger så de må tilbyde noget bedre hvis de vil have en chance for at se os igen. og hun beder derfor chefen komme op og snakkes med os, han har der i mod for travlt til at snakke med sine kunder, og efter 15 min kommer hun og spørg hvad vi blev enige om. og der til kan vi jo kun svare at han ikke har været der endnu. hun går ud og snakket med ham og kommer tilbage med tilbudet på 10% på den totale regning. som jo er ingen ting.
vi gider dog ikke diskutere mere tage det betaler og går. på vej hjem går turen til netto for at finde en dessert, som i sidste ende var meget bedre end alt maden til sammen vi fik den aften. så trods vi var stam kunder i løbet af ca 2 år. så går vi nu hellere en tur på jensens bøf hus. trods de dårlige oplevelser der, så kan de i det mindste finde ud af at kompensere for deres fejl. ( og med dårlige oplevelser henviser jeg til min anmeldelse af jensens bøfhus: http://www.trustpilot.dk/review/www.jensens.com/4f15d9a60000640002153b79)

Meget ringe og dårlig service

På min fødselsdag, d. 25.2.14 inviterer jeg min søn på middag på Rib-house i Hillerød. Jeg har bestilt et bestemt bord til kl. 18.

Det skal lige siges at min søn og jeg tidligere har været på Rib-House og med blandede indtryk, med et overvejende negativt udfald, som: Udpræget dårlig service, langsom og uvenlig fra ”Chefen” (Vi fandt ud af at det var chefen d. 25.2.) maden var ikke gennemvarm da vi modtog den.

Tilbage til den 25.2. :
Vi fik ikke det bestilte bord. ”Chefen” modtog vores bestillinger og som det har vist sig ved flere lejligheder, så får man ikke et smil eller en imødekommende tone fra denne person.
Jeg bestilte en rare bøf og min søn en medium.

Vores drikkevare kom først efter en halv time, tiltrods for at vi kunne se at ”Chefen” ikke havde særlig travlt, da han bare stod i baren og lavede....Øhhh ...ingenting. Forrige gang vi var her, måtte vi rykke ham 2 gange for drikkevarerne.

Efter knap 45 min. kom vores mad. Min bøf var medium og min søn fik en well done, bestemt ikke det vi havde bestilt. Jeg tog fat i en meget venlig kvindelig tjener og gjorde opmærksom på dette og viste hende vores bøffer og mine kartofler var tørre og kedelige (seje læder stykker). Hun kunne godt se at det var forkert og tilbød at vi kunne få nye (god service fra hendes side) Men da vi ikke havde lyst til at vente i 45 min. igen, så sagde vi til hende at det ikke var nødvendigt.

Da vi havde spist kaldte jeg på denne samme flinke kvindelige tjener og fortalt hende at vi har været her flere gange, men at denne gang toppede med den dårligste mad oplevelse her til aften. Hun ville gå ned og tale med ”chefen” om det. Da hun kom retur tilbød hun at huset ville betale dessert og kaffe, dette afslog vi, da vi allerede havde andre planer ang. dette. Hun ville så bede ”Chefen” om at komme til vores bord.
Efter en ½ times venten, tog jeg fat i hende igen og spurgte til hvornår chefen ville komme. Det skal lige pointeres at i over 1 time var ”chefen” slet ikke at se ude i restauranten. Hun gik for at rykke ham og kom retur med besked om at han havde for travlt, hvilket bestemt ikke var i restauranten, da han som nævnt ikke havde været der i over en time. Hun fortalte at han tilbød os en rabat på 10% af regningen, hvilket var ca. 70 kr.

Dette var efter min mening en meget ringe rabat (kompensation) for en meget dårlig madoplevelse, bøffer der ikke var tilfredsstillende, tilbehør der tydeligt var tilberedt for længe og bare holdt lunt og en meget langsom service fra ”chefen”.

Det skal lige nævnes at alle de tjenere som vi har talt med, har været meget imødekommende og venlige, samt ydet en hurtig service, undtagen ”Chefen”. En ting kan man da sige om ham. Han er konsekvent, man bliver altid mødt af et meget neutralt ansigt, aldrig et smil, meget langsom service og han er god til at se travl ud, uden at han får noget fra hånden.

Så kære Rib-Hpouse (Hillerød) det har været sidste gang at jeg lægger mine penge hos jer og mit råd til jer, FYR ”Chefen” for det er ikke ham der gavner jeres omsætning og jeg som jeg kan se her på anmeldelserne, så er der flere med samme oplevelse/opfattelse af ham.

Så måske I skulle lytte lidt til jeres kunder på dette område. Det kan gøre den store forskel på om man kommer igen. Jeg kommer i hvert fald ikke igen.

Kvalitet for pengene

Rib-house i Hillerød er en udmærket restaurant med mørt kød, velsmagende bagekartofler og en salatbar med et væld af friske grøntsager.
Betjeningen er venlig - men lidt glemsom (ske og ekstra drikkevarer) - og priserne er rimelige.
Det eneste store minus er bookingsystemet. Første gang måtte vi vente over en halv time, selv om vi havde bestilt bord, og anden gang havde de helt glemt at skrive vores bordbestilling ind! Meget uprofessionelt. Ved begge lejligheder havde vi udenlandske gæster med, hvilket gjorde det ekstra pinligt.

Resturant burde skifte Branche - råt kød

Min kæreste og jeg var en hverdagsaften ude og spise på Ribhouse hillerød, i anledningen af hendes fødselsdag. - det hele starter med der står 3 tjenere i baren og glor ud i luften hvorefter en anden snakker i telefon, og først da han nogen minutter senere bliver færdig er det muligt at få henvist et bord.

Vi bestiller så maden, og sætter stort kryds i medium under tilberedningen - min kærestes bøf er som sådan fin nok, men ikke medium - min er uspiselig og er praktisk talt rå og umulig at tykke - vi henvender os til tjeneren som siger det kan han da godt kan se den er helt gal - om jeg ville have de skulle gå ned og stege videre på den? det ville cirka tage 10 minutter? - hvortil jeg svare at jeg ikke ønsker at få stegt videre på bøffen, både fordi det er helt utroligt dårlig service, og fordi jeg jo er taget ud og spise med min kæreste og ikke vil spise efter hende - dernæst havde jeg mistet lysten til mad efter denne servering. - hvortil tjeneren siger ok, og går mere høre vi ikke

Vi havde faktisk bestilt dessert - men eftersom vi ikke fik hovederetten fik vi heller ikke desserten. - den kom dog på regningen alligevel og vi måtte betale for min kærestes fordi den var en del af en menu sammen med en salat bar som var varm og vammel. - min som ikke var en del af en menu slap vi dog af med efter en diskussion

Men bøffen som var problemet skulle vi altså betale for 200kr for jeg havde jo fået tilbudet om at de kunne stege videre på den. - på trods af jeg faktisk ikke spiste noget mere end 10 procent af den til jeg måtte opgive og tykke og måtte spytte ud. - efter længere diskussion med denne ignorante og unge tjener på omkring 16 år hvor han giver sig og siger han kan give rabat på drikke vare - som faktisk var det eneste som intet fejlet i denne servering. - da alle gæster til sidst ikke er i tvivl om diskussionen og jeg bliver ved med at nægte at betale for en vare jeg ikke har fået spørger tjeneren om jeg virkelig vil have han skal hente chefen - og JA det vil jeg - hvorefter "chefen" kommer og siger det kan han godt forstå og sletter bøffen - en ringe trøst efter en ødelagt aften og diskussion og bøvl og bavl - så måtte vi spise videre på MCD!

Et gave kort, eller lignende er på sin plads

(alt kan billede dokumenteres.)

En ærgerlig frokost

Havde bestilt bord ved vinduet til lørdag d. 28.9. Alle borde ved vinduet var optaget da vi kom. Blev plaseret midt i lokalet. Fik en kold bagt kartoffet, blev tilbudt en ny, måtte rykke 2 gange og var færdig med det andet mad. Betalte en andens regning, alt i alt en dårlig dag. Har ellers før spist på stedet med tilfredshed.
Ærgerligt, da det var en fødselsdagsgave jeghavde givet en veninde.

Dårlig service - men lækker mad!

Virkelig ringe service, men maden er super lækker.

Super lækker mad og vin til en rigtig god pris

Super restaurant. Jeg har altid kun haft gode oplevelser med Ribhouse Hillerød. Maden er simpelthen bare rigtig dejlig til prisen. Bøfferne er altid fantastisk møre, og personalet er servicemindede. Er bestemt en anbefaling værd.

Positiv overraskelse

Maden er velsmagene og jeg er aldrig blevet skuffet. Betjeningen er ok.

Rigtig lækker burger og revlsben

Har fået deres burger flere gange, den er rigtig lækker.
Ideen med at meget af tilbehøret er på tallerkenen i stedet for i burgeren er rigtig god. Derved får man burgeren som man ønsker.

Har fået deres revlsben, de er bestemt også i orden.

God mad, men smid "chefen" på porten.

Maden er god, tjenerne generelt søde, men "chefen" (tror jeg det er) er bare alt alt for uforskammet. Han står for at modtage folk, 1. gang vi var der kom vi 5 før tid, og der var vores bord ikke klar, han siger så han vil hente os, og da jeg 10 min senere henvender mig igen, kan han ikke engang genkende mig, så han har fuldstændig glemt os. Når man ankommer spørger han ofte hvor lang tid man er om at spise, eller man får at vide at man skal være færdig kl xx. Han har en super nedladende fremtoning, og går rundt i restauranten og taler højlydt i telefon.
Alle man taler med der har besøgt ribhouse siger god mad, men hold da op en arrogant nar.

Så skal Ribhouse nok lige beslutte sig for om de vil være en familie restaurant eller ej, for selvom de fremfører sig til som familierestaurant, så har man bestemt ikke en følelse af at børn er velkommende.. Når man har børn med får man et lille tegnesæt med nogen tegneblyanter og en lille malebog. Det er jo okay, men vi har oplevet at en mor ved bordet ved siden af, blev skældt meget ud af en tjener fordi hendes barn tegnet i malebogen, fordi de havde oplevet at børnene kom til at tegne på bordet, og det kunne man ikke få af.
o0(hmmm skal man så ikke bare enten udlevere underlag, eller lade vær med at udlevere malebøger, hvis de ikke må bruges).
Der ud over er der ikke "plads" hverken fysisk rum eller hjerterum til at børn kan lege på gulvet eller lign. og der er bestemt ikke plads til at have en barnevogn/klapvogn med ind, og den kan ikke parkeres noget sted.

2 stjerne og de gives kun for maden

hvor seriøs er en virksomhed hvis officielle mail er ribhouse-hillerod@hotmail.com

Is Ribhouse Hilleroed your company?

ribhouse-hilleroed.dk Details

Visit Ribhouse Hilleroed